Far Cry 6
یحیی رحیمی

دیکتاتور Far Cry 6 به سؤالات طرفداران پاسخ می‌دهد: آیا دیگو همان واس است؟

یحیی رحیمی 4 مهر 1400 1 دیدگاه
1,530 بازدید

بازی Far Cry 6 اواسط مهرماه منتشر می‌شود و یوبی‌سافت تابه‌حال محتوای مناسبی برای معرفی جنبه‌های مختلف آن منتشر کرده است. از تریلر داستانی گرفته تا معرفی شخصیت‌ها و همچنین نمایش روند بازی که سؤالات مختلفی را پاسخ داد. یوبی‌سافت به تازگی ویدیو دو دقیقه‌ای با حضور آنتاگونیست اصلی بازی به نام آنتون کاستیلو منتشر کرده و او با لحن تمسخرآمیز و طنزگونه به سؤالات مختلف طرفداران پاسخ داده و با فرورفتن در نقش خود، ادعاهای مطرح‌شده را بررسی می‌کند.

دو ویدیو به این شکل در طی چند وقت اخیر منتشر شده و هر دو نشان‌دهنده قدرت بازیگری جیانکارلو اسپوزیتو است که چطور در این نقش فرو رفته و به عنوان رهبر با دوربین صحبت می‌کند. او در ویدیو اول، یک مولوتف دست‌ساز از بازی فارکرای 6 را با غرور از میان می‌برد و آن جنبه‌ی کاریزماتیک شخصیت آنتون را به تصویر می‌کشد. یوبی‌سافت ویدیوی دیگر منتشر کرده که آنتون به سؤالات طرفداران با شیوه‌ای طنزگونه پاسخ می‌دهد و همچنین تئوری طرفداران را به باد انتقاد می‌گیرد.

اولین سؤال از جیانکارلو اسپوزیتو به شباهت میان دیگو و واس از بازی Far Cry 3 تعلق دارد. آنتون با رد چنین شایعاتی، مقایسه این دو شخصیت را بی‌معنی می‌داند و باور دارد که نمی‌توان رئیس‌جمهور بعدی کشور یارا را با فردی خلاف‌کار و دون‌پایه که انگار در هر همه‌چیز شکست‌خورده مقایسه کرد. او در ادامه می‌گوید که دیگو دارای شخصیتی برجسته و همچنین تحصیلات مناسب و هوش و قدرت است و تمام ویژگی‌ها برای تبدیل شدن به یک فرد شرور را دارد.

اسپوزیتو در ادامه به سؤال دوم می‌پردازد:‌ « آیا می‌توان به جای شخصیت آنتون بازی کرد و رئیس‌جمهور شد؟». پاسخ این سؤال با غرور و تمسخر همراه است و اسپوزیتو می‌گوید که تنها یک ال پریزدنته وجود دارد و کسی نمی‌توان نقش او را کنترل کند: « من دیکتاتور و حاکم هستم و نه شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید، فکر می‌کنی کی هستی؟» در ادامه اسپوزیتو کاملاً در نقش آنتون فرو می‌رود و می‌گوید که ممکن است فردی شیطانی باشد، اما آن شر به نفع مردم و برقراری نظم باشد و به این شکل نمی‌توان دیگو را شخصیتی شرور نامید و معنی شر باید تعریف شود.

دیکتاتور Far Cry 6 اسپوزیتو

سؤال دیگر، به نارنجکی تعلق دارد که در آخر ویدیو معرفی بازی Far Cry 6 در دستان دیگو قرار می‌گیرد. سؤال این است که آیا دیگو بالاخره نارنجک را پرتاب می‌کند؟ جواب آن است که یکی از این دو فرد، این کار را انجام خواهد داد و باید منتظر انتشار بازی باشیم. فردی در مورد سگ موجود به نام «چریزو» پرسیده و بر اساس گفته‌ها، می‌توان این سگ را نوازش کرد و تنها باید حواستان باشد که مبادا انگشتانتان را از دست دهید!

ثانیه‌های آخر ویدیو نیز به یک تئوری مطرح شده توسط طرفداران می‌پردازد. عده‌ای باور دارند که دیگو، پسر واقعی آنتون نیست و در واقع دیگو از مادرش که همان شخصیت اصلی بازی و دنی روهاس است، جدا شده و دنی نیز به دنبال تصرف کاخ ریاست جمهوری و پس گرفتن پسرش است. اسپوزیتو در پاسخ می‌گوید که دنی آنقدر سن ندارد که پسری مانند دیگو داشته باشد و در ادامه نیز می‌گوید: « برای شما که چنین ایده‌ای را مطرح کردید و تخم آن را کاشتید که دیگو پسر آنتون نیست، کار زشت و زننده‌ای است.»

منتظر انتشار بازی Far Cry 6 در روز پانزدهم مهر باشید.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • مهران

    مهران

    مهمان

    معلومه که نیست چون اون دیگو آخرش میمیره

    پاسخ دهید