دانلود بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All برای PS5
دانلود بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All برای PS5

پارسی گیم 2 مهر 1400 بدون دیدگاه
795 بازدید

دانلود بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All برای پلی استیشن 5

رانندگی با اتومبیل‌های پرسرعت رؤیای بسیاری از انسان‌ها بوده اما این کار در دنیای واقعی ممکن است خطرهای زیادی را هم برای خود شخص و هم برای سایرین ایجاد کند. خوشبختانه در دنیای مجازی بازی‌های ویدیویی، به تعداد کافی عنوان در این ژانر تولید شده تا برای تمامی سلایق موجود، بازی مناسبی در سبک اتومبیل‌رانی وجود داشته باشد. بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All از استودیو Team 6 Games عنوانی جدید در همین سبک بوده که با گرافیکی زیبا و گیم پلی‌ای مهیج، مدت‌ها می‌تواند برای مخاطب سرگرم‌کننده باشد.

سبک و سیاق بازی مانند عناوین کلاسیک و اصیل این سبک است با این تفاوت که گرافیک و طراحی فیزیک بازی مطابق با نسل جدید عناوین ویدیویی پیاده‌سازی شده تا بهترین تجربه را از آن داشته باشید. استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine علاوه بر کنترل واقع‌گرایانه‌تر اتومبیل‌ها، نورپردازی بهتر و همچنین بافت‌های واقع‌گرایانه‌تری را به بازی بخشیده است.

جدا از بخش گرافیکی، گیم پلی مملو از لحظات مهیج و سرگرم‌کننده است. شما به 26 مدل مختلف اتومبیل در کنار 5 مدل که در بخش چالش‌ها آزاد می‌شوند دسترسی خواهید داشت. هرکدام از این اتومبیل‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته و کنترل آن‌ها متفاوت خواهد بود. همچنین امکان شخصی‌سازی این خودروها با تنوع بسیار زیادی وجود دارد و بیش از 250 مدل قطعه از اتومبیل را می‌توانید تغییر داده و آن‌ها را مطابق سلیقه خود بسازید.

مراحل نیز تنوع مناسبی داشته و 36 منطقه خاص و منحصربه‌فرد را برای مسابقه دادن در آن می‌توانید انتخاب کنید. چهره‌های معرفی از برنامه تلویزیونی اصلی نیز در این بازی حضور دارند تا با شما مسابقه دهند. گیم پلی مملو از لحظات هیجان‌انگیز بوده و علاوه بر سرعت بالا، دریفت کشیدن و صحنه‌های سینمایی مختلفی را در آن شاهد خواهید بود تا تجربه‌ای متفاوت از یک عنوان مسابقه‌ای را داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Need for Speed Heat و F1 2021 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Street Outlaws 2 Winner Takes All با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The stakes have just been raised! In this high-octane sequel, you have to prove your mettle in some of the roughest and most unforgiving drag and street races across the United States. Your success depends on how you perform, your strategy on modding your car, and how much reputation you ultimately earn along the way.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.