بازی Hitman 2
یحیی رحیمی

بازی‌های رایگان سپتامبر پلی استیشن پلاس معرفی شد: همراه Hitman 2 شوید!

یحیی رحیمی 11 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,166 بازدید

پس از دو هفته گمانه‌زنی و مطرح‌شدن اسامی مختلفی مانند بازی The Medium، بالاخره عناوین رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس معرفی شد و فهمیدیم که تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌ها اشتباه بوده‌اند. این ماه می‌توانید بازی Hitman 2 را به صورت رایگان تجربه کنید و همراه این مأمور مخوف شوید. البته دو بازی دیگر هم در اختیار شما خواهد بود که قطعاً از تجربه‌ی آن‌ها لذت خواهید برد.

سه بازی هیتمن 2، Overcooked: All You Can Eat و Predator: Hunting Grounds عناوین رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس هستند که هر سه بازی، از کیفیت مناسبی برخوردارند. می‌توانید از روز هفتم سپتامبر (16 شهریور) شروع به دانلود آثار جدید کنید و به مدت یک ماه، از آن‌ها لذت ببرید. البته تا زمانی که عضو سرویس پلی استیشن پلاس بمانید، می‌توانید این آثار را به صورت رایگان تجربه کنید.

بازی‌های ماه رایگان ماه پیشین از جمله Tennis World Tour 2 و Hunter’s Arena: Legends هم تا چند روز آینده رایگان باقی خواهند ماند و اگر آن‌ها را به اکانت خود اضافه نکرده‌اید، وقت آن است سری به صفحه‌ی بازی‌ها در فروشگاه پلی استیشن بزنید. در ادامه معرفی کوتاه خواهیم داشت بر بازی‌های رایگان ماه سپتامبر از جمله Hitman 2 و اندکی با فضا و ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهیم شد.

PS-PLUS-Hitman-2

بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس

همان‌طور که خواندید، سه بازی در دسترس کاربران پلی استیشن قرار گرفته که بازی Overcooked تنها در دسترس کاربران PS5 خواهد بود.

  1. Overcooked: All You Can Eat! (PS5)
  2. Predator: Hunting Grounds (PS4)
  3. Hitman 2 (PS4)

Overcooked-All-You-Can-Eat

Overcooked: All You Can Eat – پلی استیشن 5

هر دو شماره مجموعه‌ی «اورکوکد» به همراه تمامی محتوای الحاقی و همچنین نسخه‌ی ریمستر شده بازی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. می‌توانید از صدها مرحله‌ی بسیار جالب چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین استفاده کنید. فضای بازی بسیار دل‌نشین و خنده‌دار است و تجربه‌ی آن به صورت گروهی، لحظات کمدی و بسیار خنده‌داری را پیش می‌آورد که در کمتر بازی می‌توان یافت. علاوه بر بخش داستانی، حالت‌های چند نفره هم در دسترس شما خواهند بود و خوشبختانه سونی، نسخه‌ی ریمستر شده را برای پلی استیشن 5 منتشر کرده تا نهایت لذت را از این اثر آشپزی ببرید.

پلی استیشن پلاس

Predator: Hunting Grounds – پلی استیشن 4

بازی Predator: Hunting Grounds یک اثر چندنفره ترسناک است که توسط استودیو IIIFonic توسعه‌یافته و انتشار آن نیز بر عهده‌ی سونی بوده است. این اثر ترسناک، فضای مهیبی را ایجاد می‌کند و باید همراه هم‌تیمی‌های خود، از دست دشمنان خطرناک فرار کنید و بقا پیدا کنید.روند بازی به صورت تیم‌های چهارنفره پیش می‌رود و باید قبل از شکار شدن توسط دشمن، چالش‌های موجود در محیط را انجام دهید. نکته‌ی جالب در مورد بازی آن است که می‌توانید به‌جای دشمنان بازی کنید و توسط سلاح‌های ماورایی، تیم حریف را شکار کنید. کلاس‌های شخصیتی متفاوتی در بازی وجود دارد و اجازه‌ی تکراری شدن را نمی‌دهد. اگر چه بازی برای پلی استیشن 4 منتشر شده؛ اما می‌توانید آن را برای PS5 هم دریافت کنید.

Hitman 2 – پلی استیشن 4

قطعاً بزرگ‌ترین بازی رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس، عنوان Hitman 2 است که اجازه‌ی قرار گرفتن در یک محیط سندباکس را به شما می‌دهد و باید دنبال ترور اهداف مشخصی باشید. مأموریت‌ها و مراحل هیتمن 2‌ به بهترین وجه طراحی شده و اگر علاقه‌مند به ساخت بازی هستید، می‌توانید نکات زیادی را از این اثر اکشن بیاموزید. مأموریت‌های مختلف Hitman 2 برای ساعت‌ها شمارا سرگرم خواهند کرد و قطعاً از خلاقیت مأمور 47 شگفت‌زده خواهید شد.

بازی هیتمن 2، شیوه‌های تازه‌ای را از جمله مودها و قابلیت‌های جدید معرفی می‌کند و برای اولین در این مجموعه، قادر به شرکت در حالت «اسنایپر آساسین» خواهید بود که قابلیت کوآپ را به بازی می‌افزاید.
تمامی بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس از روز هفتم سپتامبر در دسترس شما خواهند بود.

منبع:‌VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس کدام است؟

سه بازی هیتمن 2، Overcooked: All You Can Eat و Predator: Hunting Grounds عناوین رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس هستند که هر سه بازی، از کیفیت مناسبی برخوردارند

۱
بازی‌های رایگان ماه سپتامبر پلی استیشن پلاس از چه روزی فعال می‌شوند؟

می‌توانید از روز هفتم سپتامبر (16 شهریور) شروع به دانلود آثار جدید کنید و به مدت یک ماه، از آن‌ها لذت ببرید. البته تا زمانی که عضو سرویس پلی استیشن پلاس بمانید، می‌توانید این آثار را به صورت رایگان تجربه کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.