بازی Alan Wake
یحیی رحیمی

زمان انتشار ریمستر آلن ویک لو رفت

یحیی رحیمی 14 شهریور 1400 بدون دیدگاه
444 بازدید

مدت‌هاست در مورد انتشار ریمستر آلن ویک می‌شنویم و منابع مختلفی از بازگشت این اثر محبوب برای کامپیوتر خبر می‌دادند. چند ماه پیش، لیست بندی بازی Final Fantasy 7 Remake برای فروشگاه اپیک گیمز، وجود ریمستر Alan Wake را تائید کرد و از آن زمان، منتظر معرفی رسمی بازی بودیم. صفحه‌ی پیش‌فروش بازی روی یک وب‌سایت تایوانی پدیدار شده و زمان انتشار بازی برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس را هم لو داده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط فروشگاه تایوانی Rakuten، ریمستر آلن ویک در تاریخ پنجم اکتبر مصادف با 13 مهر برای کامپیوتر و کنسول منتشر خواهد شد. مدت‌هاست در مورد ریمستر Alan Wake می‌شنویم و این اولین بار است که یک منبع، به طور رسمی از بازی رونمایی کرده است. علاوه بر ریمستر اولین شماره، شایعاتی در مورد ساخت دنباله‌ی آلن ویک با همکاری شرکت اپیک گیمز منتشر شده و بر اساس گزارش مالی ماه گذشته، فرایند تولید بازی به مرحله‌ی نهایی و تولید رسمی رسیده است.

شرکت رمدی دو بازی تراز اول برای چند پلتفرم در دست ساخت دارد که هر دو بازی با همکاری اپیک گیمز ساخته می‌شوند. یکی از این بازی‌ها، پروژه‌ای کوچک‌تر است که در همان مجموعه‌‌ی آلن ویک جریان دارد و فعلاً اطلاعات کافی از آن در دست نیست. ممکن است ریمستر آلن ویک، همان پروژه‌ی کوچکی باشد که از آن صحبت کردیم و چنین احتمالی منطقی به نظر می‌رسد. در حال حاضر، تمام این صحبت‌ها شایعه‌ای بیش نیست و نمی‌توان به این سادگی، در مورد ماهیت پروژه‌های شرکت رمدی که معمولاً بسیار محافظه‌کار است، گمانه‌زنی کرد.

معرفی ریمستر آلن ویک در پلی‌‌استیشن شوکیس

بر اساس گفته‌های دانیل احمد از تحلیل‌گران شرکت Nico Partners، ریمستر Alan Wake هفته‌ی میلادی آینده معرفی خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید، پلی‌ استیشن شوکیس 2021 روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود و قرار است 40‌ دقیقه ویدیو با تمرکز روی بازی‌های جدید ببینیم. از آنجایی که Alan Wake Remastered هم برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود، احتمال معرفی بازی در مراسم جدید سونی وجود دارد. شرکت رمدی همچنین پروژه‌های دیگری در دست توسعه دارد و قرار است اولین بازی چند نفره با الهام از دنیای Control را به زودی معرفی کند.

ریمستر آلن ویک

بازی آلن ویک فضای بسیار زیبا و در عین ترسناکی دارد و همانند سریال «توین پیکس» از المان‌های محیطی برای القای حس ترس و روایت داستانی میخکوب کننده استفاده می‌کند. بازگشت بازی اتفاق خوشایندی است و افرادی که این اثر اکشن ماجراجویی را تجربه نکرده‌اند، فرصت انجام آن را با گرافیک مدرن و رضایت‌بخش خواهند داشت. منتظر انتشار ریمستر آلن ویک در روز 13 مهر برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر باشید.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.