بازی Spectre
سید مسعود کاظمی

بازی Spectre با الگوبرداری از Splinter Cell در حال ساخت است

سید مسعود کاظمی 13 شهریور 1400 بدون دیدگاه
414 بازدید

دو طرفدار سرسخت مجموعه Splinter Cell در حال ساخت یک بازی چندنفره با الگوبرداری از بخش Spies vs Mercs مجموعه Splinter Cell هستند. جردن کرافورد (Jordan Crawford) و فرد تامز (Fred Toms)، بنیان‌گذاران Symbiosis Games در مصاحبه‌ی با IGN در مورد عنوان چندنفره و مخفی‌کاری این استودیو یعنی، Spectre توضیحاتی ارائه داده‌اند. به نظر می‌رسد این بازی با الگوبرداری از بخش چندنفره مجموعه‌ Splinter Cell یعنی Spies vs Mercs ساخته شود. این بخش چندنفره در عناوین: Pandora Tomorrow، Double Agent، Chaos Theory و Blacklist وجود داشت. در این بخش دو گروه جاسوسان یا Spies در مقابل شبه‌نظامیان یا Mercenaries قرار دارند. جاسوسان بیشتر جنبه‌ی مخفی‌کاری دارند و شبه‌نظامیان حالت مبارزه‌ای.

استودیو Symbiosis Games اشاره کرد که دوست دارند بازی را شبیه حالتی که در عنوان Splinter Cell: Chaos Theory بود طراحی کنند:

ما هر دو فکر می‌کنیم بازی Blacklist حالت Spies vs Mercenaries را از آنچه بود دورتر کرد. اما وقتی در Chaos Theory شما جاسوس را انتخاب می‌کردید، مخفی‌کاری واقعاً لذت‌بخش بود. دید زدن یک شبه‌نظامی که هنوز از حضور شما باخبر نیست و شما در حال برنامه‌ریزی علیه او هستید واقعاً هیجان‌انگیز بود. احساس می‌کنم عنوان Blacklist جاسوس‌های قوی‌تر و درکل گیم‌پلی را سریع‌تر کرد که این موضوع از جادوی اسپلینتر سل کم کرد. احساس می‌کنم با این کار آن تجربه‌ی مخفی‌کاری آرام و کلاسیکی که ارائه می‌دادند را از بین بردند.

 

ما می‌خواهیم در بازی Spectre آن حال و هوا را ایجاد کنیم.در بازی Spectre دو جبهه‌ی متفاوت در مبارزات وجود خواهد داشت. گروه Specters و Reapers که در یک نقشه‌ی نسبتاً بزرگ در دو حالت متفاوت به مبارزه باهم خواهند پرداخت. هر دو گروه تجهیزات مختلفی دارند که با استفاده از آن‌ها به مقابله با یکدیگر می‌پردازند. همچنین شخصیت‌ها قابلیت‌های مختلفی با عنوان Edges دارند که در مبارزه می‌توانند استفاده کنند.

بازی Spectre

بازی Spectre اواخر سال میلادی برای کامپیوتر منتشر خواهد شد و سازنده‌های بازی امیدوارند بازی را برای کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز عرضه کنند. این بازی فعلاً فقط بخش چندنفره را دارد اما Symbiosis Games گفته است که اگر این عنوان با موفقیت مواجه شود احتمال محتوای آفلاین نیز برای بازی وجود دارد.

با وجودیکه طرفداران مجموعه‌ی Splinter Cell مشتاق بازگشت سم فیشر هستند، اما این‌طور به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت قصد ساخت و عرضه‌ی عنوانی از این مجموعه را ندارد. فعلاً چشم و امید طرفداران به سمت بازی «اسپک‌تره» خواهد بود که شاید با موفقیت این عنوان، یوبی‌سافت نیز عنوان دیگر از مجموعه‌ی Splinter Cell را عرضه کند.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.