بازی Death Stranding: Director's Cut کوجیما
هادی اسماعیل‌زاده

از تریلر معرفی نسخه کارگردان بازی Death Stranding چه فهمیدیم؟

هادی اسماعیل‌زاده 5 شهریور 1400 بدون دیدگاه
273 بازدید

ما از قبل می‌دانستیم که نسخه کارگردان بازی Death Stranding در نمایشگاه گیمزکام 2021 حضور خواهد داشت؛ بنابراین تریلر جدید استودیو «کوجیما پروداکشنز» (Kojima Productions) از نسخه نهایی بزرگترین شبیه‌ساز سال 2019، چندان شگفتی آور نبود. با این حال همانطور عادت کرده‌ایم، رویدادهای مرتبط با هیدئو کوجیما، اغلب با یک غافلگیری همراه هستند.

بازی Death Stranding: Director’s Cut اولین بار در مراسم E3 2021 معرفی شد؛ نسخه‌ای بهبودیافته از بازی اصلی که با محتویاتی اضافی همراه است. شایان ذکر است که این بازی لزوماً به معنای متعارف بُرش کارگردان نیست؛ خود هیدئو کوجیما اعلام کرده است که از این نام خوشش نمی‌آید زیرا این بدان معناست که محتویات جدید، قبل از عرضه اولیه بازی حذف شده‌اند. در حای که تمامی این محتویات، از سال 2019 نوشته شده و توسعه یافته است؛ به این معنی که این نسخه، احتمالاً بیشتر شبیه به یک بسته الحاقی یکپارچه است تا اصطلاح بُرش کارگردان که قبلاً در فیلم‌های سینمایی دیده‌اید.

با نمایش تریلر جدید بازی در نمایشگاه گیمزکام 2021، اطلاعات بیشتری در مورد سم پورتر بریجز، شخصیت اصلی بازی و انتظاراتمان از او در نسخه جدید کسب کردیم. این تریلر به معرفی یک دستگاه تثبیت‌کننده jetpack-esque، مسیر مسابقه، منجنیق، یک ربات دوست، جزئیات مربوط به ماموریت‌های جدید، باس فایت‌های قابل تکرار و موارد دیگر اختصاص داشت.

آیا بازی Death Stranding: Director’s Cut ارزش تجربه مجدد را دارد؟

اما آیا بازی Death Stranding: Director’s Cut فقط برای محتویات جدیدی که ارائه می‌دهد، ارزش تجربه مجدد را دارد یا خیر. جای نگرانی نیست زیرا بازیکنانی که از قبل نسخه پلی استیشن 4 بازی را خریداری کرده‌اند، می‌توانند فایل‌های ذخیره شده خود را به منظور جلوگیری از نیاز به شروع مجدد بازی، انتقال دهند و تنها 10 دلار برای ارتقاء نسخه اصلی بازی به نسخه Director’s Cut بپردازند. برای کسانی که برای اولین بار به دنبال تجربه بازی هستند، مهم است که بدانید Death Stranding یکی از دوقطبی‌ترین بازی‌های موجود در صنعت گیم است. با این وجود این بازی، موفق به فروش پنج میلیون نسخه در کمتر از دو سال شده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که کوجیما اینبار هم موفق بوده است.

نسخه کارگردان بازی Death Stranding

بازی Death Stranding: Director’s Cut در 24 سپتامبر 2021 مصادف با 2 مهر 1400 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود. در خبری مرتبط، هیدئو کوجیما، کارگردان بازی این هفته 58 ساله شد و تأیید کرد که ساخت بازی‌ها را تا زمانی که ذهن او «قدرت خلاقیت خود را از دست بدهد» ادامه می‌دهد.

منبع: THEGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.