دانلود بازی Flynn Son of Crimson برای PC
دانلود بازی Flynn Son of Crimson برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Flynn Son of Crimson برای PC

پارسی گیم 25 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,447 بازدید

دانلود بازی Flynn Son of Crimson برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر از گذشته تا به امروز محبوبیت خاص و منحصربه‌فردی را در میان بازیکنان داشته و این موضوع تا آینده دور نیز قطعاً ادامه خواهد داشت. ساده بودن این بازی‌ها در کنار گیم پلی مهیج و قابل‌درک باعث می‌شود طیف گسترده‌ای از افراد، با وقت گذاری در آن لذت ببرند. بازی Flynn Son of Crimson از استودیو Thunderhorse عنوانی در همین سبک با گرافیک پیکسلی بوده که ماجراجویی‌های فانتزی و بسیار هیجان‌انگیز را برای شما آماده کرده است.

بازی در سرزمینی زیبا به اسم Rosantica جریان دارد که بار دیگر به خطر افتاده و نیروهای اهریمنی در تلاش برای تصرف آن هستند. سپر محافظی که این سرزمین را از منطقه تاریک جدا می‌کرد در حال از بین رفتن است و باعث شده موجودات و هیولاهای خطرناکی پا به Rosantica بگذارند و برای تصرف آن تلاش کنند. شما نقش کاراکتری به اسم Flynn را بازی خواهید کرد که می‌خواهد از این امر جلوگیری کرده و در کنار همراه جادویی‌اش Dex که یکی از محافظان سرزمین است، عازم ماجراجویی‌های پرمخاطره‌ای می‌شود.

گیم پلی بازی مانند عناوین کلاسیک پلتفرمر دوبعدی با گرافیک پیکسلی بوده و مملو از پریدن، ضربه زدن و جاخالی دادن از حملات دشمنان است. شما دو کاراکتر مختلف را کنترل می‌کنید که گاهی به‌تنهایی و گاهی در کنار یکدیگر می‌جنگند و هر کدام سبک مبارزه و قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند. همراه شدن آن‌ها در کنار هم کمبوهای مرگبار و قدرتمندی را میسر می‌کند که به‌شدت در مقابل دشمنان سرسخت بازی کارآمد است.

طراحی مراحل بازی هوشمندانه بوده و تنوع مناسبی در آن‌ها رعایت شده است. Flynn با پیشروی در بازی به سه سلاح اصلی که شامل پنجه، شمشیر و تبر است دسترسی پیدا کرده و هر کدام از این سلاح‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود و قابلیت‌های تخریبی منحصربه‌فرد دارند. تنوع دشمنان موزی و اهریمنی بازی نیز مناسب بوده و کلیشه‌ای شدن را از آن دور کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Death’s Door را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Flynn Son of Crimson با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 8
Processor: Intel Core 2 Duo E6550 or AMD Athlon 64 X2 6400+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT, 1 GB or AMD Radeon HD 6570, 1 GB
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The peaceful and beautiful island of Rosantica is under threat once more by a relentless evil. The magical barrier between Rosantica and The Scourge has started to crack, allowing dangerous creatures to slowly seep back in to try and take over the island. Flynn stumbles upon this invasion and discovers he must stand up against The Scourge to stop its spread into Rosantica. Accompanied by his mythical companion Dex, Guardian Spirit of the Land, Flynn will be challenged by the evil from The Scourge and its powerful overlord.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.