دانلود بازی Mortal Shell برای PS5
دانلود بازی Mortal Shell برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Mortal Shell برای PS5

پارسی گیم 8 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,264 بازدید

دانلود بازی Mortal Shell برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های نقش‌آفرینی منتشرشده توسط استودیو FromSoftware استاندارد جدیدی را در صنعت بازی‌های ویدیویی به وجود آورد که منجر به پیدایش یک ژانر تازه در بازی‌ها گشت. محبوبیت و موفقیت سری Souls، بسیاری دیگر از سازندگان را به ساخت عناوینی مشابه در همان سبک ترغیب کرد، سبکی که امروز از آن با نام Souls Like یاد می‌شود. بازی Mortal Shell از استودیو Cold Symmetry یکی از همین عناوین Souls Like با عناصر قوی نقش‌آفرینی بوده و به‌تازگی بسته الحاقی The Virtuous Cycle نیز برای آن منتشر شده است.

شما در این بازی نقش موجودی قدرتمند را بازی خواهید کرد که توانایی تسخیر بدن سایر جنگجویان را داشته و آن‌ها را کنترل می‌کند. در طول بازی، 4 جنگجوی متفاوت را با داستان‌های پس‌زمینه مختلف می‌توانید کنترل کنید که درواقع کلاس‌های متفاوت بازی محسوب می‌شوند. برای مثال یکی از این کاراکترها، زره سبکی داشته اما سرعتش بیشتر است ولی دیگری بسیار زره قوی و محکمی دارد اما آهسته حرکت کرده و چابکی لازم را ندارد. مانند تمامی بازی‌های Souls Like، این عنوان هم یک عنصر مهم را در گیم پلی خودش پیاده‌سازی کرده و آن چیزی نیز جز سختی و چالش‌برانگیز بودن.

از همان ابتدا، هر دشمنی که ملاقات می‌کنید سرسخت بوده و با تمام نفس مبارزه می‌کند. تمرکز بالا و دقت به شیوه مبارزه‌ای هر دشمن، کلید پیروزی در Mortal Shell است. از طرفی Boss‌های متعددی را هم خواهید دید که سطح چالش بازی را به مرحله دیگری برده و به‌خوبی مهارتتان را امتحان خواهند کرد. علاوه بر جاخالی دادن، باید ضربه‌های خود را مدیریت و زمان‌بندی کرده تا بیشترین بازدهی را داشته باشید و بتوانید از شرایط سخت، جان سالم به در ببرید. اتمسفر قرون‌وسطایی بازی نیز با عناصری عمیق تلفیق ‌شده‌اند تا دقیقه همان محیط‌های جذاب و تاریک Darksouls را برایتان تداعی کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dark souls 3 و Demon Souls را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mortal Shell با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The Virtuous Cycle is a game-altering roguelike expansion for the award winning Mortal Shell.
Prove your resolve once more, foundling. A blackened sky will be your only certainty as you descend once again through an ever-shifting and never forgiving landscape. Adapt, salvage, invest, and enhance to escape this unending abyss.
“Beware, upon death, a new cycle will begin…”

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 4.76 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.