نوید قادری

تاریخ انتشار بازی مختار فصل قیام مشخص شد

نوید قادری 22 شهریور 1400 بدون دیدگاه
6,525 بازدید

پس از یک سال تلاش بی‌وقفه بازی مختار فصل قیام، دومین اثر از سه‌گانه سفیر عشق در تاریخ 25 شهریور 1400 برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد؛ شرکت منادیان ناشر بازی مختار فصل قیام ضمن اعلان این خبر تائید کرد که این قسمت برخلاف بازی سفیر عشق تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد.

این بار شرکت منادیان با در نظر گرفتن شرایط ویژه بازار و مشورت با تیم سازنده تصمیم به عرضه دیجیتالی بازی مختار فصل قیام گرفت. کاهش قیمت نهایی بازی به نسبت نسخه فیزیکی، مشکلات پخش فیزیکی در دوره شیوع ویروس کرونا و همراه شدن با مسیر جهانی صنعت بازی که در آن ناشران درصد قابل توجهی از فروش خود را از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی بدست می‌آوردند؛ سه دلیلی بود که در نهایت باعث شد تا شرکت منادیان تصمیم به عرضه کامل دیجیتالی بازی مختار فصل قیام بگیرد.

بازی مختار فصل قیام برخلاف شماره نخست که طی یک بازه زمانی کوتاه‌تری اتفاق می‌افتاد و تنها دارای تعدادی فلش بک می‌شود که در یک دوره شش‌ساله جریان دارد. این موضوع باعث شده تا تیم نویسندگان عمده تمرکز خود را بر روی تحول شخصیت مختار قرار دهند و کاربران بتوانند این کاراکتر را در دوره‌های مختلف تاریخی همراهی کنند. از حضور مختار در مکه، به زندان افتادن او در کوفه و تا آغاز قیام و در نهایت پیروزی او در مقابل دشمنانش، داستان این بازی را شامل می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم بازی مختار فصل قیام استفاده از موتور قدرتمند آنریل انجین است؛ استفاده از این موتور مشهور شرکت اپیک گیمز باعث شده است تا مختار فصل قیام از منظر فنی به یک بازی منحصر به فرد بین عناوین داخلی تبدیل شود. به لطف آنریل انجین تیم سازنده موفق شدند با وجود تنوع محیطی، هر لوکیشن را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند.

بازی مختار فصل قیام در تاریخ 25 شهریور 1400 به صورت دیجیتالی و از طریق دو فروشگاه Gameup.ir و Hayoola.com برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بازی مختار فصل قیام در چه تاریخی منتشر می شود؟

پس از یک سال تلاش بی‌وقفه بازی مختار فصل قیام، دومین اثر از سه‌گانه سفیر عشق در تاریخ 23 شهریور 1400 برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

۱
بازی مختار فصل قیام برای چه پلتفرم هایی عرضه می شود؟

در حال حاضر بازی مختار فصل قیام، تنها برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود و خبری از نسخه‌ی کنسولی بازی نیست.

۲
آیا امکان خرید فیزیکی بازی مختار فصل قیام وجود دارد؟

خیر بازی مختار فصل قیام، تنها به صورت دیجیتالی قابل خریداری است. کاهش قیمت نهایی بازی به نسبت نسخه فیزیکی، مشکلات پخش فیزیکی در دوره شیوع ویروس کرونا و همراه شدن با مسیر جهانی صنعت بازی که در آن ناشران درصد قابل توجهی از فروش خود را از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی بدست می‌آوردند؛ سه دلیلی بود که در نهایت باعث شد تا شرکت منادیان تصمیم به عرضه کامل دیجیتالی بازی مختار فصل قیام بگیرد.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.