پلی استیشن پلاس
Avatar

بازی های ماه اکتبر پلی استیشن پلاس معرفی شد: نبردی خونین با Mortal Kombat X

مهدیه سیفی 8 مهر 1400 بدون دیدگاه
378 بازدید

سونی از بازی های ماه اکتبر سرویس پلی استیشن پلاس رونمایی کرده و شاهد سه بازی متفاوت در ژانرهای گوناگون هستیم، این ماه می‌توانید خودتان را با انواع سلاح‌های جنگ جهانی دوم تجهیز کنید. حضور در باشگاه گلف حرفه‌ای، مشت‌زنی و مبارزه خونین در Mortal Kombat X و همچنن نبردهای حماسی بازی Hell Let Loose از دیگر موارد موجود در فهرست بازی های پلی استیشن پلاس هستند.

بازی‌های تیراندازی چندنفره پلی‌ استیشن 5 یعنی Hell Let Loose و شبیه‌ساز گلف PGA Tour 2K21 و بازی خونین و مهیج Mortal Kombat X سه‌شنبه، 5 اکتبر، به لیست پلی استیشن پلاس ملحق خواهند شد و تا دوشنبه اول نوامبر در دسترس خواهند گرفت. بیایید نگاهی نزدیک‌تر به هر کدام از بازی‌های رایگان ماه اکتبر پلی استیشن پلاس داشته باشیم.

Hell-Let-Loose

Hell Let Loose (پلی استیشن 5)

بازی Hell Let Loose اثری حماسی در ژانر شوتر اول‌شخص تاکتیکی است که توسط شرکت Team17 پلتفرم‌های سه‌گانه منتشر کرده است. تمرکز بازی روی روایت نبردهای واقعی و جایی که فرماندهان بازی جریان جنگ را به دست می‌گیرند و آن را از طریق قابلیت‌های داخل بازی و با اعمال هماهنگی‌های قدرتمند هدایت می‌کنند، است. این کار موجب تاثیرگذاری روی بازیکنان تا زمان کسب پیروزی می‌شود.

تیم خودتان را ایجاد کنید و با جنگاوران دشمن خود در قالب یک بازی آنلاین 50v50 به مبارزه بپردازید. شما می‌توانید از بین 14 نقش مختلف بازی از جمله پیاده‌نظام، Recon و زره‌پوش که هر کدام به سلاح‌ها، وسایل نقلیه و تجهیزات قدرتمند مسلح هستند یکی را انتخاب کنید.

بازی پلی استیشن پلاس

PGA Tour 2K21 (پلی استیشن 4)

به همه ثابت کنید هر آن چه را که لازم است تا به یک قهرمان FedExCup تبدیل شوید، دارید! PGA Tour Pros سراسر شگفتی خود را آغاز کنید، پاداش کسب کنید و سپس به صورت آنلاین در برابر دوستان یا بهترین بازیکنان مجاور خود مسابقه دهید. بازی شبیه‌ساز گلف PGA Tour 2K21 از ساخته‌های شرکت 2K است که بهترین بازی برای علاقه‌مندان به ورزش گلف به حساب می‌آید و می‌توانید این ماه، نگاهی به این اثر جذاب بیندازید.

بازیکن منحصربه‌فرد خودتان را با تجهیزاتی که دوست دارید بسازید. سپس باشگاه حرفه‌ای خود را ایجاد کنید و طراحی مخصوصی به آن بدهید. اکنون شما می‌توانید یک فصل کامل از بازی را مدیریت و تورنمنت‌های شخصی‌سازی شده با قوانین خودتان را هدایت کنید.

بازی ماه اکتبر پلی استیشن پلاس

Mortal Kombat X (پلی استیشن 4)

بازی بیتم‌آپ استخوان‌شکن استودیوی NetherRealm نمایش سینمایی را با یک سبک کاملا جدیدی از گیم‌پلی ترکیب می‌کند. برای نخستین بار در تاریخ این سری از بازی، هر شخصیت در فهرست پر و پیمان خود یک گزینه متفاوت برای مبارزه دارد که می‌توانید آن را از بین سایر گزینه‌ها انتخاب کنید. این گزینه گستره وسیعی از استراتژی‌های گوناگون را به شما ارائه می‌دهد تا با انتخاب آن وارد مبارزه شوید و به طرز مطلوبی در برابر دشمن بجنگید. بازی Mortal Kombat X اگر چه گرافیک و جذابیت شماره‌ی یازدهم این مجموعه را ندارد، اما می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند.

آخرین شانس برای دانلود بازی های پلی استیشن ماه سپتامبر

تنها چند روز تا دریافت بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس مانده و بهتر است همین حالا سری به فروشگاه بزنید و آنها را دریافت کنید یادتان باشد تا دوشنبه چهارم اکتبر فرصت دارید تا بازی‌های زیر را به اکانت خود اضافه کنید:

  1.  Predator: Hunting Grounds
  2.  Overcooked: All You Can Eat!
  3.  Hitman 2

منبع: PSBlog

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.