Star Wars Squadrons
یحیی رحیمی

بازی Star Wars: Squadrons از 8 سفینه جنگی در 4 کلاس گوناگون پشتیبانی می کند

یحیی رحیمی 27 تیر 1399 بدون دیدگاه
489 بازدید

کمپانی EA چند وقت پیش خبر از تمدید حق امتیاز تولید بازی های جنگ ستارگان داد و به این زودی ها استودیو دیگری قادر به تولید بازی در این فضا نخواهد بود. به تازگی عنوان Star Wars: Squadrons معرفی شده است که یک بازی مبارزه ای اول شخص فضایی است و جنگ میان سفینه های جنگی را به تصویر می کشد. EA لیست سفینه هایی که روز اول در اختیار بازیکنان خواهد بود را منتشر کرده است.

استودیو Motive Studios استفاده از 8 سفینه جنگی را در ابتدای انتشار بازی Star Wars: Squadrons تایید کرده است. می توان بین 4 کلاس از سفینه های جنگی گوناگون انتخاب کرد و آنگاه به جنگی هیجان انگیز رفت. این کلاس ها در چهار دسته به نام های: جنگجو، بمبر، رهگیر و ساپورت تقسیم شده اند که هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند و بازیکن با توجه به توانایی ها خود یکی از آن‌ها را انتخاب خواهد.

کلاس جنگجو بیشتر با سفینه و نحوه مبارزه سر و کار دارد. بمب گذارها کند هستند اما صدمه جدی به حریف و سفینه آن‌ها وارد می کنند. رهگیرها بسیار سریع هستند و هنگام مبارزه با سرعت زیادی دنبال حریف می روند و در صورت وارد شدن صدمه جدی به آن‌ها، سریعا فرار می کنند. در آخر نوع ساپورت توانایی زیادی در کمک به هم پیمانان دارد و در صورتی که موقعیت سختی پیش بیاید، چاره ساز خواهد بود.

ابتدای انتشار بازی Star Wars: Squadrons تنها 8 سفینه جنگی در اختیار بازیکنان خواهد بود و تعداد آن‌ها رفته رفته افزایش پیدا خواهد کرد. شناسایی جنگنده ای که با توانایی شما هم خوانی داشته باشد اهمیت زیادی دارد، در غیر آن صورت موفقیت چندانی در بازی به دست نخواهید آورد. در زیر لیست 8 جنگنده اولیه بازی را مشاهده کنید.

T-65B X-wing starfighter

 BTL-A4 Y-wing assault starfighter/bomber

 RZ-1 A-wing interceptor

 UT-60D U-wing starfighter/support craft

 TIE/ln starfighter (“TIE fighter”)

 TIE/sa bomber (“TIE bomber”)

 TIE/in interceptor (“TIE interceptor”)

 TIE/rp reaper attack lander (“TIE reaper”)

عنوان Star Wars: Squadrons روز 2 اکتبر منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.