ایکس باکس
یحیی رحیمی

تمام آنچه باید در مورد حضور ایکس باکس در گیمزکام 2021 بدانید

یحیی رحیمی 19 مرداد 1400 بدون دیدگاه
264 بازدید

تنها چند هفته تا شروع رویداد گیمزکام 2021 مانده و اگرچه همه‌گیری کرونا، اجازه‌ی برگزاری رویدادهای بزرگ مشابه سال‌های پیشین را نمی‌دهد؛ اما تریلرها و اتفاقات هیجان‌انگیزی پیش ‌روی طرفداران هستند و به لطف حضور شرکت‌های بزرگ مانند ایکس باکس، بتسدا، اکتیویژن و الکترونیک آرتز، روزهای هیجان‌انگیزی در انتظار عاشقان بازی‌های ویدیویی است. مایکروسافت بالاخره از زمان برگزاری کنفرانس گیمزکام رونمایی کرد و در ادامه، تمام آنچه باید در مورد حضور مایکروسافت بدانید را شرح خواهیم داد.

زمان برگزاری گیمزکام 2021

رویداد گیمزکام امسال از روز 3 شهریور تا جمعه، پنجم شهریور ادامه خواهد داشت و شرکت‌های مطرح، کنفرانس‌های خبری خود را به ترتیب برگزار خواهند کرد. مایکروسافت امسال چندین نمایش زنده خواهد داشت که اولین آن‌ها، یک روز قبل از شروع گیمزکام و روز دو شهریور و ساعت 21:30‌ به‌وقت‌ایران برگزار خواهد شد. سپس افتتاحیه را در سوم شهریور خواهیم دید و آنگاه استریم زنده‌ی Future Games Show در روز جمعه و ساعت 00:30‌ بامداد برگزار خواهد شد.

گیمزکام 2021‌ هم مانند رویداد سال گذشته، کاملاً آنلاین خواهد بود؛ این در حالی است که حضور تعدادی افراد محدود تائید شده بود اما کمیته‌ی برگزاری رویداد، در آخر تصمیم گرفت تا فرمت آنلاین را دنبال کند. پارسی گیم تمامی کنفرانس‌ها را به‌صورت کامل پوشش خواهد داد و منتظر شنیدن خبرهای جذاب از سوی ایکس باکس باشید.

گیمزکام 2021

کدام استودیوها در گیمزکام حضور دارند؟

تابه‌حال حضور 19‌ استودیو و ناشر بزرگ در رویداد گیمزکام 2021 تائید شده و تمامی این کمپانی‌ها، رویداد مخصوص خود را به‌صورت کاملاً مجازی برگزار خواهند کرد. نکته‌ی مهم عدم حضور شرکت سونی است و بار دیگر، شاهد غیبت پلی استیشن در یک رویداد بزرگ بازی هستیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به استودیوها و شرکت‌های حاضر در مراسم بیندازید.

  1. 505 Games
  2. Activision
  3. Aerosoft
  4. Assemble Entertainment
  5. Astragon Entertainment
  6. Bandai Namco Entertainment
  7. Bethesda Softworks
  8. Electronic Arts
  9. Gameevil COM2US Europe
  10. Headup
  11. Indie Arena Booth
  12. Koch Media
  13. Next Studios (Tencent)
  14. Sega Europe
  15. Team17
  16. Thunderful Games
  17. Ubisoft
  18. Wargaming
  19. Xboxگیمزکام ایکس باکس

ایکس باکس از چه بازی‌هایی رونمایی می‌کند؟

همان‌طور که خواندید، کنفرانس گیمزکام شرکت ایکس باکس در روز 2 شهریور و ساعت 21:30‌ به‌وقت‌ایران برگزار می‌شود. مایکروسافت قول انتشار اطلاعات بیشتری از بازی‌های معرفی‌شده مانند Halo Infninte را داده و به نظر می‌رسد که خبری از معرفی بازی‌های جدید استودیوهای داخلی نخواهد بود. اگرچه ایکس باکس با استودیوهای شخص ثالث همکاری کرده و احتمال معرفی چند بازی از سوی استودیوهای خارجی وجود دارد.

آرون گرین‌برگ، مدیر مارکتینگ شرکت ایکس باکس، در توییت جداگانه‌ای از تمرکز روی بازی‌های معرفی‌شده خبر داده و قرار نیست با سورپرایزهای بزرگ مواجه شویم. مجریان مراسم هم افراد شناخته‌شده‌ای برای طرفداران مایکروسافت هستند و قرار است یک «استریم سرگرم‌کننده» را ببینیم. احتمال معرفی بازی‌های هیجان‌انگیز در افتتاحیه مراسم که توسط جف کیلی مجری‌گری می‌شود هم وجود دارد. ازآنجایی‌که بازی‌های جدید مانند A Plague Tale Reqieum از زمان معرفی تابه‌حال، هیچ تریلر تازه‌ای دریافت نکرده‌اند؛ ممکن است شاهد انتشار اطلاعات تازه‌ای از‌ آن‌ها باشیم.

شرکت‌های بزرگی مانند اکتیویژن هم در گیمزکام 2021 حضور دارند و ازآنجایی‌که معرفی بازی جدید مجموعه Call of Duty در اواخر ماه اوت تائید شده؛ احتمال معرفی این اثر در کنفرانس امثال اکتیویژن وجود دارد. کونامی که در E3 2021 غایب بود، یک استریم زنده خواهد داشت و اطلاعات بیشتری از بازی eFootball با طرفداران خود در میان خواهد گذاشت. منتظر شروع مراسم امسال در روزهای اول شهریور باشید.

منبع:‌ IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

رویداد گیمزکام 2021 کی شروع خواهد شد؟

گیمزکام 2021 با حضور 19 استودیو و شرکت مختلف از روز 3 شهریور شروع به کار خواهد کرد و تا روز 5‌ شهریور ادامه خواهد یافت.

۱
چه شرکت‌هایی در گیمزکام 2021 شرکت دارند؟

شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، یوبی سافت، اکتیویژن و الکترونیک آرتز در نمایشگاه امسال حاضر هستند. فعلا حضور 19 استودیو و شرکت تایید شده است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.