ماد بازی Resident Evil Village
یحیی رحیمی

بازگشت لئون کندی در ماد جدید بازی Resident Evil Village‌

یحیی رحیمی 4 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,978 بازدید

ماد یکی از بخش‌های مهم هر بازی ویدیویی است و خوشبختانه مادسازهای بسیار خلاقی در صنعت بازی فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند ایده‌های جالبی را در بازی‌های محبوب بگنجاند. موفقیت بازی Resident Evil Village باعث جلب نظر خالقان ماد شد و تابه‌حال مادهای مختلفی برای لیدی دیمتریس ساخته‌شده و در تازه‌ترین قدم، شخصیت محبوب لئون کندی از بازی رزیدنت ایول 2 به تازه‌ترین اثر شرکت کپکام اضافه‌شده است.

بازی Resident Evil Village تازه‌ترین اثر از مجموعه ترسناک شرکت کپکام است که در طول ماه گذشته، طرفداران بسیار زیادی پیداکرده است. کسی باور نمی‌کرد شخصیتی مانند لیدی دیمتریس بتواند قهرمان داستان را بشوید و کنار بگذارد و به سوژه‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود. بازگشت پرقدرت شرکت کپکام در طی چند سال اخیر، با شروع پروژه‌های جالبی مانند انیمه رزیدنت ایول همراه شده و علاوه بر آن، شاهد حضور شخصیت‌های معروف بازی مانند جیل ولنتاین و لئون کندی در اثر آنلاین Dead by Daylight هم بودیم؛ به لطف یک ماد جدید، امکان حضور لئون کندی در بازی رزیدنت ایول 8 هم فراهم‌شده است.

بدون شک لئون از محبو‌ب‌ترین شخصیت‌های مجموعه رزیدنت ایول است که تابه‌حال، همراه وی در نسخه‌های متفاوتی بوده‌ایم. شرکت کپکام در دو نسخه اخیر به یک شخصیت جدید به نام ایتن وینترز رو آورده و لئون را کنار گذاشته؛ اما این بدین معنی نیست که دست طرفداران برای بازگردانی وی به بازی Resident Evil Village کوتاه باشد و خوشبختانه کاربری با نام JTegh توانسته ماد تازه‌ای بسازد که ایتن وینترز را از بازی حذف می‌کند و لئون کندی را به‌جای او قرار می‌دهد.

ماد جدید بازی Resident Evil Village کیفیت گرافیکی مناسبی دارد و بدن لئون و انیمیشن‌های او را از بازی Resident Evil 2 Remake برداشته با ارتقاء گرافیک، امکان تجربه‌ی بازی توسط شخصیت دیگری را فراهم کرده است. خوشبختانه تمامی افرادی که نسخه کامپیوتر بازی رزیدنت ایول 8 را دانلود کرده‌اند، قادر به نصب این ماد خواهند بود. نکته‌ی مهم آن است که امکان تجربه بازی به‌صورت اول‌شخص از دست خواهد رفت و درنتیجه باید یک ماد دیگر همراه آن نصب کنید. اگر از طرفداران رزیدنت ایول باشید، قطعاً می‌دانید که بازگشت لئون، ارزش نصب چند ماد را خواهد داشت.

بر اساس گفته‌ی توسعه‌دهنده، ماد لئون کندی بازی Resident Evil Village یک پروژه‌ی در دست‌ساخت است و احتمال بروز مشکل در بازی وجود دارد و ممکن است تعدادی از حرکات شخصیت اصلی با بازی هماهنگ نباشد. فعلاً صورت لئون هیچ احساساتی را بروز نمی‌دهند و واضح است که صدای او هم تغییر نکرده است. به‌هرحال دیدن خلاقیت مادسازها و طرفداران بازی‌های ویدیویی، اتفاقی شیرین است و چه اتفاقی بزرگ‌تر از بازگشت کندی به رزیدنت ایول! متاسفانه فعلا این ماد در دسترس دانلود قرار داده نشده و روند ساخت آن هنوز ادامه دارد اما تصاویر منتشر شده، احتمال اتمام ساخت ماد در طی هفته‌های آینده را مطرح می‌کند. نظر شما در مورد این ماد جدید چیست؟

  1. داستان زندگی لیدی دیمتریس در Resident Evil Village: خواننده‌ی جاز که خون‌آشام شد

منبع: Screenrant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.