برترین بازی های سپتامبر
یحیی رحیمی

با برترین بازی های سپتامبر 2021 آشنا شوید: از Deathloop تا NBA

یحیی رحیمی 12 شهریور 1400 بدون دیدگاه
835 بازدید

چند روزی است ماه سپتامبر میلادی شروع‌شده و از آنجایی که دنیای بازی‌های ویدیویی و فناوری بر اساس تقویم میلادی جلو می‌روند، ما هم تصمیم گرفتیم تا بازی‌های جدید ماه سپتامبر را به همان شکل و شمایل اصلی معرفی کنیم. اگر به دنبال تجربه بازی های جدید ماه هستید و نمی‌دانید چه آثاری این ماه منتشر می‌شوند، پارسی گیم فهرست کاملی برای شما تشکیل داده که تمام بازی‌های مهم را معرفی می‌کند. این ماه از Deathloop گفته تا عناوین ورزشی مانند NBA 2K22 همراه شما خواهند بود، پس بیایید نگاهی بیندازیم به برترین بازی های ماه سپتامبر 2021

1- Deathloop

بدون شک Deathloop بزرگ‌ترین بازی ماه سپتامبر است که یک شوتر اول‌شخص توسعه‌یافته توسط شرکت Arkane است که بیشتر به دلیل خلق مجموعه‌ی Dishonored شناخته می‌شود. شما نقش یک هفت‌تیرکش ماهر به نام «کلت» (Colt) را بازی خواهید کرد که زندگی‌اش داخل یک حلقه‌ی تکراری افتاده و تا ابدیت باید یک روز تکراری را تجربه کند و به آدم‌کشی بپردازد. تنها راه نجات آن است که 8 هدف مهم را قبل از اتمام روز، به قتل برساند. در سوی دیگر یک تک‌تیرانداز ماهر به نام «جولیانا» قرار دارد که اجازه‌ی چنین کاری را به شما نمی‌دهد و جلوی شما را می‌گیرد؛ در نتیجه باید از مرگ فرار کنید و سپس دوباره از مرگ فرار کنید!

بازی Deathloop‌ به شما اجازه‌ی انتخاب میان شیوه‌های مختلف نبرد را می‌دهد. اگر می‌خواهید از دور حریف را از پا درآورید، بهتر است از اسنایپر استفاده کنید یا اینکه می‌توانید درگیر نبردهای تن‌به‌تن شوید. حالت چند نفره هم برای شما آماده شده که چالش اساسی را پیش می‌آورد. «دث‌لوپ» برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 در تاریخ چهاردهم سپتامبر برابر با 23 شهریور منتشر خواهد شد.

2- NBA 2K22

دومین بازی برتر ماه سپتامبر 2021، عنوان ورزشی NBA 2K22 است که برای اولین بار در تاریخ این مجموعه، لیگ بسکتبال حرفه‌ای مردان و بانوان، کنار همدیگر ارائه می‌شود و همچنین بازیکنان قدیمی و اسطوره هم به این شبیه‌ساز باز خواهند گشت. بخش کریر بازی به طور کامل تغییر پیدا کرده و امکان جستجو در شهر و انجام فعالیت‌های جانبی را خواهید داشت. می‌توانید دوستان مختلفی پیدا کنید و همچنین راهتان را به سوی تیم‌های بزرگ پیدا کنید.

گیم پلی بازی NBA 2K22، آزادی عملی زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. کوچک‌ترین تصمیم شما، نتیجه‌ی نهایی را تغییر می‌دهد و به لطف سیستم‌های جدید مانند پرتاب دقیق و دفاع تن‌به‌تن، دیگر مسابقات تکراری را تجربه نخواهید کرد. بهترین تجربه‌ی بازی برای کنسول‌های جدید از جمله پلی استیشن 5 خواهد بود و اگر عاشق بسکتبال هستید، حواستان به انتشار NBA 2K22 در روز 22 سپتامبر برابر با 31 شهریور برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم و کامپیوتر و سوییچ باشد.

3- WarioWare: Get it Together

بازی WarioWare: Get it Together آخرین شماره از مجموعه‌ی پرطرفدار ماریو است که برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. برای اولین بار می‌توانید جا پای آنتاگونیست منفور بازی بگذارید و همراه دوستانتان، بیش از 200 میکروگیم مختلف را تجربه کنید. از خلق یک ربات مجهز گرفته تا تبدیل یک مجسمه به جنگجویی واقعی، فعالیت‌های مختلف و ابزوردی در بازی وجود دارد که در نوع خود، بسیار سرگرم‌کننده هستند.

