Psychonauts-2
یحیی رحیمی

اتمام بازی Psychonauts 2 چقدر طول می‌کشد؟

یحیی رحیمی 6 شهریور 1400 1 دیدگاه
656 بازدید

بازی Psychonauts 2 هفته‌ی گذشته برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر منتشر شد و توانست امتیازهای فوق‌العاده از سوی منتقدان بازی‌های ویدیویی دریافت کند. دنیای بازی سایکونات‌ها 2 پر از لحظات خنده‌دار و بامزه است و ماجراجویی شخصیت «رازپوتین» و قرار گرفتن در دنیاهای مختلف، بسیار لذت‌بخش است. بسیاری از بازی‌کنان برایشان سؤال بود که اتمام بازی Psychonauts 2 چقدر طول می‌کشد و ازآنجایی‌که با یک اثر پلتفرمر روبه‌رو هستیم، لازم نیست زمان زیادی را صرف بازی کنید.

بر اساس تجربه‌ی به‌دست‌آمده و افرادی که بازی Psychonauts 2 را تمام کرده‌اند، لازم است حدود 15 تا 20‌ ساعت به‌صورت میانگین برای اتمام بازی وقت بگذارید. این زمان برای افرادی است که تنها داستان اصلی را دنبال می‌کنند و به دنبال محتوای جانبی و اضافی نمی‌گردند و علاقه‌ای هم به گردش داخل دنیای عجیب بازی ندارند. ازآنجایی‌که آیتم‌های بسیار زیادی در بازی وجود دارد و پیدا کردن آن‌ها و تمامی تروفی‌ها کار چندان ساده‌ای نیست، لازم است وقت بیشتری را صرف انجام سایکونات‌ها 2 کنند.

برای افرادی که کنجکاو هستند، باید بگوییم که داستان Psychonauts 2 حدوداً به‌اندازه‌ی بازی اصلی است و 12‌ ساعت وقت برای اتمام آن کافی است. درصورتی‌که می‌خواهید مراحل فرعی و تروفی‌ها را دریافت کنید، 22 ساعت وقت کافی خواهد بود. اگرچه داستان بازی به نظر کوتاه می‌آید، اما استودیو Double Fine به‌اندازه‌ای محتوا را خوب طراحی کرده که عملاً مسائلی مانند کوتاه بودن داستان به چشم شما نخواهد آمد و از هرلحظه‌ی بازی لذت خواهید بود.

بازی Psychonauts 2

محتوای جانبی بازی Psychonauts 2

همان‌طور که در پاراگراف بالا هم گفتیم، آیتم‌های زیادی در بازی وجود دارد که یافتن آن‌ها، مراحل فرعی و محتوای جانبی مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد. تقریباً صدها نمونه از این آیتم‌ها در مراحل مختلف بازی سایکونات‌ها 2 وجود دارد و همچنین تعدادی اچیومنت‌ها یا همان تروفی‌های بازی هم بسیار زیادی است و قطعاً شکارچی‌‌های تروفی از انجام مراحل بازی و گردش در فضای زیبای آن لذت خواهند برد.

اکثر تروفی‌های بازی با اتمام مراحل اصلی به دست می‌آیند؛ اما تعدادی از آن‌ها نیازمند وقت بیشتری هستند و اگر ازجمله افرادی هستید که تمامی بازی‌ها را تا 100 درصد شدن رها نمی‌کنید، لازم است برنامه‌ی مناسبی برای یافتن تروفی‌ها داشته باشید و از آموزش‌های موجود استفاده‌ی کامل را ببرید.

بازی سایکونات‌ها 2 برای کنسول‌های ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر منتشرشده و می‌توانید آن را به‌صورت نیم‌بها از پارسی گیم دانلود کنید.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

داستان بازی Psychonauts 2 چند ساعته تمام می‌شود؟

داستان بازی Psychonauts 2 حدود 12 ساعت زمان می‌برد.

۱
برای دریافت تمامی تروفی‌های Psychonauts 2 چقدر باید وقت بگذارم؟

حدود 25 تا 30 ساعت برای کامل کردن بازی Psychonauts 2 و دریافت تمامی تروفی‌ها باید وقت بگذارید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    alrpooya89

    مهمان

    سلام این بازی زیرنویس میشه

    پاسخ دهید