دانلود بازی Industries of Titan برای PC
دانلود بازی Industries of Titan برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Industries of Titan برای PC

پارسی گیم 21 شهریور 1400 بدون دیدگاه
2,253 بازدید

دانلود بازی Industries of Titan برای کامپیوتر

در بازی‌هایی که به‌تازگی منتشر می‌شوند، شاهد حضور پررنگ دوباره سبک استراتژیک هستیم. این سبک برای مدتی می‌توان گفت فراموش‌شده بود و چندان عنوانی برایش منتشر نمی‌شد. بازی Industries of Titan از استودیو Brace Yourself Games عنوانی جدید است که سبک استراتژیک را با شبیه‌سازی ساخت‌وساز تلفیق کرده تا علاوه بر نوآوری، بازی کامل و جذابی را برایتان فراهم کند.

شما در بازی باید در یکی از ماه‌های زحل به اسم Titan شهری صنعتی و پیشرفته برای جمع‌آوری منابع ارزشمند آن بنا کنید. در این امر اما شما تنها نیستید و شرکت‌های مختلف دیگری نیز رقیبتان خواهد بود که باید از پس آن‌ها نیز برآیید. اینجا علاوه بر ساخت‌وساز یک شهر پیشرفته و عظیم، باید نبردهای مهیجی را نیز با شرکت‌های رقیب تجربه کنید. همچنین با توسعه شهر، امکان گشت‌وگذار بیشتری در سیاره را به دست می‌آورید که منجر به یافتن اشیا باستانی و ارزشمندی می‌شود. آیا برای چنین مسئولیت مهم و خطیری آماده هستید؟

گیم پلی بازی ترکیبی از ساخت‌وساز و توسعه شهر صنعتی و بنا کردن کارخانه‌های مختلف و مبارزات در سبک استراتژیک است. شما با مدیریت منابع مختلف، از صفر مقری را بناکرده و دور آن شهر را توسعه می‌دهید. ساختمان‌های مختلف و متعددی برای بنا کردن در دسترس شما قرار خواهد گرفت که هرکدام ویژگی منحصربه‌فردی دارند. همچنین باید راه‌ها و جاده‌های مناسبی برای ارتباط‌های داخل شهر ایجاد کنید تا توسعه سریع‌تر اتفاق افتد.

به‌جز بخش ساخت‌وساز، باید در مقابل دشمنان مختلفی که به شهر شما حمله می‌کنند نیز قرار بگیرید و حملات آن‌ها را پاسخگو باشید. برای این منظور امکان ساخت سفینه‌های فضایی در بازی وجود دارد که هرکدام را می‌توانید ارتقا دهید و پیشرفته‌تر کنید. مبارزات در بازی به‌صورت زنده و Real-Time انجام می‌شود و سبک استراتژیک کلاسیک خودش را حفظ کرده است. گرافیک زیبای بازی نیز علاوه بر اینکه جلوه مناسبی به شهر می‌دهد، مبارزات فضایی را نیز چشم‌نوازتر کرده تا تجربه‌ای متفاوت و زیبا از Industries of Titan را داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Before We Leave را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Industries of Titan با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660, Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Please make sure that you have the latest VC package installed, and – if you’re using Windows 7 or 8, that you have the KB4019990 update applied.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 970, Radeon RX 580 or equivalent with 4GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Industries of Titan is an industrial city building sim/strategy game set on Saturn’s moon, Titan. Create a sprawling industrial city, design powerful factories, and compete with other rival corporations to stake your claim to the industries of Titan!
As the Founder of a new city-corporation, and backed by the unforgiving and mysterious Council, you’ve been granted new headquarters in Titan’s inhospitable atmosphere. There, you’ll need to bear the onslaught of ruthless rebels while keeping your benefactor happy and explore the ruins of a forgotten civilization. The Council expects much from you. Do you have what it takes to truly thrive?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.