دانلود بازی Horizon Forbidden West برای PS5
دانلود بازی Horizon Forbidden West برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Horizon Forbidden West برای PS5

پارسی گیم 5 دی 1400 11 دیدگاه
9,719 بازدید

دانلود بازی Horizon Forbidden West برای پلی استیشن 5

اگر بخواهیم به یکی از موفق‌ترین و جذاب‌ترین عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 اشاره کنیم، قطعاً بازی Horizon Zero Dawn یکی از همین عناوین است. موفقیت این بازی تا حدی پیش رفت که سونی سیاست‌های انحصارطلبانه خود را کنار گذاشته و بازی را برای پلتفرم PC نیز پس از مدتی منتشر کرد. استودیو Guerilla Games در این بازی دنیایی وسیع در سبک جهان‌باز را خلق کرد که زیبایی‌اش مثال‌زدنی و روایت داستانی‌اش شاهکار بود. شماره دوم این عنوان یعنی بازی Horizon Forbidden West ادامه ماجراهای Aloy را در دنیایی پساآخرالزمانی و مملو از ربات‌های پیشرفته و غول‌پیکر دنبال می‌کند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد و چشم‌نواز، برای دارندگان کنسول جدید پلی‌استیشن 5 به ارمغان خواهد آورد.

ادامه ماجراجویی‌های Aloy

داستان بازی Horizon Forbidden West تقریباً 6 ماه پس از رویدادهای بازی اول جریان دارد. Aloy که اکنون به یکی از مبارزان وفادار و رده بالای قبیله Nora تبدیل شده، به مأموریت جدیدی فرستاده شده است تا در مناطق غربی سرزمین، ریشه بیماری وحشتناکی که منجر به مرگ آنی موجودات زنده می‌شود را پیدا کند. با رسیدن او به سرزمین‌های ممنوعه غربی که تا به حال به آن قدم نگذاشته، ماجراهای پرمخاطره زیادی در انتظارش خواهند بود. علاوه بر موجودات و ربات‌های مهاجم، شرایط سخت آب و هوایی مانند طوفان‌های سهمگین نیز جان او را تهدید خواهند کرد. اگر به این ویروس پایان داده نشود، انقراض جدیدی در انتظار نسل بشر خواهد بود. Aloy باید بار دیگر با دوستان قدیمی خود متحد شده، دوستان جدیدی پیدا کند تا بتواند از پس این مأموریت مهم برآید و توازن را به سرزمین برگرداند.

راهنمای قدم به قدم بازی Horizon Forbidden West

راهنمای قدم به قدم بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West توسط استودیو Guerrilla Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Horizon Forbidden West با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Horizon Forbidden West

تکامل سیستم مبارزات در بازی Horizon Forbidden West

یکی از اهداف سازندگان در استودیو Guerilla Games، بهبود و ارتقا سیستم مبارزات در بازی اول بود که بتوانند بر روی ریشه‌های محکمی که نسخه اول بنا کرده، آن را بهبود داده و تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر و کامل‌تر را به خورد بازیکنان دهند. در بازی هورایزن فوربیدن وست ابزارها و تجهیزات بیشتری در اختیار Aloy قرار می‌گیرد و به دلیل چابک بودن او نیز، امکان مبارزه با موجوداتی سرسخت‌تر و قدرتمندتر فراهم است. برای مثال انسان‌هایی با زره‌های مستحکم و ربات‌هایی که بسیار غول‌پیکرتر از نسخه اول هستند از جمله این دشمنان خواهند بود.

بهبود سیستم مبارزات عمق بیشتری به گیم پلی بازی بخشیده و مهارت بیشتری را از سمت بازیکن می‌طلبد. علاوه بر این سلاح‌های جدید با قابلیت‌های ویژه و امکان ارتقا آن‌ها باعث می‌شود بتوانید برای هر سناریو و شرایطی خودتان را وفق دهید و مبارزات را به نفع خود تمام کنید. با توجه به این توصیف‌ها، باید انتظار چالش‌های بیشتری را در بازی Horizon Forbidden West داشته باشید.

دانلود بازی Horizon Forbidden West

تنوع بیشتر دشمنان و ربات‌ها

همان‌طور که قبل‌تر ذکر شد، تعداد بسیاری از ربات‌ها و دشمنان را در بازی Horizon Forbidden West برای اولین بار ملاقات خواهید کرد. از ربات‌هایی پیشرفته و غول‌پیکر گرفته تا آن مدل‌هایی که در زیر آب ساکن هستند (در این بازی Aloy قابلیت شنا کردن و رفتن زیر آب را نیز دارد) و انسان‌هایی که به دلیل زره‌ها و سلاح‌های پیشرفته خود، با چند ضربه شما را از پا در می‌آورند. در این بازی مبارزه با انسان‌ها هم به همان اندازه خطرناک و چالش‌برانگیز است که مبارزه با ربات‌ها در بازی اول بود. این باعث می‌شود دائم استراتژی خود را تغییر دهید و برای هر سناریوی نبرد، فکر جدیدی را پیاده‌سازی کنید.

تنوع بالای تجهیزات، زره و سلاح‌ها

بازی Horizon Forbidden West طیف تجهیزات و سلاح‌های گسترده‌تری نسبت به بازی اول را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که با توجه به اینکه بازی اول در این زمینه بسیار غنی و مناسب بود، این امر حیرت‌انگیز است. Aloy می‌تواند با گشت‌وگذار در محیط‌های بازی، به منابع اولیه و تجهیزات قدرتمندی مجهز شود که هر کدام قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی را نیز دارند. عناصر از بازی‌های نقش‌آفرینی در این شماره از بازی نیز حضور داشته و کاراکتر شما به‌تدریج و با پیشروی در بازی، قدرتمندتر می‌شود و سلاح‌های جذاب‌تر و پیچیده‌تری را استفاده می‌کند.

