یحیی رحیمی

بازی Battlefield 2042 تا آبان ماه تأخیر خورد

یحیی رحیمی 25 شهریور 1400 بدون دیدگاه
369 بازدید

الکترونیک آرتز با انتشار اعلامیه‌ای، تأخیر انتشار بازی Battlefield 2042 به مدت یک ماه را تائید کرد. بتلفیلد 2042 که قرار بود 30 مهرماه به دست طرفداران برسد، با یک ماه تأخیر و تاریخ 28 آبان منتشر می‌شود. استودیو دایس دلیل تأخیر بازی را چالش‌های پیش آمده به دلیل همه‌گیری کرونا و دورکاری دانسته که حل آن چالش‌ها کار ساده‌ای نبوده است. انتقال کارکنان به منزل شخصی و دنبال کردن کار به صورت جلسات آنلاین، باعث بروز مشکلاتی شد که حل آن‌ها، نیازمند یک ماه تلاش بیشتر است.

جف گراب، گزارشگر رسانه GamesBeat، چند روز پیش از احتمال تأخیر بازی Battlefield 2042 خبر داده بود و تابستان را فصل «تأخیر بازی‌» نامیده بود. عناوین تراز اول متفاوتی مانند Horizon Forbidden West‌ و Rainbow Six Extraction با تأخیر مواجه شده‌اند و زمان انتشار آن‌ها به سال 2022 تغییر یافته است. متن اعلامیه به شرح زیر است:

ما تصمیم گرفتیم تا زمان انتشار بتلفیلد 2042 را تغییر دهیم. این بازی حال در روز 28‌ آبان منتشر می‌شود. ساخت نسل بعدی بتلفیلد در میانه یک پاندمی جهانی، باعث ایجاد چالش‌های جدی برای تیم توسعه‌دهندگان شد. با توجه به حجم و وسعت بازی، امیدوار بودیم که تیم ما، دوباره گرد هم آید، اما شرایط طوری بود که امکان بازگشت امن را به استودیو نداشتیم. باور داریم که زمان اضافی، اهمیت بالایی برای تضمین کیفیت بازی دارد. ما به بازی که در حال خلق آن هستیم ایمان‌داریم و از صبر و بردباری شما تشکر می‌کنیم. به زودی زمان انتشار نسخه‌ی آزمایشی را اعلام خواهیم کرد.

تأخیر بازی Battlefield 2042 باعث تغییر برنامه‌های الکترونیک آرتز برای انتشار نسخه آزمایشی می‌شود. قرار بود نسخه بتا روز دوم مهر عرضه شود و حال استودیو می‌گوید که اطلاعات بیشتر به زودی در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. مشخص نیست آیا نسخه آزمایشی بازی نیز تأخیر می‌خورد یا خیر؟

صنعت بازی‌های ویدیویی از سال 2020 تابه‌حال با یک الگوی تکراری تأخیر و تغییر زمان انتشار به دلیل پاندمی کرونا مواجه بوده است. تقریباً اکثر بازی‌های بزرگ با تأخیر مواجه شده‌اند که تازه‌ترین آن‌ها، Dying Light 2 بود. زمان انتشار دنباله بازی Dying Light رسماً به فوریه 2022 تغییر پیدا کرد و گزارش‌های نه‌چندان مناسبی از روند توسعه و مدیریت اشتباه منتشر شده‌اند که خبر خوبی برای طرفداران نیست. منتظر انتشار Battlefield 2042 در آبان ماه باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.