Experiment 101 and THQ Nordic
هادی اسماعیل‌زاده

تمام هزینه‌های ساخت بازی Biomutant در هفته اول فروش جبران شده است

هادی اسماعیل‌زاده 28 مرداد 1400 بدون دیدگاه
518 بازدید

بازی Biomutant اگرچه بعد از عرضه با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدین مواجه شد اما به نظر می‌رسد جدیدترین پروژه استودیو Experiment 101 و THQ Nordic هیچ مشکلی در زمینه درآمدزایی نداشته است. در واقع تمام هزینه‌های توسعه بازی Biomutant تنها یک هفته پس از عرضه بازی جبران شده است.

در ابتدا به نظر می‌رسید که شروع سختی در انتظار بازی Biomutant باشد زیرا در هفته اول عرضه بازی، گزارش‌های بسیاری در خصوص مشکلات اجرا در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. با این حال، توسعه‌دهندگان همچنان از این عنوان پشتیبانی و تلاش می‌کنند به دوام آن ادامه دهند. به نظر می‌رسد واکنش سریع استودیو به شکایات مربوط به عملکرد فنی و منحصر به فرد بودن بازی کافی بود تا عموم بازیکنان را به خرید آن متقاعد کند. عنوانی که تجربه آن با زیرنویس فارسی تیم پارسی گیم، لذت دوچندان دارد.

شرکت Embracer Group اخیراً گزارش درآمد سه‌ماهه‌ای ارائه کرده است که در آن در مورد درآمد حاصل از بازی Biomutant و این واقعیت که این بازی، تبدیل به موتوری محرک در پشت درآمد موفقیت آمیز شرکت در این سه ماهه شده، صحبت کرده است. این شرکت اعلام کرد که این بازی به عنوان جدیدترین پروژه استودیو Experiment 101 و THQ Nordic، تا کنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته و «هزینه‌های کامل» توسعه بازی در طول یک هفته فروش جبران شده است. در حقیقت، موفقیت بازی این امکان را فراهم کرده است که Embracer Group، وضعیت اقتصادی خود را در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته بهبود بخشد.

بازی Biomutant

دلیل آمار فروش بالای بازی Biomutant چیست؟

به نظر می‌رسد که پشتیبانی مداوم از بازی باعث شده است که آمار فروش برای شرکت‌هایی که در توسعه این عنوان نقش داشته‌اند، همچنان در وضعیت خوبی باشد. بازی ماموریت‌های جانبی مختلفی دارد که بازیکنان می‌توانند در صورت تمایل به خروج از مسیر اصلی داستان، این ماموریت‌ها را کامل کنند. همچنین تعداد زیادی سلاح و سازه مختلف وجود دارد که می‌توان در نبردها از آن استفاده کرد. بازی Biomutant همچنین در خصوص سبک‌های مختلفی که بازیکنان می‌توانند به تجربه بازی بپردازند، گزینه‌های زیادی ارائه می‌دهد. فرصت‌های زیادی برای تجربه این سبک‌ها وجود دارد تا در صورت تمایل، داستان را از زاویه‌ای دیگر پیش ببرید.

مهم نیست که چگونه داستان بازی Biomutant را پیش ببرید؛ در هر صورت محتویات بازی می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. با این حال نکته جالب اینجاست که بازی با واکنش خوبی از سوی منتقدان روبرو نشده است، تا جایی که نمره متای بازی در نسخه پلی استیشن 4، کمتر از 65 شد. با این حال همانطور که گفتیم، به نظر می‌رسد پشتیبانی استودیو سازنده و جهان جدید و منحصربه‌فرد بازی، مخاطبان را راضی به خرید آن کرده است. بازی Biomutant در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.