دانلود بازی Before We Leave برای PC
دانلود بازی Before We Leave برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Before We Leave Quality of Life 2 برای PC

پارسی گیم 24 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,704 بازدید

دانلود بازی Before We Leave Quality of Life 2 برای کامپیوتر

شبیه‌سازهای شهرسازی عناوین نسبتاً پرطرفداری هستند که با گیم پلی آرام خود برای گذران وقت در آرامش مناسب بوده و علاوه بر این حس خلاقیت شما را نیز تقویت می‌کنند. ساخت‌وساز یک شهر از صفر و رساندن آن به اوج کمال و شکوفایی تجربه‌ای لذت‌بخش و منحصربه‌فرد است که در این سبک بازی‌ها به‌وفور یافت می‌شود. بازی Before We Leave از استودیو Balancing Monkey Games در همین سبک ارائه‌شده اما مسیری متفاوت را برای ساخت شهر رؤیایی به شما معرفی می‌کند.

بازی مقیاس بزرگ‌تری را برای ساخت‌وساز در اختیار شما قرار می‌دهد که در حد و اندازه خود سیاره است. اگر دوربین را به‌اندازه کافی عقب ببرید، ستاره‌های محلی کهکشان را نیز مشاهده خواهید کرد. بلوک‌های ساخت‌وساز به شکل شش‌ضلعی‌هایی است که شما را یاد سری بازی‌های Civilization می‌اندازد و گیم پلی بازی را ساده‌تر کرده و کمک می‌کند تا ساخت شهر برای هر بازیکنی با سهولت بیشتری انجام شود. شروع بازی سبک و سیاق جالبی دارد. سیاره‌ای که در اختیاردارید که باید در آن نژاد جدیدی را از بدوی‌ترین شکل توسعه دهید و آن‌ها را به پیشرفت‌های زیادی در زمینه های مختلف برسانید.

آنچه این بازی را از سایر بازی‌های شبیه‌سازی دیگر متفاوت می‌سازد، گیم پلی ساده آن است که مدیریت سازه‌های شما را به‌شدت آسان می‌کند. همچنین دوربین بازی که دید کاملی از سیاره به شما می‌دهد و امکان مدیریت شش‌ضلعی‌ها را بسیار ساده‌تر می‌کند از نکات مثبت آن محسوب می‌شود. ساختمان‌های زیادی را می‌توانید در توسعه شهر خود استفاده کنید و با تحقیق و پیشرفت در تکنولوژی ، در مصرف منابع و تأمین انرژی شهر بهینه عمل کرده تا شکوفایی ملیت شما محقق شود.

گرافیک زیبای بازی با استفاده از رنگ‌های زنده و شاد و همچنین نشان دادن سیاره شما در منظومه مربوطه به تجربه لذت‌بخش از بازی کمک شایانی می‌کند. جلوه‌های زیبای شهری که ساختید زمانی که به پیشرفت و توسعه رسید بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و نتیجه زحمات شما را به‌خوبی به شما پاسخ می‌دهند.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Planet Coaster را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Before We Leave Quality of Life 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5-4300U or AMD Phenom II X4 975
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti or AMD Radeon HD 4890
DirectX: Version 11
Storage: 2GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5-9400 or AMD Ryzen 5 3400G
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 970 or AMD Radeon RX 590
DirectX: Version 11
Storage: 2GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rediscover what was lost and nurture your reborn civilization in Before We Leave, a non-violent city building game set in a cozy corner of the universe. Grow, gather and manage resources to help your settlements thrive, and share goods between the hexagonal lands and planets around you. Relax and expand the fabric of your growing societies and create a solar system of happy planets at your own pace. Not everything will go your way, though – use your wits and research solutions to overcome the challenges that your ancestors once faced.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.