کنترلر نسخه محدود بازی Forza Horizon 5
هادی اسماعیل‌زاده

دسته بازی ایکس باکس با تم Forza Horizon 5 معرفی شد

هادی اسماعیل‌زاده 3 شهریور 1400 بدون دیدگاه
790 بازدید

جدیدترین دسته بازی ایکس باکس با تم بازی Forza Horizon 5، یکی از چشمگیرترین طراحی‌های این کنترلر و بازگشت به فناوری قدیمی است که دهه‌های پیش رایج‌تر بود. در گذشته، انواع گجت‌های و سخت‌افزارهای مختلف بازی با پوسته شفاف عرضه می‌شد که برخی از معروف‌ترین نمونه‌ها در این زمینه، کنترلر نینتندو 64 و رنگ شفاف کنسول «گیم بوی» بود. در سال‌های اخیر، شرکت‌های بازی‌سازی عمدتاً به رنگ‌های خالص پایبند بوده و به طور کلی تعداد طراحی‌هایی که برای کنترلرها و سخت‌افزار خود منتشر می‌کنند محدود کرده‌اند؛ اگرچه مایکروسافت انواع کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس را با ظاهر منحصربه‌فرد عرضه کرده است.

در نمایشگاه گیمزکام 2021، مایکروسافت یک دسته بازی ویژه را برای نسخه ایکس باکس سری ایکس بازی فورتزا هورایزن 5 معرفی کرد. این کنترلر به رنگ زرد شفاف است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بخش‌های داخلی کنترلر را ببینند. در قسمت جلویی کنترلر، رنگ‌های صورتی و آبی را می‌بینیم که شبیه به آتش‌بازی‌هایی است که در بازی و بخش فستیوال هورایزن شاهد بودیم. این طرح رنگی در سرتاسر کنترلر دیده می‌شود. همچنین این دسته دارای گریپ‌هایی مخصوص است که به نظر می‌رسد عملکردی مانند فرمان خودرو داشته باشند.

علاوه بر طراحی زیبای این دسته، دلیل دیگری برای خرید آن توسط طرفداران فورتزا هورایزن وجود دارد. این کنترلر نسخه محدود به همراه یک بسته الحاقی منحصربه‌فرد شامل یک خودروی جدید، یک آیتم تزئینی و یک انیمیشن پیروزی عرضه می‌شود. هنوز جزئیات مربوط به این بسته الحاقی اعلام نشده؛ اما انتشار آن به همراه دسته بازی مخصوص فورتزا هورایزن 5 در تاریخ 9 نوامبر با قیمت 74.99 دلار، یک امتیاز اضافی به حساب می‌آید.

طراحی متفاوت دسته بازی فورتزا هورایزن 5

پیش‌خرید دسته بازی Forza Horizon 5 برای ایکس باکس سری ایکس در حال حاضر امکان‌پذیر است و طرفدارانی که علاقه‌مند به خرید آن هستند، می‌توانند از هم اکنون برای پیش‌خرید آن اقدام کنند. کاملاً محتمل است که این کنترلر فروش خوبی را تجربه کند زیرا در تعداد محدودی عرضه می‌شود. در عین حال جالب خواهد بود که ببینیم آیا در آینده نیز کنترلرهای نسخه محدود برای سایر بازی‌های انحصاری ایکس باکس عرضه می‌شود یا خیر.

یکی از نامزدهای بالقوه‌ای که به ذهن می‌رسد، بازی Halo Infinite است. هنوز هم انتظار می‌رود که تاریخ انتشار بازی Halo Infinite، پاییز امسال باشد؛ هرچند فعلاً تاریخ انتشار دقیقی برای بازی مشخص نشده است. قطعاً عرضه یک کنترلر منحصربه‌فرد برای بازی Halo Infinite می‌تواند با استقبال قابل‌توجهی از سمت طرفداران روبرو شود؛ به‌خصوص اگر طراحی آن به‌اندازه کنترلر مخصوص Forza Horizon 5 زیبا باشد.

شایان ذکر است کسانی که می‌خواهند کنترلرهای ایکس باکس سری ایکس مخصوص خود را بسازند، می‌توانند این کار را با استفاده از Xbox Design Lab انجام دهند؛ البته شاید نتوانند در طراحی آن به اندازه کنترلر منحصربه‌فرد Forza Horizon 5 خلاقیت به خرج دهند. بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 9 نوامبر مصادف با 18 آبان‌ماه 1400 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.