Need For Speed جدید نید فور اسپید
یحیی رحیمی

بازی جدید Need For Speed به‌زودی معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 26 بهمن 1402 بدون دیدگاه
401 بازدید

استودیو Criterion از تولیدکننده‌های محتوا حوزه ویدیوگیم برای حضور در استودیو و ارائه بازخورد در مورد بازی جدید دعوت کرده است. شایعه تازه‌ای نشان می‌دهد که بازی جدید Need For Speed به‌زودی معرفی خواهد شد و شرکت الکترونیک آرتز در حال آماده‌سازی برای رونمایی از بازی مسابقه ای جدید است.

آگهی‌های استخدامی استودیو Criterion در سال گذشته نشان داد که یک بازی جدید در حال ساخت است. گزارش تازه‌ای نشان داد که این پروژه همان نید فور اسپید جدید است و به‌زودی معرفی خواهد شد. انجمن Militia Gaming اعلام کرده که تولیدکننده‌های محتوا فعال حوزه نید فور اسپید که در کشور انگلستان فعالیت می‌کنند به استودیو کرایتریون دعوت شده‌اند. صفحه توییتر مربوطه اعلام کرد که او به دفتر الکترونیک آرتز در انگلستان سفر کرده تا در مورد Need For Speed نظر دهد.

بسیاری از رسانه‌ها نوشتند که هدف EA از این کار، آماده‌سازی برای رونمایی از بازی بعدی است. تنها تولیدکننده‌های محتوا به استودیو کرایتریون دعوت شده‌‌اند و این نشان می‌دهد که بازی وارد مرحله مهمی شده است. معمولاً تولیدکننده محتوا به‌عنوان پلی‌تستر در مراحل اولیه دعوت نمی‌شوند و بلکه جلساتی با آنها قبل از معرفی رسمی و هماهنگی با آنها تشکیل می‌شود.

Need For Speed جدید نید فور اسپیدبازگشت مجموعه بازی نید فور اسپید

دیگر تولیدکننده‌های محتوا نیز در دفترهای EA دیده شده‌اند. این نشان می‌دهد که اتفاق مهمی در شرف رخ دادن است و باید منتظر خبرهای رسمی ماند. گفتنی است مجموعه بازی نید فور اسپید هر دو سال یک اثر جدید دریافت می‌کند و Need for Speed Unbound نیز حدود دو سال پیش منتشر شد. شرکت EA سرمایه‌گذاری زیادی روی بازی‌های مسابقه‌ای و ورزشی انجام داده و حتی یک ساز و کار جداگانه برای مدیریت این بخش در نظر گرفته است.

احتمال آنکه با نسخه بعدی مجموعه نید فور اسپید سر و کار نداشته باشیم هم وجود دارد. شایعات سال گذشته حاکی از بازسازی بازی Need for Speed Most Wanted بود. بدون شک این پروژه هیجان‌انگیزتر از نسخه جدید است، اما شایعات بسیاری اندکی در مورد این بازی وجود دارد. شرکت EA علاقه‌ای به معرفی بازی‌ها در فصل زمستان ندارد و احتمالاً خرداد ماه سال آینده، خبرهای رسمی دریافت کنیم. رویداد سامر گیم فست مانند همیشه برگزار می‌شود و از بازی‌های جدید سال اطلاع پیدا خواهیم کرد.

طرفداران مجموعه بازی نید فور اسپید نسبت به شایعه جدید بسیار خوش‌بین هستند. نبود بازی‌های آرکید ریسینگ در طی سال‌های اخیر باعث شده تا طرفداران این مجموعه و ژانر مسابقه‌ای، نیاز به تنوع بیشتر را حس کنند. باید دید آیا بازی جدید قادر به جلب نظر طرفداران خواهد شد یا خیر.

منبع: Tech4Gamers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.