بازی PUBG: New State پابجی
هادی اسماعیل‌زاده

تاریخ انتشار بازی PUBG: New State در اپ استور ثبت شد

هادی اسماعیل‌زاده 29 مرداد 1400 بدون دیدگاه
5,266 بازدید

بازی PUBG: New State برای عرضه در ماه سپتامبر برنامه‌ریزی‌شده بود؛ اما به نظر می‌رسد که عرضه آن، کمی به تأخیر افتاده است. باتوجه‌به صفحه بازی در اپ‌استور، انتظار می‌رود که بازی PUBG: New State هشت اکتبر مصادف با 16 مهر 1400 روانه بازار شود؛ این تازه‌ترین بازی از مجموعه‌ی پابجی است که میان طرفدارن به عنوان پابجی موبایل جدید با المان‌های مدرن شناخته می‌شود.

استودیو Krafton هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد تاریخ عرضه لیست شده در این صفحه ارائه نکرده است. اگرچه سایت TheGamer در این زمینه دلایلی را برشمرده است. باتوجه‌به وضعیت مبهم و نامشخص عرضه بازی در سپتامبر 2021 که بسیاری انتظار آن را داشتند، عرضه بازی در ماه اکتبر غیرواقعی به نظر می‌رسد. صرف‌نظر از زمان عرضه بازی، بازیکنان iOS می‌توانند از همین‌الان برای پیش سفارش بازی اقدام و یک اسکین رایگان و دائمی خودرو در بازی دریافت کنند. همچنین از 27 تا 29 اوت یک نسخه آزمایشی دیگر برای کاربران اندروید در آسیا، خاورمیانه، ترکیه و مصر منتشر می‌شود و جالب است که بیش از 650 هزار بازیکن برای دریافت نسخه‌ی آلفا بازی درخواست کرده‌اند. هنوز هم می‌توانید برای شرکت در این نسخه آزمایشی، از طریق سایت New State ثبت‌نام کنید.

بازی PUBG: New State

ویژگی‌های جدید بازی PUBG: New State

بازی PUBG: New State یک اثر بتل‌رویال کاملاً جدید از استودیو Krafton و PUBG Studios است. این بازی رایگان موبایل دارای «گرافیکی فوق‌العاده واقع‌گرایانه» و یک جهان آزاد وسیع است و گفته می‌شود که «تجربه کامل یک بازی PUBG را به شما ارائه می‌دهد». این عنوان همچنین مکانیزم‌های جدیدی از جمله جاخالی دادن، تماس با هواپیماهای بدون سرنشین و درخواست‌های پشتیبانی را معرفی می‌کند.

این بازی مورد انتظار که در حال حاضر بیش از 28 میلیون پیش ثبت‌نام در گوگل‌پلی دارد، ده‌ها سال پس از نسخه اصلی اتفاق می‌افتد و در سال 2051 شاهد ظهور جناح‌های جدید خواهد بود. اگر مشتاق به تجربه بازی هستید، مطمئن شوید که از قبل ثبت‌نام کرده‌اید تا برخی از محتویات بازی را به صورت رایگان دریافت کنید.

در اخباری دیگر، استودیو بازی پابجی موبایل در حال حاضر 100 میلیون دلار پاداش برای تولیدکنندگان محتوا پابجی در نظر گرفته و امیدوار است این افراد بتوانند جامعه‌ای سالم از بازیکنان گرد پابجی آورند و آن‌ها را به داشتن مشارکتی فعال تشویق کنند. برای حضور در این بخش، باید دنبال‌کننده‌های زیادی در شبکه‌ی اجتماعی دلخواه خود داشته باشید: اما بااین‌وجود این موضوع می‌تواند تبدیل به یک انگیزه عالی برای تولید محتوا در مورد پابجی و کسب درآمد شود.

در همین حال، PlayerUnknown’s Battlegrounds اخیراً نام خود را به PUBG Battlegrounds تغییر داد. البته به نظر می‌رسد این تغییر چندان بزرگ نباشد اما شناسایی عناوین فرعی و جدید این مجموعه را آسان‌تر می‌کند. بازی PUBG: New State برای عرضه در 16 مهرماه سال جاری برنامه‌ریزی‌شده است.

منبع: THEGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.