GTA Online Latest Update
هادی اسماعیل‌زاده

در آپدیت جدید بازی GTA Online‌ به بانک بزرگ شهر دستبرد بزنید

هادی اسماعیل‌زاده 13 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,057 بازدید

آپدیت این هفته GTA Online از طریق Rockstar Newswire به اشتراک گذاشته شد و در ادامه می‌توانید از جزئیات مهم این آپدیت مطلع شوید. بازیکنان GTA Online می‌توانند از هم اکنون، یکی از اهداف سرقت بازی در بخش تک نفره با نام Union Depository را هدف قرار دهند. این ساختمان که تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد، میلیون‌ها دلار را برای سرقت بازی‌کنان در حالت داستانی بازی Grand Theft Auto V در نظر گرفته است. اما این ساختمان هدف یک عملیات سرقت جدید در GTA Online نیست بلکه یک قرارداد سرقت به شمار می‌رود.

Union Depository را هدف قرار دهید

بازیکنانی که می‌خواهند در جدیدترین قرارداد GTA Online به دنبال هدف قرار دادن‌بانک Union Depository باشند، ابتدا باید یک Auto Shop یا فروشگاه خودرو خریداری کنند. از آنجا می‌توان قرارداد را از بخش Job Board انتخاب کرد. بازیکنانی که این هفته بتوانند این قرارداد یا هر قرارداد سرقت دیگری را با موفقیت به پایان برسانند، دو برابر پول و XP دریافت خواهند کرد.

این هفته گزینه‌های دیگری نیز برای به دست آوردن پول و امتیاز تجربه چند برابر وجود دارد. طرفداران مسابقات اتومبیل‌رانی می‌توانند با شرکت در حالت بازی Tiny Racers، سه برابر پول و XP دریافت کنند. کسانی که به دنبال فعالیت آرام تری باشند، می‌تواند به تام کانرز، دی جی محلی خود کمک و پاداش دو برابر دریافت کند.

هفته جدید، اتومبیل‌های جدید

راکستار در ادامه روند قبلی خود، این هفته وسیله نقلیه جدیدی را برای بازیکنان GTA Online با نام Ubermacht Cypher در نظر گرفته است. این ماشین جدید را می‌توان از Legendary Motorsport خریداری کرد و یا آن را در پیست آزمایشی Karin Previon و Vapid Dominator GTT تست کرد.

اگر بازیکنان بخواهند مهارت‌های خود را به چالش بکشند، می‌توانند برای برنده شدن یک دستگاه Ubermacht Cypher مسابقه دهند. اعضای LS Car Meet که این هفته در پنج مسابقه خیابانی مختلف مقام اول را کسب می‌کنند، Ubermacht Cypher را تصاحب خواهند کرد. کسانی که می‌خواهند شانس خود را امتحان کنند، می‌توانند Dundreary Landstalker XL را در چرخ خوش شانسی Diamond Casino برنده شوند.

تخفیفات این هفته GTA Online شامل ماشین‌های متعدد در کنار دارایی‌هایی جالب است. بازیکنان این هفته به 20 درصد تخفیف در Auto Shopهای سراسر لس سانتوس دسترسی دارند. لیست کامل تخفیف‌ها در ادامه آمده است:

  • Dinka Jester RR – سی درصد تخفیف
  • Grotti Itali RSX – چهل درصد تخفیف
  • Benefactor Krieger – چهل درصد تخفیف
  • Progen Emerus – چهل درصد تخفیف
  • Nagasaki Weaponized Dinghy – چهل درصد تخفیف
  • Mammoth Tula– چهل درصد تخفیف

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.