آپدیت PUBG
یحیی رحیمی

آپدیت 13.1 بازی PUBG منتشر شد:‌ فرود اضطراری و اتفاق مخفی!

یحیی رحیمی 14 مرداد 1400 بدون دیدگاه
330 بازدید

نسخه کامپیوتر بازی PUBG پس از چند روز اشکالات فنی و عدم اتصال مناسب، با یک آپدیت حجیم بازگشته است. محتوای جدید بازی، شامل به‌روزرسانی فنی دو نقشه‌ی جدید می‌شود که در آپدیت پیشین در دسترس کاربران قرار گرفتند؛ همچنین تغییراتی بصری مانند تغییر هواپیمای اولیه و جایگزینی آن با یک هواپیمای آتش‌گرفته دیده می‌شود که در ادامه به‌تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت. آپدیت جدید که با نسخه 13.1 شناخته می‌شود، آماده دانلود از طریق سرورهای بازی است و همین حالا می‌توانید آن را از طریق استیم دریافت کنید.

بزرگ‌ترین تغییر آپدیت 13.1 بازی PUBG، افزودن سناریوی «فرود اضطراری» برای نقشه‌ی Taego است. معمولاً هواپیمایی که شمارا به جزیره‌ی بازی منتقل می‌کند، کاملاً سالم است و می‌تواند هرکسی را به مقصد برساند اما با نصب آپدیت جدید، موتورهای هواپیما آتش‌گرفته و به‌نوعی بازی‌کنان را در حالت فرود اضطراری قرار می‌دهد. این بدین معنی نیست که باید سریعاً از هواپیما خارج شوید و صرفاً ظاهر آن تغییریافته است؛ البته اگر تا آخر در هواپیما بمانید، 50 درصد از جان شما کم خواهد شد و به همین دلیل، بهتر است سریع‌تر به پایین بپرید و بازی را شروع کنید. افرادی که همان ابتدا به پایین می‌پرند، امکان رسیدن به‌تمامی مناطق بازی را خواهند داشت.

به لطف بازخوردهای بازی‌کنان، تعداد پکیج‌های هوایی بازی PUBG افزایش‌یافته و از این به بعد، امکان دریافت جعبه‌های کوچک‌تر را هم خواهید داشت و تنها جعبه‌های بزرگ به رنگ قرمز و آبی از آسمان پایین نخواهند آمد. جعبه‌های کوچک با سلاح و آیتم‌های مختلفی پرشده‌اند اما تعداد آیتم‌های آن کمتر از حد انتظار است. این می‌تواند فرصتی برای بازی‌کنان باشد تا سرعت پیشرفت خود را افزایش دهند.

اتاق مخفی بازی PUBG

اتاق مخفی بازی PUBG

بخش تازه‌ای به بازی پابجی اضافه‌شده که «اتاق مخفی» نام دارد. این اتاق مخصوص نقشه Taego است که می‌تواند روند بازی را تغییر دهد و امکان برد را افزایش دهد. درصورتی‌که این اتاق مخفی را پیدا کنید، امکان دریافت آیتم‌های نادر را خواهید داشت که به‌ندرت در نقشه پیدا می‌شوند و این آیتم‌ها، می‌توانند سریعاً شمارا از بقیه‌ی افراد جلو بیندازند. ورود به اتاق گفته‌شده ساده نیست و باید کلید‌های پنهان در سراسر نقشه را جستجو کنید و سپس وارد اتاق شوید. ازجمله آیتم‌های مخفی باید به پکیج‌های متنوع شامل سلاح، دوربین و دارو اشاره کرد.

توسعه‌دهندگان همچنین نرخ یافتن تعدادی از آیتم‌ها، مانند نارنجک و مولوتف را افزایش داده‌اند و درنتیجه، آیتم‌های بیشتری در سراسر نقشه پیدا خواهید کرد. Taego تنها نقشه‌‌ای نیست که موردتوجه توسعه‌دهندگان بازی PUBG‌ قرارگرفته و خوشبختانه، نقشه‌ی SANHOK با تغییرات گرافیکی تازه‌ای مواجه شده که ظاهر آن را به‌طور کامل تغییر داده است.

تغییرات نقشه‌ی Sanhok

نقشه‌ی سانهوک در سال 2018 برای بازی PUBG معرفی شد و همین سال گذشته، مورد ریمستر قرار گرفت؛ اما توسعه‌دهندگان روند تغییرات را ادامه دادند و در آپدیت 13.1 پابجی، موج بعدی تغییرات بصری را اعمال کرده‌اند. بخش بزرگی از تغییرات، نتیجه‌ی بازخورد بازی‌کنان بوده که موجب بهبود بخش‌های شمالی نقشه شده است. برای نمونه، قسمت شمال غرب و شمال شرق نقشه‌ی Sanhok ازلحاظ بصری و گیم پلی تغییریافته و یک سری سنگ‌های مهم به رودخانه اضافه‌شده، تا بازی‌کنان امکان رد شدن از رودخانه را داشته باشند.

تعداد درخت‌های منطقه هم افزایش‌یافته تا کاور مناسبی برای بازی‌کنان ایجاد شود و این افراد، از دامن اسنایپرها به دور بمانند. این بزرگ‌ترین تغییراتی است که می‌توانید در نقشه‌ی سانهوک ببینید؛ اما این پایان ماجرا نیست و منتظر آپدیت‌های بعدی باشید. روند چرخش نقشه‌های بازی هم آپدیت شده و از این به بعد، به‌جای Paramo، مپ Karakin را خواهید دید. آپدیت 13.1 بازی PUBG فعلاً برای کامپیوتر منتشرشده اما به‌زودی و در تاریخ 21 مرداد، برای کنسول هم منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.