بازی Dying Light 2
یحیی رحیمی

بازی Dying Light 2 تا فوریه 2022 تأخیر خورد

یحیی رحیمی 24 شهریور 1400 بدون دیدگاه
562 بازدید

بازی‌های بسیار زیادی به دلیل مشکلات ناشی از دورکاری و فشار کاری بیش‌ازحد در طی چند ماه اخیر تاخیر خورده‌اند و حال بازی Dying Light 2 نیز به این لیست بلندبالا اضافه شده است. شرکت تکلند با انتشار اعلامیه‌ای، تاریخ انتشار جدید بازی را چهارم فوریه 2022 اعلام کرده و این در حالی است که بازی قرار بود آذرماه به دست طرفداران برسد.

شرکت Techland در متن اعلامیه از اتمام روند توسعه بازی Dying Light 2 خبر داده و اینکه توسعه‌دهندگان در حال تست بازی و برطرف کردن باگ‌های مختلف هستند. ازآنجایی‌که اولین شماره از بازی، مورد تحسین افراد زیادی قرار گرفت و هنوز هم جزو بهترین بازی‌های زامبی محور شناخته می‌شود، واضح است که دنباله آن باید اثری کامل‌تر و بهتر باشد. استودیو به همین دلیل، انتشار بازی را چند ماهی به تعویق انداخته تا آنچه به طرفداران قول داده را ارائه کند.

خوشبختانه بازی به مدت دو ماه تاخیر خورده و این مدت کوتاه نیز به منظور بهینه‌سازی بازی خواهد بود که گیم پلی را به سطح تازه‌ای می‌کشاند. توسعه یک بازی ویدیویی کار بسیار پیچیده‌ای است و باگ ساده‌ای که به ظاهر رفع آن کاری ندارد، می‌تواند منجر به یک کابوس برای توسعه‌دهندگان شود. همچنین مرحله پولیش نهایی می‌تواند تأثیر شگرفی روی بازی نهایی بگذارد و مکانیسم‌های طراحی شده را کاملاً پخته کند. تکلند در متن اعلامیه نوشته است:

متأسفیم که باید چند ماهی بیشتر صبر کنید، اما می‌خواهیم با سطح انتظارات شما هنگام انتشار بازی منطبق شویم و در مورد این هیچ بهانه‌ای را قبول نمی‌کنیم. بازی کامل شده و ما در حال تست و بررسی آن هستیم و باید بگوییم، این بلندپرواز‌ترین پروژه‌ای است که تابه‌حال انجام داده‌ایم. ماه آینده یک کنفرانس خبری با توسعه‌دهندگان خواهیم داشت و نگاهی به دقایق اوایل بازی خواهیم انداخت. درعین‌حال، از تمام طرفدارانمان در سراسر دنیا تشکر می‌کنیم، زیرا که بدون بازخوردها و حمایت آنان، انجام چنین کار بزرگی ممکن نبود.

بازی Dying Light 2

انتقال بازی Dying Light 2 به ماه فوریه، ریسک بزرگی به حساب می‌آید. این ماه پر از بازی‌های بزرگ و تراز اول است که از جمله آن‌ها باید به Horizon Forbidden West و Sifu اشاره کرد. همچنین بسته الحاقی Witch Queen بازی Destiny 2 نیز در این ماه منتشر می‌شود و ریبوت Saints Row نیز برای این ماه تنظیم شده است. بهتر است کیف پول خود را آماده کنید که قرار است ماهی بسیار شلوغ با عناوین گران‌قیمت پیش روی ماست.

با تاخیر Dying Light 2، منتظر انتشار آن در چهارم فوریه 2022 برابر با 15 بهمن 1400 برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر باشید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.