بازی Resident Evil 4
Avatar

احتمالاً بازسازی Resident Evil 4 در رویداد گیمزکام معرفی می‌شود

محمد مهدی تاج الدینی 2 شهریور 1400 بدون دیدگاه
823 بازدید

پس از انتشار نسخۀ بازسازی‌شده بازی Resident Evil 3 در سال 2020 که با نقدهای متفاوتی از سوی فعالان عرصۀ گیم و بازی‌های ویدیویی همراه شد و برخی آن را از بسیاری جهات ضعیف‌تر از نسخۀ قبلی یعنی Resident Evil 2 Remake می‌دانستند، کپکام بر آن شد تا تغییرات عظیمی در فرایند بازسازی بازی Resident Evil 4 به وجود آورد. حال با اعلام صفحه رسمی Resident Evil در توییتر، به‌ نظر می‌رسد که شایعات پیروی بازسازی Resident Evil 4 که مدت‌هاست وجود دارد، بالاخره عملی می‌شود. با توجه به اینکه در آستانه شروع رویداد گیمزکام قرار داریم و این گردهمایی بزرگ روز چهارشنبه این هفته شروع می‌شود، بسیار محتمل است که شرکت کپکام به دنبال رونمایی از بازسازی رزیدنت ایول 4 باشد.

Resident Evil 4 یکی از موفق‌ترین شماره‌های مجموعه بازی رزیدنت اویل بود که در سال 2005 ساخته و روانه‌ی بازار شد. هنوز هم بسیاری از گیمرهای قدیمی از تجربۀ خوب خود در اجرای این بازی می‌گویند و به همین دلیل نیز انتظارات از کپکام برای بازسازی عالی از این نسخه، خواسته‌ای دور از انتظار نخواهد بود. گویا همه‌چیز تائید شده که بازسازی Resident Evil 4 بعد از عملکرد پر نوسان Resident Evil 3 که سال گذشته عرضه شد، قطعی خواهد بود.

این بازسازی فقط و فقط شامل خود نسخۀ اصلی رزیدنت اویل 4 بوده و نسخه‌های دیگری چون Code Veronica شامل آن نخواهند شد. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، بازسازیِ نسخۀ نوستالژیک رزیدنت اویل 4 در سال 2022 عملی خواهد شد. از قرار معلوم، شینجی میکامی برای این پروژه آرزوی موفقیت کرده است؛ او که در ظاهر کارگردان اصلی این بازی است، به سبب تأخیری که در آماده‌سازی بازی Ghostwire: Tokyo به وجود آمد، نتوانست نقشی در این پروژه ایفا کند.

“4, itchy, tasty”. این توییت صفحه رسمی Resident Evil در توییتر بود که احتمالاً به مشهورترین ورودیِ ثبت‌شده در هر تاریخ گیمینگ اشاره می‌کند. بخش Keeper’s Diary در Resident Evil 1، جایی که نویسنده، آرام‌آرام و طی چند روز تسلیمِ T-Virus شد. بااین‌حال، حساب توییتریِ رزیدنت اِویل معمولاً چنین اشاره‌های جالبی را در صفحه‌اش منتشر نمی‌کند و به‌جای آن روی اخبار مربوط به Resident Evil مثلاً در مورد انتشار پچ‌های پیش‌ روی Village تمرکز کرده است. عددِ “4” در آن توییت و این مسئله که تنها 48 ساعت تا شروع رویداد Gamescom باقی‌مانده، باعث شده تا هواداران سرسخت این سبک، آن را دلایلی برای رونمایی از بازسازی Resident Evil 4 بدانند.

بازی Resident Evil 4

مجموعه Resident Evil همچنان یکی از پرطرفدارترین‌ها در سبک بقا و وحشت قلمداد می‌گردد. تبدیل‌شدن Resident Evil Village به یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال 2021، شرکت ژاپنی کپکام را قانع ساخته تا روی توسعه‌ی بسته‌های الحاقی این بازی نیز کار کند. Resident Evil 4 مورد انتظارترین عنوانِ این سری در بین طرفداران بازی‌های رزیدنت اویل است. بازی‌ای که می‌تواند موجب پیشرفت این فرنچایز ترسناک شود و ازاین‌رو بازسازیِ آن بسیار محتمل است. هرچه که باشد، این هفته و در رویداد بزرگ Gamescom متوجه آن خواهیم شد.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.