Halo-Infinite
یحیی رحیمی

تاریخ پیش نمایش فنی جدید بازی Halo Infinite اعلام شد

یحیی رحیمی 30 شهریور 1400 بدون دیدگاه
285 بازدید

استودیو 343 Industries پس از پیش نمایش فنی موفق بازی Halo Infinite در مردادماه، قول انتشار یک پیش‌نمایش جدید را در مهر ماه داد. از هفته آینده می‌توانید بخش چند نفره بازی هیلو اینفینیت را به عنوان بخشی از پروژه اینسایدر هیلو تجربه کنید و بازخورد خود را با ایکس باکس به اشتراک بگذارید. تنها افرادی می‌توانند در پیش نمایش جدید شرکت کنند که پروفایل خود را به عنوان اینسایدر تکمیل کرده باشند.

پیش نمایش فنی جدید بازی Halo Infinite فرصتی مناسب برای افرادی است که به دنبال تجربه بازی در آذرماه هستند. می‌توانید از روز اول تا چهارم مهر، بخش چندنفره را همراه دوستانتان امتحان کنید. استودیو 343 Industries دو آخر هفته را برای تست بخش چندنفره در نظر گرفته و در نتیجه پس از اتمام این چند روزه، می‌توانید منتظر پیش نمایش هفته بعد باشید و بار دیگر در دنیای هیلو غرق شوید.

تاریخ پیش نمایش فنی بازی هیلو اینفینیت توسط ایمیل‌های ارسال شده به اینسایدرها اعلام شده و اگر ایمیلی از سوی ایکس باکس دریافت کرده‌اید، منتظر جزئیات و دستورالعمل‌های بعدی باشید. قرار است نحوه دریافت فایل بازی در ایمیل‌های بعدی اعلام شود و احتمالاً فعال‌سازی به‌صورت یک کد ویژه باشد.

پیش نمایش فنی جدید، نبردهای PvP‌ را آماده‌ی تست و آزمایش می‌کند و این در حالی است که پیش‌نمایش قبلی، بازی‌کنان را در مقابل بات‌ها قرار می‌داد. بازخوردهای مناسبی از سوی اینسایدرهای هیلو در تست پیشین دریافت شد و انتظار می‌رود که تست جدید نیز همراه با تغییرات مهمی در قالب بازی Halo Infinite باشد. برای نمونه سیستم رادار در آپدیت جدید تغییر پیدا کرده و به همان حالت کلاسیک موجود در شماره‌های پیشین برگشته است.

استودیو 343 در طی ماه‌های گذشته، ارتباط مناسبی با طرفداران و اینسایدرهای هیلو داشته و با انتشار مطالب مناسب، پیوند مناسبی میان توسعه‌دهندگان و طرفداران ایجاد کرده است. این نکته‌ای است که توسط توسعه‌دهندگان بتلفیلد 2042 رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد شکاف بزرگی میان تیم توسعه و طرفداران شده است.

پیش نمایش فنی بازی Halo Infinite

ویژگی‌های پیش نمایش فنی بازی Halo Infinite

استودیو در تازه‌ترین مطلب از بازی Halo Infinite‌ به تشریح سیستم پیشرفت در بازی پرداخته است. بتل پس مهم‌ترین سیستم برای پیشرفت در بازی است که با انجام چالش‌های روزانه و هفتگی، گره خورده است. XP برعکس بازی‌های دیگر با کشتن دشمنان یا تنها شرکت در مسابقه به دست نمی‌آید و لازم است چالش‌های در نظر گرفته شده تکمیل شوند. برگشت به فصل‌های پیشین و اتمام چالش‌های آن‌ها نیز وجود دارد.

علاوه بر بتل پس، رویدادهای محدود نیز ارائه می‌شوند که جوایز بیشتری در دسترس بازی‌کنان قرار می‌دهند. چالش‌های گفته شده به صورت هفتگی و روزانه خواهد بود و هر هفته نیز 20 چالش در دسترس قرار می‌گیرد. این چالش‌ها بر اساس رنک بازیکن تغییر می‌کند و جوایز بهتری به افرادی با رنک بالاتر اهدا می‌شود. چالش‌های روزانه نیز راه مناسبی برای دریافت XP هستند و تکمیل تمامی آن‌ها، شانزده تا هجده ساعت طول می‌کشد. بعضی از هفته‌ها نیز با XP دو برابر همراه خواهد بود که فرصت مناسبی برای پیشرفت سریع در Halo Infinite است.

چالش های بازی هیلو اینفینیت

بر اساس گفته توسعه‌دهندگان، هدف از پیش‌ نمایش فنی بازی Halo Infinite، اطمینان از سلامت و کشش سرورهای بازی است و تمامی اینسایدرها می‌توانند از روز اول مهر، بخش چندنفره را تجربه کنند. گفتنی است بخش‌های زیر در پیش نمایش فنی تست خواهند شد:‌

 

  1. Social Arena (including objective modes and a new map on Sunday, September 26)
  2. Bot Arena (including objective modes)
  3. Big Team Battle (debuting September 30 – October 3)
  4. Training Mode
  5. Weapon Drills
  6. Customization
  7. Battle Pass

 

منبع: Halowaypoint

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.