Horizon Zero Dawn
یحیی رحیمی

پچ 1.03 بازی Horizon Zero Dawn PC با هدف بهبود کرش های بیشتر منتشر شد

یحیی رحیمی 11 شهریور 1399 بدون دیدگاه
884 بازدید

Horizon Zero Dawn جزو اولین بازی هایی است که در نتیجه تغییر استراتژی سونی روی PC منتشر شد. سونی تصمیم گرفته است تا بازی های انحصاری بیشتری را روی پی سی منتشر کند و مشخص نیست این استراتژی جدید چه بازی هایی را راهی پی سی خواهد کرد. در سوی دیگر استودیو Guerrilla Games از زمان انتشار بازی روی رایانه های شخصی در حال برطرف کردن مشکلات فنی است و امروز هم پچ 1.03 بازی منتشر شده است.

پچ 1.03 بازی Horizon Zero Dawn تغییرات اندکی را در بازی ایجاد می کند و بیشتر باگ هایی که باعث کرش شدن بازی می شد را بهبود داده است. این بازی از زمان انتشار تا به حال با مشکل کرش کردن مواجه بوده است و پچ شماره 3 بیشتر آن‌ها را از بین می برد. مهم ترین تغییر، روان تر شدن بازی در حالت 4K است و اگر سخت افزار قدرتمندی دارید، بازی روان تر برای شما اجرا خواهد شد. استودیو قول کار روی آپدیت های جدیدی را داده است و از جامعه کاربری بازی هم به منظور ارسال بازخوردها و مشکلات تشکر کرده است.

پچ 1.03 بازی Horizon Zero Dawn PC منتشر شد. هدف این پچ، رفع کرش های جانبی و بهبود شکل برف و دیگر باگ ها بوده است. ما از حمایت و صبوری شما تشکر می کنیم.

انتشار پچ جدید بازی همراه یکی از شکه کننده ترین خبرها در مورد بازی های انحصاری سونی منتشر شده است و شایعات بی اساسی در مورد احتمال انتشار بازی Marvel’s Spider-Man روی پی سی وجود دارد. بعید است سونی بازی های انحصاری را همزمان برای رایانه های شخصی هم منتشر کند و باید مدتی از انتشار بازی روی پلی استیشن 5 بگذرد. سود به دست آمده از فروش بازی ها روی پی سی قطعا سونی را وادار به تغییر تصمیم سفت وسختش در مورد بازی های انحصاری کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.