بخش داستانی بازی WarioWare: Get it Together، شخصیت «واریو» را وارد دنیای بازی می‌کند و جالب است که قابلیت کوآپ برای بخش داستانی هم فعال است و می‌توانید مینی‌گیم‌‌های جالب را هم به صورت گروهی انجام دهید. این بازی از حالت آنلاین هم استفاده می‌کند و بهترین شیوه آن است که گروهی پای بازی بنشینید و آنگاه قطعاً از تجربه‌ی مهیج آن لذت خواهید برد. منتظر انتشار بازی واریو در روز دهم سپتامبر برابر با 19 شهریور برای کنسول سوییچ باشید.

برترین بازی های سپتامبر

4- Lost Judgement

سری بازی یاکوزا، تأثیر بسیار زیادی روی عناوین جهان باز و داستانی گذاشتند و با ارائه روایتی گیرا و روندی کاملاً نو، طرفداران زیادی پیدا کردند. پس از انتشار شماره‌های مختلف از این مجموعه، وقت آن رسید که بازی‌های فرعی را دریافت کنیم و این‌طور که شد سر و کله‌ی بازی Judgment پیدا شد. این بازی فضای کاملاً کارآگاهی دارد و در تازه‌ترین نسخه، دوباره در نقش کارآگاه تاکایوکی یاگامی قرار می‌گیرد و باید دو پرونده‌ی جدی را که به صورت جدا از هم اتفاق افتاده‌اند را بررسی کنید و به نتیجه برسید.

بازی Lost Judgement دنباله‌ی اکشن ماجراجویی سال 2019 است که ویژگی‌های جالبی مانند دنیای جهان باز و سیستم مبارزه‌ی مهیج را کنار هم قرار داده است. بار دیگر کنترل یاگامی را بر عهده خواهید داشت که همراه همکارش که قبلاً به عنوان یاکوزا شناخته می‌شد، به حل پرونده‌های قتل می‌پردازد. خیابان‌های توکیو به بهترین شیوه بازطراحی شده‌اند و سیستم مبارزه نیز طعم این اثر اکشن را دو چندان کرده است. Lost Judgement روز 24 سپتامبر برابر با 2 مهر، برای ایکس‌ باکس و پلی استیشن منتشر می‌شود. نسخه‌ی کامپیوتر فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

5- The Artful Escape

فرانسیس وندتی، یک گیتاریست نوجوان قرار است به ماجراجویی متفاوت در دنیایی خیالی برود و با اسطوره‌ی موسیقی فولک آمریکا دیدار کند. بازی The Artful Escape اثری موزیکال و ماجراجویانه است که به موضوعات مختلفی از جمله سولوهای دیوانه کننده گیتار و همچنین موجودات فضایی می‌پردازد. شما به عنوان یک گیتاریست ماهر، باید داستان جذاب بازی را دنبال کنید و با شخصیت‌های جالب آشنا شوید و همچنین کنسرت‌های دیوانه‌وار را برگزار کنید.

بازی The Artful Escape از حالت‌های مختلفی مانند مسابقات نوازندگی گیتار و همچنین جستجو برای نوازندگان قدیمی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر ویژگی‌های قیدشده، افراد مشهوری مانند «لنا هیدی» (Lena Headey) و جیسون شوارتزمن هم به عنوان خواننده و صداپیشه در بازی حاضر هستند. اگر از این اثر موزیکال خوشتان آمده، می‌توانید بازی را روی 18 شهریور برای کنسول ایکس باکس و کامپیوتر دریافت کنید. این اثر موزیکال برای پلی استیشن 5 منتشر نخواهد شد.

6- Diablo II Resurrected

مگر می‌شوید طرفدار بازی‌های ویدیوی باشید و دیابلو 2 را با آن داستان و دانجن‌های فوق‌العاده‌اش تجربه نکرده باشید. این اثر نقش‌آفرینی تحسین شده، توسط بلیزارد در حال ریمستر است و خوشبختانه زمان انتشار بازی نزدیک شده است. حدود بیست سال از انتشار نسخه‌ی اورجینال دیابلو 2 می‌گذرد و اگر این اثر مهیج را تجربه‌ نکرده‌اید، وقت آن است که نسخه‌ی ریمستر شده را به نام Diablo II Resurrected را همراه تمامی بسته‌های الحاقی از جمله «پادشاهان تخریب» (Lords of Destruction) دریافت کنید.

