دانلود بازی The Slormancer برای PC
دانلود بازی The Slormancer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Slormancer برای PC

پارسی گیم 9 شهریور 1400 بدون دیدگاه
3,565 بازدید

دانلود بازی The Slormancer برای کامپیوتر

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین سبک‌هایی که در بازی‌های ویدیویی وجود داشته و طرفداران زیادی را هم به خود اختصاص داده است، سبک اکشن نقش‌آفرینی بوده که عناوین زیادی را هم زیر سایه خود پرورش داده است. خصوصاً زمانی که پای گرافیک دوبعدی به داستان باز می‌شود، به دلیل روان اجراشدن و در دسترس بودن بازی برای طیف گسترده‌تری از بازیکنان، محبوبیت بیشتری را به آن می‌بخشد. بازی The Slormancer از استودیو Slormite یکی از همین عناوین بوده که به‌تازگی منتشر شده است و دنیایی جذاب و دوبعدی را برای گشت‌وگذار برای بازیکن آماده کرده تا در آن غرق شود.

شما در این بازی می‌توانید از میان کلاس‌های مختلفی از مبارزها انتخاب داشته باشید و با توجه به سلیقه خود یکی را برگزینید. شاید بخواهید یک شوالیه جسور باشید یا یک تیرکمان دار تیزبین و یا یک جادوگر قدرتمند. هرکدام از کلاس‌های موجود در بازی عمق زیادی داشته و قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که هرکدام به‌مرور با پیشروی در مراحل، قدرتمندتر می‌شوند. تمامی عناصر نقش‌آفرینی موجود در بازی در سطح بالایی طراحی‌ شده تا یک عنوان کامل را تجربه کنید.

داستان بازی ساده بوده و روایت ماجرایی همیشگی را آماده کرده است. شما یک فرد بی‌نام‌ونشان و بدون قدرت بوده و درگیر حمله نیروهای شر و پلید می‌شوید. حال آخرین امید جامعه برای نجات خواهید بود تا دنیا را از پلیدی و تباهی آزاد کنید. شاید استعداد ذاتی و قدرت خارق‌العاده‌ای نداشته باشید، اما پشتکار و عزم راسخی دارید که برای همه‌چیز کافی است.

گرافیک بازی دوبعدی با زاویه دوربین دید از بالا بوده و مراحل بیشتر شامل دخمه‌های متعددی هستند که مملو از دشمنان و هیولاهای متعدد است. هرکدام از سه کلاس بازی سلاح‌ها و قابلیت‌های متفاوتی دارند. بیش از 150 مدل مختلف از سلاح‌ها در بازی وجود دارد که برای هر سه کلاس بازی تفکیک می‌شوند. Loot در مراحل فراوان بوده و بخش عمده‌ای از وقتتان را صرف پیدا کردن تجهیزات و قدرتمندتر کردن کاراکتر خود خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Death’s Door و Path of Exile را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Slormancer با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and Above
Processor: Dual-Core 1.8 GHZ or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 Mb
DirectX: Version 9.0
Storage: 450 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 and Above
Processor: Quad-Core 2.4 GHZ or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1 Gb
DirectX: Version 11
Storage: 450 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Slormancer is an epic 2D Action-RPG Dungeon Crawling game following a band of outcasts on their fight against hordes of enemies led by The Slormancer! Play as a “Mighty” Knight, a “Fierce” Huntress or a “Mischievous” Mage, master hundreds of abilities and ancestral powers, gear up, fight for the reputation of your kind and prove your value to the realm.
Featuring loads of shiny Loot, tons of collectibles, countless hours of content, a frenetic gameplay and carefully crafted pixel art.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.