Days Gone
علی رحمانیان

بازی‌های رایگان ماه آوریل 2021 سرویس پلی استیشن پلاس معرفی شد

علی رحمانیان 13 فروردین 1400 بدون دیدگاه
799 بازدید

شاید باورش سخت باشد ولی ماه مارس امسال هم به همین راحتی تمام شد، بااین‌حال خبر خوب این است که در شروع ماه آوریل، طبق سنت بازی‌های جدیدی به سرویس پلی استیشن پلاس اضافه می‌شوند و کاربران آن می‌توانند این بازی‌ها را به‌رایگان تجربه کنند. در لیست بازی‌های رایگان این ماه پلی استیشن عناوین جذابی به چشم می‌خورند که تجربه‌ی آن‌ها خالی از لطف نیست، در ادامه به معرفی این بازی‌ها می‌پردازیم.

برجسته‌ترین بازی PlayStation Plus این ماه بی‌شک Days Gone است، یک بازی خوش‌ساخت زامبی محور که در دنیایی جهان باز و آخرالزمانی جریان دارد و از زمان عرضه‌ی خود در سال 2019 به‌روزرسانی‌های متعددی برای آن عرضه‌شده است، ازجمله آپدیت PS5 آن که تجربه‌ای نسل نهمی را به بازی وارد کرده است.

می‌رسیم به یک بازی زامبی محور دیگر یعنی Zombie Army 4: Dead Army که در سال 2020 منتشرشده و جدیدترین نسخه‌ی فرنچایز زامبی آرمی محسوب می‌شود؛ در این بازی شما در زمان جنگ جهانی دوم قرار دارید ولی این بار به‌جای سربازان آلمانی، با زامبی‌های نازی طرف هستید که سعی بر تصرف دنیا دارند. بازی بعدی Oddworld: Soulstorm نام دارد که در زمان عرضه‌اش در تاریخ 17 فروردین (6 آوریل) به‌صورت همزمان به سرویس پلی استیشن پلاس هم وارد می‌شود، در نظر داشته باشید که این بازی فقط برای دارندگان کنسول PS5 رایگان است ولی بازیکنان PS4 هم می‌توانند این بازی را به لیست خود اضافه کرده و بعدها آن را روی پلی استیشن 5 تجربه کنند.

PS Plus April 2021

بازی‌های گفته‌شده از 6 آوریل تا سوم ماه می (17 فروردین تا 13 اردیبهشت) در سرویس PlayStation Plus حضور خواهند داشت. اگر هنوز شانس تجربه‌ی این بازی‌های جذاب را نداشته‌اید، از فرصت پیش‌آمده استفاده کنید و آن‌ها را به لیست بازی‌های خود اضافه نمایید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.