انحصاری پلی استیشن 5 استودیو FromSoftware
هادی اسماعیل‌زاده

احتمالاً بازی بعدی استودیو FromSoftware انحصاری پلی استیشن 5 باشد

هادی اسماعیل‌زاده 23 مرداد 1400 بدون دیدگاه
223 بازدید

استودیو FromSoftware، سازنده مجموعه Dark Souls، تقریباً هرسال یک بازی ویدئویی جدید را عرضه می‌کند و بنابراین نباید تعجب کرد که این استودیو به‌سختی در حال کار بر روی بازی بعدی خود Elden Ring باشد. اگرچه بعید است که طرفداران تا مدتی پس از عرضه بازی Elden Ring در ژانویه 2022، اطلاعاتی از پروژه بعدی این استودیو کسب کنند، اما افشاگران از همین‌الان دست‌به‌کار شده‌اند و بازی بعدی استودیو FromSoftware را انحصاری پلی استیشن 5 معرفی کرده‌اند.

این شایعه ابتدا در پادکست Real Deal Xbox مطرح شد؛ جایی که گفته شد استودیو FromSoftware در حال کار بروی یک بازی انحصاری پلی استیشن 5 است. گفته می‌شود که این بازی، ارتباطی به Bloodborne 2 ندارد اما همچنان یک بازی شبیه سری سولز خواهد بود. پس از آن، افشاگر معروفی به نام Shpeshal_Nick، این شایعه را تأیید و خاطرنشان کرد که او نیز صحبت‌هایی پیرامون ساخت انحصاری پلی استیشن 5 توسط استودیو FromSoftware را شنیده است.

شایعات دیگری نیز در مورد رویداد احتمالی PlayStation State of Play وجود دارد. این رویداد قرار است روز پنجشنبه 19 اوت اتفاق بیفتد. هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد این رویداد داده نشده است و هیچ شواهد مشخصی نیز در تایید این ادعاها وجود ندارد. بااین‌حال، اگر شایعه برگزاری این رویداد به وقوع بپیوندد و اگر به صحبت‌های Shpeshal_Nick اطمینان داشته باشیم، باید منتظر رونمایی استودیو FromSoftware از انحصاری پلی استیشن 5 باشید.

بازی Elden Ring

استودیو FromSoftware علاقه‌ای به ساخت عناوین دنباله‌دار ندارد

اگرچه خبر ساخت انحصاری پلی استیشن 5 توسط استودیو FromSoftware، برای طرفداران بسیار خوشایند است اما این که این بازی، نسخه بعدی Bloodborne نیست، احتمالاً برخی از طرفداران را ناامید کند. از زمان موفقیت نسخه اول بازی، بسیاری از طرفداران، تمایل خود به تجربه نسخه دنباله را به‌روشنی نشان داده‌اند. اما استودیو FromSoftware به جز مجموعه بازی‌های Dark Souls، علاقه چندانی به ساخت دنباله‌ها نشان نداده است. همیشه این احتمال وجود دارد که بازی Bloodborne 2 در نقطه‌ای از خط تولید به مرحله اجرا برسد اما به نظر می‌رسد که طرفداران، فعلاً باید منتظر معرفی این بازی بمانند.

علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد مبنی بر این که نسخه ریمستر بازی Bloodborne برای پلی استیشن 5 در حال آماده‌سازی است. این خبر برای کسانی که عطش تجربه بازی Bloodborne را در سر دارند، بسیار خوشایند است. هرچند چنین پروژه‌ای به صورت رسمی اعلام نشده و بنابراین بهتر است آن را فعلاً در حد یک شایعه در نظر گرفت. شایعه ساخت نسخه ریمستر بازی Bloodborne برای پلی استیشن 5، مدت‌هاست که بر سر زبان‌ها افتاده ولی در این موارد بهتر است که طرفداران امید واهی به خود ندهند و منتظر اعلامیه رسمی باشند. در حال حاضر تنها موضوعی که با اطمینان می‌شود در مورد استودیو FromSoftware بیان کرد، این است که آن‌ها در حال کار بر روی پروژه جهان‌باز خود یعنی بازی Elden Ring هستند.

منبع: GAMESRADAR

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.