دانلود بازی Against The Moon برای PC
دانلود بازی Against The Moon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Against The Moon برای PC

پارسی گیم 24 فروردین 1400 بدون دیدگاه
3,433 بازدید

دانلود بازی Against The Moon برای کامپیوتر

در میان عناوین متعددی که در صنعت بازی‌های ویدیویی منتشر می‌شود، بازی‌های کارت بازی منحصربه‌فرد زیادی وجود دارد. در این میان استودیو Code Heretics با ارائه عنوان Againt The Moon در این سبک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با تلفیقی از گیم پلی بازی‌های کارتی و نقش‌آفرینی محتوایی جدید را به طرفداران ارائه داده است.

بازی در اصل در سبک استراتژی نوبتی است که تأکید برساختن تیم خود با استفاده از کارت‌های مختلف دارد. درعین‌حال عناصر نقش‌آفرینی مانند افزایش سطح Level کاراکترهای شما با پیشروی در بازی نیز وجود داشته و در دنیای فانتزی بازی باید با موجودات خطرناکی به اسم Furos که سیاره را تخریب کرده‌اند نیز مبارزه کنید.

گیم پلی بازی در میدان نبردی شکل می‌گیرد که سه مسیر خطی متفاوت دارد. شما با استفاده از کارت‌های مختلف و قرار دادن نیروهای خود در انتهای این سه مسیر با دشمنان روبه‌رو می‌شوید و مبارزات را انجام خواهید داد.طیف گسترده‌ای از کارت‌ها که در آن‌ها سلاح و سایر تجهیزات در کنار قهرمان‌های قدرتمند وجود دارد در بازی گنجانده‌شده و هر کارتی را در دو سبک متفاوت می‌توانید ارتقا دهید. قهرمان‌ها نیز هر یک قابلیت منحصربه‌فردی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانند نتیجه نبرد را کاملاً به نفع شما تمام کنند.

نبردها نیز هرکدام خاص و جدید بوده و هر دشمنی که ملاقات می‌کنید سبک مبارزه‌ای متفاوت دارد تا برای پیروزی بر آن، نقشه‌ریزی لازم داشته باشید و به تفکر بنشینید. به‌جز این مکانیک‌های گیم پلی که به لطف کارت‌های مختلف دائم در حال تغییر هستند از نکات مثبت و کلیدی جذابیت این بازی به‌حساب می‌آیند. تنوع و تعداد بسیار بالای مراحلی که در طول مسیر داستانی بازی طی می‌کنید تجربه آن را طولانی‌تر کرده تا بیشتر در دنیای بازی درگیر شوید و از آن لذت ببرید.
اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Slay the Spire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Against The Moon با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: SSE2 compatible instruction set
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DX10 (shader model 4.0) compatible
DirectX: Version 10
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Against The Moon is a turn-based strategy where chthonic monsters will challenge your tactical skills. Lead a squad of superhumans in a desperate attempt to save humanity’s last stronghold, the intelligent city of Arx. Featuring a bleak post-apocalyptic setting, Against The Moon mixes elements of popular trading card games like Slay the Spire, Hand of Fate and Talisman to create an epic strategy experience with a thrilling plot and unique visual style.
Having lost control of the planet to weird beasts of their own creation, humanity’s last survivors took refuge in an ancient citadel. Now the superhuman Ultori represent mankind’s last hope. Lead a squad of powerful Ultori to defeat the Furos, the nightmare creatures of the Moon, and restore humanity as the rightful rulers of Earth.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.