Star-Wars-Jedi-Fallen-Order-8
یحیی رحیمی

صحبت های Respawn در مورد بخش های مختلف بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

یحیی رحیمی 29 تیر 1398 بدون دیدگاه
516 بازدید

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است امسال برای کنسول های نسل هشتم و رایانه هاش شخصی عرضه شود. در مراسم E3 گیم پلی این بازی را مشاهده کردیم و بالاخره از داستان و المان های آن اطلاع پیدا کردیم. اما هنوز یک سری ویژگی ها هستند که ما از آن بی خبر هستیم و حالا کارگردان بازی در مصاحبه ای اختصاصی با Game Informer، اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار داده است.

در این مصاحبه گفته شده است که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order دارای حالت Photo Mode یا تهیه تصویر خواهد بود. این ویژگی در سالهای اخیر بسیار محبوب بوده است و به بازیکنان اجازه داده است که تصاویر مختلفی را از بازی خود تهیه کنند و به رخ دوستانشان بکشند. خوب است که چنین حالتی در بازی وجود دارد و از آن بی بهره نیستیم. در سوی دیگر اما قابلیت New Game Plus در Star Wars Jedi Fallen Order حاضر نیست.

این حالت قابلیتی جالب است و اجازه می دهد تا دوباره بازی را با تمامی آیتم های کسب شده و پوسته ها و سلاح ها جمع آوری شده بازی کرد و به نوعی با قدرتی دو چندان از ابتدا به بازی پرداخت. Asmussen در این مورد گفته است که چنین حالتی تعادل بازی را به هم خواهد ریخت و ممکن است تعدادی از بازیکنان را از نا امید از سختی بازی کند و برای بعضی بازی بسیار آسان شود.

یکی از ویژگی هایی که استودیو Respawn می خواهد در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بگنجاند، حذف تمامی صفحات بارگذاری است و برای نمونه اگر از نقطه ای به نقطه دیگر بروید، هیچ گونه صفحه لودینگی نخواهید دید. مشخص نیست استودیو چگونه می خواهد به این موضوع دست یابد اما بازی Final Fantasy XV چنین قابلیتی را در خود گنجانده است.

Star Wars Jedi: Fallen Order پازندهم نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.