بازی فانتزی جدید ایکس باکس
ارحام ادبخواه

بازی فانتزی جدید سازنده Hitman به انحصار ایکس باکس درمی‌آید

ارحام ادبخواه 7 تیر 1402 بدون دیدگاه
322 بازدید

سازندگان سری بازی Hitman در استودیو IO Interactive، در حال کار کردن روی پروژه‌ای جدید با نام Project Dragon هستند. طبق شایعات پخش شده، این بازی که حالتی فانتزی دارد، ممکن است به صورت انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر شود.

استودیو IO Interactive که در سال‌های اخیر به خاطر ساخت نسخه‌های مختلف Hitman و سه‌گانه World of Assassination محبوبیت خوبی کسب کرده، روی یک بازی فانتزی جدید در سبک نقش آفرینی کار می‌کند. این بازی جدید که فعلا با نام Project Dragon شناخته می‌شود، ممکن است به صورت انحصاری در دسترس کاربران پلتفرم ایکس باکس قرار گیرد.

با توجه به اطلاعاتی که وبسایت IGN از دادگاه FTC (که به قرارداد میان مایکروسافت و اکتیویژن-بلیزارد می‌پردازد) کسب کرده، ایکس باکس در یک بازی جدید با استودیو IO Interactive همکاری خواهد کرد. طبق این مدارک که با عنوان «عرضه‌های مورد انتظار و بازی‌های منتشر شده» ارائه شده، می‌توان نشانه‌ای مشخص از همکاری مورد بحث پیدا کرد. در واقع این همکاری قرار است به خاطر یک بازی نقش آفرینی و شوتر صورت بگیرد که فقط برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر خواهد شد.

علاوه بر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، این بازی قرار است توسط XGS منتشر شود. منظور از XGS همان Xbox Games Studio است که همواره وظیفه انتشار آثار انحصاری ایکس باکس را به دوش می‌کشد. نکته دیگری که می‌توان به این اطلاعات سندیت ببخشد، بیانیه‌های خود IO Interactive است. اعضای این استودیو پیش از این اشاره کرده بودند که در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی هستند و امیدهای زیادی به آن دارند. با این حال، در آن زمان خبری از Project Dragon با عنوان بازی فانتزی جدید ایکس باکس در کار نبود.

بازی فانتزی Hitman جدید ایکس باکس

 

بازی جدید سازندگان هیتمن با نام Project Dragon شناخته می‌شود

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد Project Dragon وجود ندارد و حتی شاهد یک تریلر رونمایی رسمی هم نبوده‌ایم. اما با توجه به گفته‌های تیم توسعه دهنده با یک بازی فانتزی نقش آفرینی و آنلاین روبرو هستیم که از عناصر شوتر استفاده می‌کند. این بازی که یک IP جدید به شمار می‌رود و قرار است جهان تازه‌ای را به مخاطبان معرفی کند، به تدریج به روز رسانی‌های متعددی دریافت می‌کند تا به یک ویدیو گیم Live-Service سرگرم کننده تبدیل شود. از آنجایی که تیم ایکس باکس در سال گذشته با سازندگان بازی Genshin Impact به توافق نرسید، عرضه یک نقش آفرینیِ آنلاین برای کاربران Xbox فوق‌العاده منطقی و هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

ورای تمام حرف‌هایی که به آن‌ها پرداختیم، متاسفانه هنوز نتیجه مشخصی از دادگاه FTC خارج نشده است. تیم ایکس باکس سعی به نهایی کردن قرارداد اکتیویژن بلیزارد دارد و در این راه، باید از موانع متعددی از جمله مخالف‌های خود در شرکت سونی عبور کند. نظر شما در این باره چیست؟ آیا منتظر بازی جدید سازندگان Hitman برای ایکس باکس هستید؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.