Kena-Bridge-of-Spirits
یحیی رحیمی

بازی Kena: Bridge of Spirits کرک شد

یحیی رحیمی 30 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,050 بازدید

بازی Kena: Bridge of Spirits امروز برای پلتفرم‌های پلی استیشن و کامپیوتر منتشر شد و توانست امتیازهای مناسبی از سوی منتقدان دریافت کند. بازی «کنا پل ارواح» اثری در ژانر اکشن ماجراجویی است که دارای طراحی بصری بسیار زیبایی است و توسط یک تیم کوچک به نام استودیو Ember Lab ساخته شده و در واقع این اولین بازی آن‌هاست. تیم CODEX موفق به انتشار کرک بازی Kena: Bridge of Spirits شده است و می‌توانید بازی را به صورت رایگان از پارسی گیم دانلود کنید.

بر اساس اعلامیه منتشر شده توسط گروه CODEX، کرک بازی Kena: Bridge of Spirits به راحتی انجام شده و خبری از قفل دنوو نبوده است. این بازی از مکانیسم حفاظت اپیک استور پشتیبانی می‌کند که دور زدن آن به سادگی انجام می‌شود. انتشار کرک بازی کنا پل ارواح توسط گروه CODEX، فرصت مناسبی برای افرادی است که منتظر تجربه تازه‌ترین اثر انحصاری پلی استیشن بودند. ازآنجایی‌که بازی برای ایکس باکس منتشر نمی‌شود، بهترین راه آن است که بازی را برای کامپیوتر دانلود و تجربه کنید.

بر اساس دستورالعمل منتشر شده توسط گروه کدکس، کافی است بازی را از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل نصب را اجرا کنید. پس از نصب بازی، لازم است فایل کرک بازی Kena: Bridge of Spirits را از پوشه موجود به محل نصب بازی انتقال دهید. پس از نصب کرک، می‌توانید به راحتی از بازی لذت ببرید. این گروه پیشنهاد می‌کند، قبل از نصب بازی، حتماً فایروال خاموش شود و همچنین بازی با گزینه Run as Administrator اجرا شود.

بررسی‌های ثبت شده در سایت متاکریتیک، نشان از موفقیت استودیو Ember Lab دارد و تجربه بازی Kena: Bridge of Spirits به همگان پیشنهاد می‌شود. گفتنی است بازی به مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود و پس از آن برای استیم نیز منتشر می‌شود. ازآنجایی‌که استودیو «امبر لب» متشکل از گروه کوچکی از توسعه‌دهندگان است، پیشنهاد می‌کنیم با خرید بازی، از آن‌ها حمایت کنید و انگیزه ساخت بازی‌های بیشتر را به آن‌ها بدهید. خرید بازی مهم‌ترین راه حمایت از توسعه‌دهندگان محبوب، برای ساخت بازی‌های بیشتر و سرگرم کردن ماست.

کرک بازی Kena Bridge of Spirits

بسیاری از کاربران ردیت به پست کرک بازی Kena: Bridge of Spirits واکنش نشان داده‌اند و باور دارند که خرید بازی از اپیک گیمز، استراتژی مناسبی نیست و عده‌ای منتظرند تا بازی برای استیم منتشر شود و آنگاه دست به خرید بزنند. به‌هرحال می‌توانید تا انتشار بازی برای استیم، از کرک استفاده کنید. فایل‌های بازی کنا پل ارواح توسط پارسی گیم منتشر شده و آماده دانلود به صورت نیم بها است.

منبع: Reddit

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.