دانلود بازی Super Toy Cars 2 برای PC
دانلود بازی Super Toy Cars 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Toy Cars 2 برای PC

پارسی گیم 26 اردیبهشت 1399 8 دیدگاه
9,121 بازدید

دانلود بازی Super Toy Cars 2 برای کامپیوتر

دنیای بازی‌های ایندی طرفداران زیادی دارد. این بازی ها که بیشتر توسط توسعه‌دهندگان مستقل ساخته می‌شوند، با گرافیک کارتونی و فضای مینیمالیستی خود هیجان واقعی را ارائه می‌دهند. عدم وجود یک بازی ایندی رقابتی به‌شدت حس می‌شد تا اینکه استودیو Eclipse Games در سال 2019 تصمیم به ارائه یک بازی آرکید بسیار جذاب گرفت. بازی Super Toy Cars 2 درواقع یک رقابت اتومبیل‌رانی با خودروهای کارتونی و بامزه است که باید در پیست‌های مختلفی ساخته اسباب‌بازی گاز دهید و مسابقه‌ای جذاب با برخورد به بقیه و رسیدن به خط پایان برپا کنید. این دنیای خودروهای اسباب‌بازی است که حالا در خلال بی‌خیالی ما جان گرفته‌اند.

برای تعریف بازی Super Toy Cars 2 باید گفت که این عنوان تجربه آرکید است که در آن، شما کنترل ماشین‌های با ابعاد بسیار کوچک را در اختیار می‌گیرید و در مسیرهایی جالب که توسط وسایل روزمره ساخته‌شده‌اند به رقابت می‌پردازید. درواقع همه‌چیز در دنیای بازی بزرگ‌شده است و برای نمونه یک اتومبیل اسباب‌بازی به‌اندازه یک خودرو واقعی است و بزرگ‌نمایی جدی صورت گرفته است. برای پیروزی در پیست‌های مختلفی مسابقه خواهید داد که شامل عبور از داخل یک استخر یا قلعه اسباب‌بازی است. نمونه این بازی در سال‌های دور کودکی بسیاری را به خود اختصاص داده بود و هیجان جذابی را ارائه می‌داد. بیش از 20 خودرو مختلف در این بازی وجود دارند که هرکدام دارای ویژگی خاص خود هستند و می‌توانید در بخش Career این بازی، آن‌ها را آزاد کنید.

حریف‌های مختلفی نیز کنار شما هستند و فکر نکنید که می‌گذارند همین‌طور راحت مقام اول را در مسابقه به دست آورید. برای اینکه آن‌ها را از دور مسابقه خارج کنید، لازم است که تصادفی شدیدی ایجاد کنید و به‌نوعی این‌یک جنگ ادامه‌دار است تا در آخر یک نفر پیروز میدان شود. مانند بازی‌های کودکی‌مان حالا می‌توانید دوباره اسباب‌بازی به دست بگیرید و با کنترل از راه دور ماشین‌های رنگی و بانمک را از میان چالش‌های بسیار جالبی عبور دهید. در بخش آنلاین بازی هم می‌توانید به مسابقاتی با حضور دیگر افراد بپیوندید و یادتان باشد که همه این‌ها یک فانتزی بسیار شیرین است و انتظار واقعیت‌گرایی را نداشته باشید. دسته بازی خود را بردارید و شروع به گاز دادن کنید. در این سبک نگاهی به بازی‌های Rocket League و Crash Team Racing Nitro-Fueled می‌تواند الهام‌بخش انتخاب شما باشد.

در ادامه برای دانلود بازی Super Toy Cars 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia 550 or similar
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 750 or similar
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Super Toy Cars 2 is a fast paced arcade racing game where you control miniature cars that speed through amazing tracks made of supersized everyday objects. In Super Toy Cars 2 you will race cool toy cars, alone or with friends, across crazy table top tracks made of everyday objects that take on a new dimension. In this world a sausage is the size of a bus, a burger is the size of a small swimming pool and you may encounter dangerous toy scissors cutting their way through the middle of the track. Outrace your opponents… or crush them to scrap! You can fight them up close or use one of the many power-ups scattered throughout the race.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    Morteza

    مهمان

    سلام
    من بازی رو نصب کردم . بازی نیاز به کرک داره چون میره داخل استیم.من تو سایت ها رو گشتم ولی کرک بازی رو پیدا نکردم . لطفا اگه میتونید رسیدگی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    artin

    مهمان

    سلام ببخشید من بازی رو رو سیستم دانلود کردم ولی وقتی میخوام اجرا کنم میره تو استیم و بخش خرید بازی یعنی باید بازی رو بخرم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به artin

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید

  • Avatar

    sandi

    مهمان

    سلام
    من بازی need for speed را روی سیستمم نصب کردم
    اما ارور کارت گرافیک میده و میگه آپدیت کنید.
    اینکارو کردم اما بازم جواب نداد. کارت گرافیکم nvidai 9600 GT هست. چیکار باید بکنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    dani

    مهمان

    سلام لینک مشکل دارد چک کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به dani

      پشتیبانی

      سلام
      در اسرع وقت فیکس میشه

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام!
    دمتون گرم بابت گذاشتن بازی ها…
    لطفا لینک این بازی رو درست کنید… انگاری لینک یه بازی دیگست….
    Deep.Rock.Galactic-CODEX
    بازم دمتون گرم!!!!!!!!!!!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali

      نویسنده

      سلام عزیز ممنون از گزارش شما
      حل شد