کنسول Nintendo Switch Lite
مهدی ملکی

فروش ماه نوامبر نینتندو سوییچ از کنسول‌های نسل نهمی هم بیشتر بوده است

مهدی ملکی 22 آذر 1399 بدون دیدگاه
535 بازدید

کنسول سوییچ یکی از موفق‌ترین محصولات نینتندو و البته تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌آید که از چندین ماه پیش، پرفروش‌ترین محصول سرگرمی ایالات‌متحده بوده است. با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر، با تب عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت، فروش پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان کاهش یافته است، سوییچ همچنان می‌تازد و با قدرت پیش می‌رود.

گروه NPD به تازگی گزارش کرده است که کنسول‌های سوییچ و سوییچ لایت به لطف وجود عامل‌هایی نظیر جشن شکرگزاری و البته تخفیف‌های جمعه‌سیاه، در ماه نوامبر موفق به فروش 1.35 میلیون واحد در ایالات‌متحده شده است؛ با این حساب، کنسول نسل هشتمی نینتندو موفق شده است که در طول سال 2020 میلادی حدود 6.92 ملیون نسخه به فروش برساند و بنابراین نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل که آمار فروش برابر با 426000 نسخه بود، یک پیشرفت آشکار داشته باشد.

با این حال قسمت جالب ماجرا هنوز تمام نشده است؛ این آمار به این معنی خواهند بود که نینتندو سوییچ به مدت 24 ماه متوالی پرفروش‌ترین کنسول در ایالات‌متحده بوده است و این خود یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

هنوز جالب نشده است؟ با مقداری تفکر می‌توانید پی ببرید که بازه زمانی ماه نوامبر همزمان با عرضه دو کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S بود اما باز هم چیزی تغییر نکرد و سوییچ به سلطنت خود ادامه داد. در نهایت باید ذکر کرد که فروش دو کنسول مذکور هم بسیار عالی بود و این خود گواه دیگری بر موفقیت بزرگ نینتندو در ماه یادشده است.

 چندی پیش یکی از توسعه‌دهندگان شرکت سگا، سوییچ را کنسولی مناسب کودکان خواند و سبب ایجاد نظرات متفاوتی شد. نظر شما چیست؟ آیا این آمار تنها مربوط به کودکان است یا این ماجرا روی دیگری دارد؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.