از جمله‌ ویژگی‌های بازی Lords of Destruction باید به قابلیت کوآپ آنلاین تا 8 نفر بازی‌کن اشاره کرد و امکان انتخاب 7 قهرمان از سنکچوری را خواهید داشت. دنیای فانتزی و تاریک بازی دیابلو 2، سالها پس از گذشت از انتشار هم جذاب است و حال فرصت آن را دارید که با دشمنان مخوف بازی بجنگید و در آخر دیابلو را شکست دهید. فرصت دریافت بازی Diablo II Resurrected در روز 23 سپتامبر برابر با 1 مهر را برای ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر از دست ندهید.

7- Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits از آثار اکشن ماجراجویی با گرافیک و دنیای بسیار زیبا است که سبک تازه‌ای از مبارزات سریع را با مکانیسم‌های نو ارائه می‌دهد. شما نقش «کنا» (Kena) را بر عهده خواهید داشت که یک دختر جوان بسیار شاداب و با روحی آزاد است که باید مسیر خطرناک پیش‌ رو را به سمت مقبره‌ای کوهستانی طی کند و پا به سرزمینی نفرین شده بگذارد. انواع و اقسام دشمنان در مسیر ماجراجویی، همراه شما خواهند بود و همچنین ارواح شرور هم سد راهتان می‌شوند و باید آن‌ها را تسخیر کنید تا یک آیتم مخصوص به نام Rot را به دست آورید.

آیتم Rot که از انیمیشین پیکسار الهام گرفته شده، امکان استفاده از قابلیت‌های جدید را فراهم می‌کند و همچنین شیوه‌های تازه‌ای را هنگام نبرد، به شما می‌آموزد. بازی Kena: Bridge of Spirits از آثار مورد انتظار و زیبایی است که قرار است روز 21 سپتامبر برابر با 30 شهریور برای کنسول پلی استیشن و کامپیوتر منتشر شود.

8- Life Is Strange: True Colors

آخرین شماره از مجموعه‌ی Life is Strange، بازگشتی دوست‌داشتنی به فرمول قدیمی و شخصیت‌های آشنای این مجموعه است. بار دیگر با یک پروتاگونیست روبه‌رو هستیم که دارای نیروهای ماورایی است و می‌تواند جهان اطرافش را تغییر دهد. این دختر جوان که الکس نام دارد، پس از مدت‌ها به شهر Haven Springs از ایالات کلرادو آمریکا مهاجرت کرده تا ماجرای گم‌شدن برادرش را شخصاً دنبال کند و ببیند که چه بلایی سر برادرش آمده است.

قدرت ویژه‌ی الکس، فهم احساسات دیگر شخصیت‌ها است و او می‌تواند با نگاه به صورت افراد، احساسات واقعی آن‌ها را درک کنید. این قابلیت مانند بازگردانی زمان که در شماره‌های پیشین استفاده شد، جالب نیست؛ اما می‌تواند لحظات به‌یادماندنی برای طرفداران بسازد. مجموعه‌ی لایف ایز استرنج طرفداران بسیار زیادی دارد و شیوه‌ی قصه‌گویی آن توسط افراد زیادی مورد تعریف قرارگرفته است. اگر منتظر بازی Life Is Strange: True Colors هستید، می‌توانید روز 10 سپتامبر برابر با 19 شهریور از ماجراجوی الکس لذت ببرید.

برترین بازی های سپتامبر 2021

9- Hot Wheels Unleashed

اگر به دهه‌ی گذشته برگردیم و بازی‌های مسابقه‌ای را بررسی کنیم، به یک عنوان فراموش‌شده بر می‌خوریم که قبلاً با نام مسابقه ماشین کوچک شناخته می‌شد. این بازی داخل یک اتاق کوچک در جریان بود که بعدها مکانیسم‌های آن در بازی‌های دیگر استفاده شد. بازی Hot Wheels Unleashed به شما اجازه‌ی بازگشت به دوران کودکی و زنده شدن اتومبیل‌های اسباب‌بازی را می‌دهد، کافی است گاز دهید، ترمز بگیرید و نفر اول از پیست کوچک بازی بیرون بیاید.

