علی رحمانیان

بازی Forza Horizon 4 در شبکه‌ی استیم موجود شد

علی رحمانیان 20 اسفند 1399 بدون دیدگاه
577 بازدید

Forza Horizon 4 بی‌شک یکی از بهترین و واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های سبک ریسینگ موجود در بازار است، این بازی در سال 2018 منتشر شد ولی هنوز که هنوز است با تنوع بالایی که دارد بازیکنان زیادی را مجذوب خود می‌کند. از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که بازی Forza Horizon 4 را از دیگر عنوان‌های هم سبک خود متمایز می‌کند می‌توان به سیستم آب‌وهوایی و فصلی پویای بازی اشاره کرد که لذت ماشین‌سواری را در هر فصلی متفاوت از دیگری می‌کند.

پیش‌تر اعلام کردیم که شرکت Playground Games قرار است بازی ForzaHorizon 4 را بالاخره در شبکه‌ی Steam هم منتشر کند که این اتفاق حالا به وقوع پیوسته است. این بازی از قابلیت کراس پلی برخوردار بوده و حالا در سه نسخه‌ی Standard، Deluxe و Ultimate در استیم قابل خریداری است، در ادامه می‌توانید قیمت و محتویات این سه نسخه را مشاهده کنید.

  • نسخه‌ی استاندارد (Standard Edition) با قیمت60 دلار:
    بازی اصلی
    پک ماشین Formula Drift
  • نسخه‌ی دیلاکس (Deluxe Edition) با قیمت80 دلار:
    بازی اصلی
    پک ماشین Formula Drift
    Car Pass
  • نسخه‌ی نهایی (Ultimate Edition) با قیمت 100 دلار:
    بازی اصلی
    پک ماشین Formula Drift
    Car Pass
    پک ماشین Best of Bond
    پک Welcome
    VIP
    بسته‌ی الحاقی Fortune Island
    بسته‌ی الحاقی LEGO Speed Champions

Forza Horizon 4 Steam

در ضمن تمام پک‌ها و بسته‌های الحاقی گفته‌شده به‌علاوه‌ی محتویات دیگر بازی به‌صورت جداگانه هم قابل خریداری هستند. از امروز تا تاریخ 4 فروردین 1400 (14 مارس)، بازیکنان تمام پلتفرم‌ها که بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند ماشین 2019 Porsche 911 GT3 RS را از طریق حساب کاربری Xbox خود به‌صورت رایگان دریافت کنند، علاوه بر این در آپدیت Series 33 این بازی ماشین‌های جدید دیگری مثل RAESR Tachyon و Peugeot 207 S2000 هم اضافه‌شده‌اند که می‌توانید با انجام چالش‌های مربوط آن‌ها را آزاد کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.