Bioware-Games
مبین نعمت‌اللهی

خبری از بازی‌های Mass Effect و Dragon Age در رویداد EA Play نخواهد بود

مبین نعمت‌اللهی 12 تیر 1400 بدون دیدگاه
192 بازدید

اگر دلتان را به نمایش نسخه‌های جدید Mass Effect و‌ یا Dragon Age در‌ رویداد EA Play صابون زده‌اید، باید گفت که با اعلام رسمی استودیو BioWare، خبری از نمایش عناوین مذکور در رویداد 22 ژوئیه نخواهد بود.

استودیو بایوور با انتشار توئیتی در صفحه‌ی رسمی خود اذعان داشت که تیم‌های بازی‌سازی خود سخت مشغول کار بر روی دو مجموعه‌ی Mass Effect و Dragon Age هستند و محتویات جدید بازی Star Wars: The Old Republic که شب گذشته معرفی شد، به‌زودی از طرف این مجموعه‌ی بزرگ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ما سخت مشغول کار بر روی نسخه‌های جدید Dragon Age و Mass Effect هستیم و محتویات هیجان‌انگیز زیادی را امسال به بازی Star Wars: The Old Republic خواهیم آورد. بنابراین، ما در رویداد EA Play هیچ نمایشی نخواهیم داشت و مطمئن شوید که لایواستریم بازی SWTOR را امشب، راس‌ ساعت 23:30 به وقت ایران دنبال می‌کنید.

بازی Dragon Age

عقب‌نشینی BioWare

علاقه‌مندان و طرفداران بازی‌های ویدئویی انتظار داشتند که الکترونیک‌آرتز رویداد EA Play را با حضور گسترده‌تری از سوی استودیو‌های بازی‌سازی برگزار می‌کرد که درواقع با عدم حضور تیم بایوور در این رویداد، می‌توان حدس زد که EA Play به محفلی بزرگ برای نمایش‌های چندین و چند ساعته‌ی عناوین ورزشی EA Sports از جمله FIFA, NFL و همچنین بازی Battlefield 2042 تبدیل خواهد شد. امری که به‌نظر می‌رسد با مخالفت استودیو BioWare برای نمایش تریلرهای سینماتیک یا همان CG بدون آنکه عنوانی مناسب و یا نمایش گیم‌پلی از نسخه‌ی بعدی فرنچایز Dragon Age در کار باشد، همراه شده است. در رابطه با نسخه‌ی جدید سری‌بازی‌های Mass Effect که در مراسم The Game Awards 2020 معرفی شد نیز می‌توان گفت که تا مدت‌زمان زیادی و حداقل تا پیش از نسخه‌ی جدید Dragon Age خبری از این بازی نخواهد بود.

از آخرین پروژه‌ی استودیو بایوور، Anthem بیش از 2 سال می‌گذرد. عنوان نقش‌آفرینی چندنفره آنلاین که به یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های شکست‌خورده این تیم بازی‌سازی تبدیل شد، به‌طوری که بایوور در فبریه سال 2020 میلادی از برنامه‌ای بلندمدت برای بازطراحی هسته‌ی گیم‌پلی بازی خبر داد و درست یک سال بعد، تمامی مراحل بهسازی Anthem را در چارچوب‌های مدنظر گرفته‌شده خود متوقف کرد.

با تمامی این اوصاف، رویداد EA Play تا کمتر از 20 روز دیگر و در تاریخ 22 ژوئیه برگزار می‌شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.