Dota 2
یحیی رحیمی

Dota 2‌ پشتیبانی از سیستم‌های 32 بیتی را قطع می‌کند

یحیی رحیمی 27 شهریور 1400 بدون دیدگاه
937 بازدید

رقابت‌های The International پس از یک سال غیبت با تمام قوا بر خواهد گشت و بالاخره تیم استریمرها نیز با معرفی Ephey تکمیل شد. قرار است چند روز آینده، فروش بلیت مسابقات که در شهر بخارست از کشور رومانی برگزار می‌شود، شروع شود و بالاخره رقابت‌های هیجان‌انگیز Dota 2 را مانند گذشته تماشا کنیم. اگرچه خبرهای خوبی در طی چند روز گذشته برای طرفداران بازی دوتا 2 منتشرشده، اما Valve خبرهای بدی برای بازی‌کنانی دارد که بازی Dota 2 را با سیستم‌های قدیمی تجربه می‌کنند.

بر اساس اعلامیه جدید شرکت Valve، پشتیبانی از سیستم‌های 32 بیتی و همچنین نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل مک و دایرکت ایکس 9 به زودی قطع می‌شود. افرادی که از سیستم‌های قدیمی و 32 بیت استفاده می‌کنند، دیگر امکان اجرای بازی Dota 2 را نخواهند داشت. این کار به منظور ارتقاء موتور بازی و اعمال تغییرات جدید انجام خواهد شد.

شرکت Valve به دلیل پوشش همه‌جانبه از سیستم‌های مختلف، امکان تغییرات گسترده در بازی Dota 2 را ندارد و همین باعث شده تا پشتیبانی از سیستم‌های 32 بیت و قدیمی را قطع کند تا توسعه بازی ساده‌تر شود. بر اساس متن اعلامیه، فعلاً هیچ تغییری در بازی ایجاد نمی‌شود و قرار است خبرهای بیشتری در ماه‌های آینده بشنویم.

بازی دوتا 2 Dota 2قابلیت‌های جدید در راه بازی Dota 2

والو به این زودی پشتیبانی از سیستم‌های قدیمی را قطع نمی‌کند و این اتفاق به مرور در طی ماه‌های آینده اتفاق می‌افتد. در صورتی که هنوز از یک سیستم 32 بیت استفاده می‌کنید، وقت آن است به فکر ارتقا سیستم و نصب ویندوزهای جدید باشید. پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی مک او اس نیز ادامه نمی‌یابد و اگر نسخه 10.14 به پایین را نصب کرده‌اید، بهتر است به فکر نصب آپدیت‌های جدید باشید. در آخر باید بگوییم که پشتیبانی از دایرکت ایکس 9‌ و Open GL نیز کنار گذشته می‌شود و به جای آن از دایرکت ایکس 11 و Vulkan استفاده می‌شود.

بخش بزرگی از بازی‌کنان، هیچ تغییری را نخواهند دید. حذف این فناوری‌های قدیمی به تلاش‌های ما نظم می‌بخشد و همچنین امکان استفاده از API‌های جدید را به منظور ایجاد تجربه‌‌ای بهتر از بازی دوتا فراهم می‌کند.

مایکروسافت سال گذشته پشتیبانی از سیستم‌های 32 بیت را قطع کرد و کمتر نرم‌افزاری از این معماری قدیمی پشتیبانی می‌کند. در صورتی که ویندوز 10 را نصب دارید، نگران عدم اجرای بازی Dota 2 نباشید. در خبر دیگری، آپدیت‌های جدید بازی دوتا 2 در هفته‌های آینده منتشر می‌شود که رابط کاربری بازی را آماده تماشای مسابقات آنلاین بازی می‌کند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.