بازی Hot Wheels Unleashed پر از حالت‌های خلاق و جالب است. می‌توانید در بخش ساخت پیست، یک پیست مسابقه‌ی ویژه برای خودتان بسازید و سپس مسابقات جالبی را همراه دوستانتان شروع کنید. علاوه بر قابلیت آفلاین و تقسیم صفحه، امکان شرکت در مسابقات آنلاین با حضور 12 رقیب سرسخت وجود دارد. انواع حرکات جالب در بازی استفاده شده و در واقع تنها چیزی که جلوی شما را می‌گیرد، قوه‌ی تخیل و خلاقیت شماست. روز 30 سپتامبر برابر با 8 مهر، منتشر انتشار این اثر مسابقه‌ای برای ایکس‌ باکس، پلی استیشن و کامپیوتر باشید.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تمامی بازی‌ های برتر ماه سپتامبر 2021 بیندازید و همچنین در بخش نظرات، از عناوین موردعلاقه‌تان برای ما بگویید.

زمان انتشار تمامی بازی‌های ماه سپتامبر 2021

 

  1. Lake (PC, XSX/S) – September 1
  2. Kitaria Fables (PC, PS5, PS4, XSX/S, XB1, Switch) – September 2
  3. Pathfinder: Wrath of the Righteous (PC) – September 2
  4. Surgeon Simulator 2: Access All Areas (PC, XBX/S, XB1) – September 2
  5. WRC 10 (PC, PS5, PS4, XSX/S, XB1) – September 2
  6. Big Rumble Boxing: Creed Champions (PC, PS4, XB1, Switch) – September 3
  7. Family Trainer (Switch) – September 3
  8. Golf Club Wasteland (PC, PS4, XB1, Switch) – September 3
  9. The Medium (PS5) – September 3
  10. Bus Simulator 21 (PC, PS4, XB1) – September 7
  11. F.I.S.T: Forged In Shadow Torch (PS5, PS4) – September 7
  12. Sonic Colors: Ultimate (PC, PS4, XB1, Switch) – September 7
  13. The Artful Escape (PC, XBX/S, XB1) – September 9
  14. Life is Strange True Colors (PC, PS5, PS4, XBX/S, XB1, Switch) – September 10
  15. Tales of Arise (PC, PS5, PS4, XSX/S, XB1) – September 10
  16. WarioWare: Get it Together (Switch) – September 10
  17. Deathloop (PC, PS5) – September 14
  18. Fire Commander (PC, PS5, PS4, XBX/S, XB1) – September 15
  19. Aragami 2 (PC, PS5, PS4, XSX/S, XB1) – September 17
  20. Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom (Switch) – September 17
  21. Severed Steel (PC) – September 17
  22. Kena: Bridge of Spirits (PS5) – September 21
  23. Diablo 2 Resurrected (PC, PS5, PS4, XSX/S, XB1, Switch) – September 22
  24. NBA 2K22 (PC, PS5, PS4, XSX/S, XB1, Switch) – September 22
  25. Sable (PC, XSX/S, XB1) – September 23
  26. Death Stranding Director’s Cut (PS5) – September 24
  27. Dragon Ball Z: Kakarot (Switch) – September 24
  28. Lost Judgment (PS5, PS4, XSX/S, XB1) – September 24
  29. Lemnis Gate (PC, PS5, PS4, XBX/S, XB1) – September 27
  30. Chernobylite (PS5, PS4, XBX/S, XB1) – September 28
  31. Ghostrunner (PS5, XSX/S) – September 28
  32. In Sound Mind (PC, PS5, XSX/S) – September 28
  33. Insurgency Sandstorm (PS4, XB1) – September 29
  34. Doctor Who: The Edge of Reality (PC, XB1) – September 30
  35. Hot Wheels Unleashed (PC, PS5, PS4, XSX/S, XB1, Switch) – September 30
  36. Rogue Lords (PC) – September 30

 

منبع: Manofmany

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

برترین بازی های سپتامبر 2021 کدام هستند؟

Deathloop و عناوین دیگری مانند NBA 2K22 و Kena Bridge of Spirits جزو بهترین بازی هایی هستند که سپتامبر امسال منتشر می‌شوند.

۱
بازی Deathloop کی منتشر می‌شود؟

«دث‌لوپ» برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 در تاریخ چهاردهم سپتامبر برابر با 23 شهریور منتشر خواهد شد.

۲
بازی Life Is Strange: True Colors کی منتشر می‌شود؟

اگر منتظر بازی Life Is Strange: True Colors هستید، می‌توانید روز 10 سپتامبر برابر با 19 شهریور از ماجراجوی الکس لذت ببرید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.