گرافیکی چشم‌نواز و درخور نسل جدید

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های شماره اول بازی، گرافیک زیبا و بی‌نظیرش بود که به‌خوبی قدرت پردازش کنسول پلی‌استیشن 4 را به رخ می‌کشید. بازی Horizon Forbidden West نیز همین روند را پیش گرفته و گرافیکی به‌شدت زیبا و درخور نسل جدید بازی‌های ویدیویی را پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. تمامی انیمیشن‌ها به شکلی واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند و دنیای ممنوعه غرب، مملو از مناظر زیبا مانند جنگل‌های انبوه، مناطق مردابی، ساحل‌های شنی و پوشش‌های گیاهی رنگارنگ است. ربات‌ها و زره کاراکتر اصلی شما نیز با جزییات بالایی طراحی شده‌اند و همه‌چیز دست در دست هم داده تا قدرت کنسول جدید سنی یعنی پلی‌استیشن 5 را به رخ شما بکشد.

بازی Horizon Forbidden West یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی‌استیشن است و با توجه به سابقه خوب استودیو سازنده، قطعاً موفق ظاهر می‌شود. تجربه این بازی برای تمامی افرادی که به سبک جهان‌باز، نقش‌آفرینی و اکشن علاقه دارند پیشنهاد می‌شود زیرا تمامی عناصر لازم از این ژانرهای محبوب را به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار داده تا بهترین تجربه را برای شما رقم بزند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Assassin’s Creed Valhalla و Far Cry 6 را نیز بررسی کنید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Explore distant lands, fight bigger and more awe-inspiring machines, and encounter astonishing new tribes as you return to the far-future, post-apocalyptic world of Horizon.
The land is dying. Vicious storms and an unstoppable blight ravage the scattered remnants of humanity, while fearsome new machines prowl their borders. Life on Earth is hurtling towards another extinction, and no one knows why. Explore distant lands, fight bigger and more awe-inspiring machines, and encounter astonishing new tribes as you return to the far-future, post-apocalyptic world of Horizon.

The land is dying. Vicious storms and an unstoppable blight ravage the scattered remnants of humanity, while fearsome new machines prowl their borders. Life on Earth is hurtling towards another extinction, and no one knows why.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 96.9 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Horizon Forbidden West در پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود روی وب سایت پارسی گیم با هزینه ترافیک نیم بها حساب می شود و بازی Horizon Forbidden West نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
دیتای مناسب بازی برای اکانت من کدام است ؟

با توجه به اینکه بازی‌های پلی استیشن 5 دارای کدهای مختلفی هستند، قبل از دانلود بازی حتماً کد بازی قرار گرفته در پارسی گیم را با ریجن اکانت خود بررسی کنید. اگر ریجن اکانت خود را نمی دانید، با استفاده از نرم افزار PSX Download Helper می توانید کد بازی خود را استخراج کنید.

۲
منظور از ریجن اکانت پلی استیشن چیست ؟

هنگام دانلود دیتای مورد نظر خود برای پلی استیشن 4 ابتدا باید اکانت خود را بررسی کنید که مرتبط به کدام ریجن است. سونی کشورهای جهان را به 6 ریجن تقسیم کرده است که با اعداد 1، 2، 3، 4، 5 و 6 شناخته می‌شوند ریجن 1 مربوط به کشورهای آمریکا و کانادا، ریجن 2 مربوط به کشورهای اروپایی، خاورمیانه، آفریقای جنوبی، ژاپن و امارات، ریجن 3 مربوط به آسیای شرقی، ریجن 4 مربوط به آمریکای لاتین و استرالیا، ریجن 5 مربوط به آفریقا و روسیه و ریجن 6 مربوط به کشور چین می‌شود. برای اینکه ریجن اکانت خود را تشخیص بدهید به وب‌سایت Psnprofiles.com مراجعه کنید و نام کاربری اکانت PSN خود یا PSN ID را وارد کنید تا خلاصه‌ی از اطلاعات شما برایتان به نمایش درآید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    حامد

    مهمان

    اقا این الان نسخه غیر قانونی حساب میشه؟
    یعنی اگه کنسول به نت وصل بشه احتمال بن شدن هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حامد

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه قانونی هست

  • Avatar

    Black Phantom

    مهمان

    سلام لطفا نسخه 1.04 بازی رو قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود

    مهمان

    سلام شماره اپدیت رو بزارید کسی یهو الکی ورژن قبلش رو دانلود نکنه که به درد نمیخوره بازی ps5 باید حتما دیتاش به روز باشه آپدیتهای قدیمی چواب نمیده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    addin

    مهمان

    برای ps4 هم هس؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام چه زود دانلودش اومد. چطور اینقدر زود اومد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      نویسنده

      سلام
      پریلود هست.

  • Avatar

    Amirsjjd

    مهمان

    کی اومده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amirsjjd

      نویسنده

      پریلود هست.

  • Avatar

    هادی

    مهمان

    سلام
    برای کامپیوتر هم قراره منتشر بشه مثل نسخه قیل یا نه ؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      آرس در پاسخ به هادی

      مهمان

      بعد 5 سال آره ?