بازی پابجی PUBG
یحیی رحیمی

پابجی موبایل پردرآمدترین بازی موبایل ماه مرداد شد

یحیی رحیمی 18 شهریور 1400 بدون دیدگاه
428 بازدید

بازی پابجی موبایل توانسته به موفقیت خود میان کاربران گوشی‌های هوشمند ادامه دهد و درآمد زیادی از سوی دو سیستم‌عامل اندروید و iOS به جیب بزند. این بازی بتل رویال، بیش از 270 میلیون دلار در ماه گذشته درآمد شده که بیشتر از هر بازی موبایل دیگری است. جالب است که میزان درآمد بازی نسبت به سال گذشته، 8 درصد افزایش یافته است و فعلاً کسی نمی‌تواند رقیب PUBG Mobile شود.

نکته‌ی قابل‌توجه چارت پردرآمدترین بازی‌های موبایل ماه اوت میلادی، شکست Honor of Kings توسط پابجی موبایل است. بازی «غرور پادشاهان» اثری آنلاین در ژانر موبا است که بر اساس لیگ آف لجندز ساخته شده و طرفداران بسیار زیادی در کشور چین دارد. به نظر می‌رسد که قوانین جدید چین برای محدود کردن زمان بازی نوجوانان، تأثیر منفی روی درآمد این بازی داشته و باعث شده تا جایگاه اول پردرآمدترین بازی را از دست بدهد.

بازی Genshin Impact نیز توانسته در جایگاه سوم باقی بماند و افزودن شخصیت آلوی از بازی Horizon Zero Dawn، کمک خاصی به کسب درآمد این بازی آنلاین نکرده است. در جایگاه بعدی نیز می‌توان Fate/Grand Order را دید که اثری ژاپنی و کاملاً رایگان است و توانسته بازی Pokemon Go را به منظور دریافت جایگاه چهارم، شکست دهد. بر اساس گزارش منتشر شده، میزان درآمد Fate/Grand Order نسبت به سال گذشته حدود 13.6 درصد افزایش داشته و همچنین بیشترین میزان بازی‌کنان آنلاین نیز در طی شش سال گذشته به ثبت رسیده که در نوع خود باورنکردنی است.

بازی پابجی موبایل

پابجی موبایل همچنان بی‌رقیب

بازی پابجی موبایل از زمان انتشار تابه‌حال، درآمد بسیار زیادی به ارمغان آورده و به لطف آپدیت‌ها و محتوای پی‌درپی، تعداد بازی‌کنان این اثر رایگان، روزبه‌روز افزایش یافته است. کمتر بازی موبایلی توانسته در طی چند سال، محبوبیت خود را حفظ کند و حتی اثری مانند Pokemon Go نیز دیگر آن محبوبیت سال‌های پیشین را ندارد. جالب است که آثار استودیو سوپرسل مانند کلش رویال، به طور کامل از چارت پردرآمدترین بازی‌های موبایل خارج شده و از زمان انتشار بازی‌های بتل رویال، تعداد بازی‌کنان کلش آف کلنز و کلش رویال، افت شدیدی داشته است.

بازی PUBG New State نیز پاییز امسال منتشر می‌شود و بدون شک، رکورد درآمد بازی‌های دیگر را جابه‌جا خواهد کرد. عجیب است که بازی Call of Duty Mobile در چارت پردرآمدترین بازی‌های ماه اوت قرار ندارد و باید دید، انتشار بازی بتلفیلد موبایل، چه تاثیری روی این شوتر رایگان خواهد گذاشت. در ادامه نگاهی به 10 بازی موبایل پردرآمد ماه گذشته بیندازید.

  1. PUBG Mobile
  2. Honor of Kings
  3. Genshin Impact
  4. Fate/Grand Order
  5. Pokemon Go
  6. Garena Free Fire
  7. Roblox
  8. Candy Crush Saga
  9. Coin Master
  10. Uma Musume Pretty Derby

منبع:‌TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.