دانلود بازی Surgeon Simulator 2 برای PC
دانلود بازی Surgeon Simulator 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Surgeon Simulator 2 برای PC

پارسی گیم 16 شهریور 1400 15 دیدگاه
20,704 بازدید

دانلود بازی Surgeon Simulator 2 برای کامپیوتر

امروزه شبیه‌سازهای زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی وجود داشته که هرکدام فعالیتی منحصربه‌فرد و مخصوص را محوریت خودشان قرار می‌دهند. از شبیه‌ساز کشاورزی در مزرعه گرفته تا بازی‌های خلبانی و اتومبیل‌رانی و یا مدیریت کردن یک شرکت یا کارخانه. برخی از این شبیه‌سازها برای اینکه مقداری سرگرم‌کننده‌تر شوند، عنصر طنز را نیز وارد داستان کرده تا بیشتر به یک بازی ویدیویی تبدیل شوند تا یک عنوان سفت‌وسخت شبیه‌سازی. بازی Surgeon Simulator 2 از استودیو Bossa جراحی و طنز را با یکدیگر ترکیب کرده تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده و بامزه را در اختیار شما قرار دهد.

از همان دقیقه اولی که پا به محیط بازی می‌گذارید، متوجه سبک طنز و بامزه آن می‌شوید. یکی از عناصر جذابی که این طنز را پیاده‌سازی می‌کند، حضور فیزیک جذاب در گیم پلی است که همانند بازی‌هایی مانند Human Fall Flat طراحی شده و اینجا هم حضور پررنگی دارد. بخش داستانی بازی را می‌توانید به‌تنهایی یا به‌صورت Co-op در کنار دوستان تجربه کنید و داخل آن جراحی‌های خطرناک مختلفی را انجام داده که لزوماً تمامی آن‌ها موفق نیستند و بسیاری به مرگ بیمار به شکل فجیع منجر می‌شود! بیمار شما در این بخش یک مرد به اسم Bob بوده و نجات جانش بستگی به هوش و همکاری تیمی شما خواهد داشت.

با پیشروی در بخش داستانی می‌توانید رازهای پشت پرده این مرکز پزشکی مرموز و متفاوت را بفهمید و از فهمیدن آن‌ها حیرت کنید. شما به ابزارهای متعددی در بازی دسترسی دارید که هرکدام کارایی خاص خودشان را داشته و در فرایند جراحی به شما کمک می‌کنند، فقط مراقب باشید که از آن‌ها به‌درستی استفاده کرده و به ‌اشتباه، سر بیمار را از بدنش جدا نکنید! وجود فیزیک در گیم پلی، لایه جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که علاوه بر بامزه شدن، چالش بیشتری را سر راه بازیکن قرار می‌دهد. بخشی از بازی نیز به ساخت‌وساز و طراحی مراحل شخصی اختصاص دارد که در آن می‌توانید مرحله دلخواه خود را مطابق سلیقه خود ساخته و آن را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Fall Guys و Orcs Must Die 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Surgeon Simulator 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i3-3225 3.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: Intel Core i5 – 4670
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 770
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Bob’s life is in your hand! It’s time to slip into your scrubs and grab the nearest scalpel (saw or sink plunger), and enter the Bossa Labs Medical Facility in this 1-4 player physics based operating theatre of chaos.
Take on the cream of the medical establishment in riotous competitive challenges. Play frantically blood splattered coop games or go solo in Surgeon Simulator 2’s rib-tickling Campaign Mode. Wanting to inject some creativity? Jump into the Creation Mode and build brand new game levels on your own or team up to build something amazing with multiplayer creation tools. From head transplants and leg amputations, to dancing games and relay races, at Bossa Labs, you choose your own way to play!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه
  • Avatar

    مهراب معینی

    مهمان

    وقتی اکانت میزنم ارور 401 میده:
    the remote server returned an error :(401) unauthorized
    ویدوز 10

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 15 دیدگاه