ویندوز 10
یحیی رحیمی

آپدیت جدید ویندوز 10 با هدف حل مشکلات اجرای بازی منتشر شد

یحیی رحیمی 12 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,113 بازدید

مایکروسافت بالاخره آپدیت رفع مشکلات اجرای بازی ویندوز 10 را منتشر کرد و می‌توانید همین حالا آن را دانلود کنید و مشکلاتی مانند افت فریم ریت و عدم اجرای مناسب بازی را رفع کنید. ردموندی‌ها هفته‌ی گذشته از وجود مشکلی بزرگ در بخش Game Mode ویندوز خبر دادند که باعث افت فریم‌ ریت و مشکلاتی برای بازی‌های کامپیوتری می‌شد؛ خوشبختانه آپدیت جدید به‌منظور برطرف ساختن اشکالات و باگ‌ها منتشرشده است.

ابتدا باید بگوییم که آپدیت جدید فعلاً به‌صورت جداگانه منتشرشده و باید آن را به‌صورت دستی دانلود و نصب کنید. این آپدیت قرار است بخشی از به‌روزرسانی بزرگ ماه اوت ویندوز 10 باشد و در حال حاضر، تمامی مشکلات گفته‌شده را حل نمی‌کند؛ اما اگر ازجمله افرادی هستید که با مشکلاتی همچون افت فریم هنگام بازی مواجه بودید، باید بگوییم که آپدیت جدید می‌تواند این مشکل را برطرف کند و به تجربه‌ی کاربری شما بیفزاید. در ادامه می‌توانید نحوه‌ی دانلود و نصب آپدیت را مطالعه کنید.

بیشتر تغییرات آپدیت جدید ویندوز 10، روی مشکل افت فریم ریت تمرکز دارد که از اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، به یک مشکل بسیار جدی برای کاربران تبدیل‌شده است. به نظر می‌رسد که مشکل مربوط به تنظیمات پاور ویندوز بوده که اجازه‌ی استفاده از تمام قدرت سخت‌افزار را به Game Mode نمی‌داد. آپدیت جدید با تغییر تنظیمات قبلی، امکان استفاده از تمام قدرت سخت‌افزار را فراهم می‌کند و نرخ فریم را دربازی‌ها افزایش می‌دهد.

آپدیت ویندوز 10

تغییرات به‌روزرسانی جدید ویندوز

مایکروسافت علاوه بر آپدیت جدید، یک پچ کم‌حجم هم در ماه آوریل به‌منظور حل مشکلات اجرای بازی منتشر کرده اما تغییری درزمینه‌ی فریم ریت و باگ‌های گیم مود ویندوز 10 ایجاد نکرد. در زیر می‌توانید ویژگی‌های آپدیت جدید ویندوز 10 را مشاهده کنید:

  1. حل مشکلی که اجازه‌ی استفاده از حداکثر توان سخت‌افزار را به Game Mode نمی‌داد و باعث افت فریم هنگام بازی می‌شد
  2. حل مشکلی که امکان اجرای تعدادی از بازی‌ها را از دسکتاپ و سرویس‌های بازی نمی‌داد
  3. برطرف کردن باگی که امکان تایپ را هنگام استفاده از IME و ویرایشگرهای مخصوص نمی‌داد
  4. برطرف کردن مشکلی که اجازه‌ی اتصال به اینترنت را پس از استفاده از شبکه‌های مجازی و ابزارهای دور زدن تحریم نمی‌داد
  5. حل مشکلی که اجازه‌ی چاپ اسناد را نمی‌داد یا یک سند اشتباه را چاپ می‌کرد. این ایراد به دلیل استفاده از حافظه‌ی USB و پس از آپدیت ویندوز به نسخه‌ی 2004 و بالاتر ایجادشده بود.

آپدیت جدید ویندوز 10‌ را چطور نصب کنم؟

نصب آپدیت مخصوص بازی ویندوز 10 کار بسیار ساده‌‌ای است و کافی است از تنظیمات، به بخش آپدیت مراجعه کنید و سپس روی‌ گزینه‌ی «Check for Updated» کلیک کنید و آنگاه پکیج‌های فرعی را مشاهده خواهید کرد. دقت کنید که این آپدیت به‌صورت خودکار نصب نمی‌شود و لازم است که آپدیت را در بخش Optional پیدا و دانلود کنید. اگر نمی‌دانید کدام آپدیت را باید دانلود کنید، پکیج KB5004296 را جستجو کنید و سپس روی گزینه‌ی دانلود و نصب کلیک کنید. ویندوز پس از دانلود، سریعاً ریستارت می‌شود و سپس تغییرات را خواهید دید.

آپدیت ویندوز 10

بر اساس بررسی‌های انجام‌شده توسط رسانه‌ی پی‌سی گیمر، تغییر چشمگیری با نصب آپدیت پدید نیامده اما باید بگوییم که مشکلات گزارش‌شده، تنها برای تعدادی از کاربران پیش‌آمده و افت فریم ریت در تمام سیستم‌ها مشاهده نشده است.

در پارسی گیم بخوانید:

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.