دانلود بازی NBA 2K22 برای PS5
دانلود بازی NBA 2K22 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی NBA 2K22 برای PS5

پارسی گیم 15 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,134 بازدید

دانلود بازی NBA 2K22 برای پلی استیشن 5

بازی‌های ورزشی طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. تقریباً بیشتر رشته‌های ورزشی محبوب، عنوانی را در صنعت بازی‌های ویدیویی به خود اختصاص می‌دهند تا علاقه‌مندان هم با دیدن مسابقات در دنیای واقعی از آن ورزش لذت ببرند و هم بتوانند در قالب یک بازی ویدیویی، خودشان آن را تجربه کنند. همان‌طور که عنوان‌های FIFA و PES پیشگامان ورزش فوتبال هستند، سری NBA 2K همین نقش را برای ورزش محبوب بسکتبال بازی می‌کند. به‌تازگی استودیو Visual Concept شماره جدید بازی را با نام NBA 2K22 منتشر کرده که به‌روزترین و مدرن‌ترین نسخه بازی محسوب می‌شود.

شما در این بازی دنیای کامل ورزش جذاب و مهیج بسکتبال را تجربه خواهید کرد. تمامی لیگ‌های مهم سرتاسر دنیا که مهم‌ترینش لیگ NBA آمریکا است، در این بازی حضور داشته و تیم‌های لیسانس شده با بازیکنان واقعی را در بازی تجربه خواهید کرد. این عنوان بهترین شبیه‌ساز بسکتبالی است که می‌توانید در بازار پیدا کنید و همه‌چیز در آن با جزییات و دقت فراوانی طراحی‌شده است.

جدای از گرافیک زیبا و واقع‌گرایانه بازی که کاملاً درخور و مناسب نسل جدید سخت‌افزارها است، انیمیشن‌ها و حرکات بازیکنان نیز با استفاده از تکنیک‌هایی حرفه‌ای پیاده‌سازی شده‌اند و کاملاً احساس کنترل یک انسان واقعی را در طول مسابقات به شما دست می‌دهد. همچنین کنترل‌های بازی بهینه‌سازی شده تا بتوانید راحت‌تر و روان‌تر فنون بسکتبال را اجرا کرده و لحظات زیبایی را خلق کنید. یادگیری گیم پلی نیز چندان زمان‌بر نیست و همه‌چیز را در تعداد کمی مسابقه یاد خواهید گرفت.

حالت‌های مختلفی برای تجربه بازی وجود دارد. بخش MyTeam به شما اجازه می‌دهد تا تیم رؤیایی خودتان را از صفر ساخته و بازیکنان مختلفی را برایش استخدام کنید تا به‌تدریج مسیر پیشرفت و قهرمانی را طی کند. قسمت MyCareer اما شما را در قالب یک بازیکن تازه‌کار وارد لیگ حرفه‌ای بسکتبال می‌کند تا به رؤیاهای خود جامه حقیقت بپوشانید. حتی اگر به مدیریت و برنامه‌ریزی تیم‌ها علاقه دارید، بخش MyGM و MyLeague نیز وجود داشته تا این تجربه را به‌صورت کامل در اختیار شما قرار دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های F1 2021 و FIFA 22 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی NBA 2K22 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

NBA 2K22 puts the entire basketball universe in your hands. PLAY NOW in real NBA and WNBA environments against authentic teams and players. Build your own dream team in MyTEAM with today’s stars and yesterday’s legends. Live out your own pro journey in MyCAREER and experience your personal rise to the NBA. Flex your management skills as a powerful Executive in MyGM and MyLEAGUE. Anyone, anywhere can hoop in NBA 2K22.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 113.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.