Mass-Effect-Legendary-Edition
علی رحمانیان

روند ساخت Mass Effect Legendary Edition به‌پایان رسیده است

علی رحمانیان 21 فروردین 1400 بدون دیدگاه
271 بازدید

شاید باورش سخت باشد ولی نزدیک به یک دهه از انتشار آخرین نسخه‌ی سه‌گانه‌ی Mass Effect می‌گذرد. پایان این سه‌گانه برای برخی بحث‌برانگیز بود و آخرین نسخه‌ی منتشرشده از این مجموعه تحت عنوان Andromeda هم در سطح بسیار خوبی قرار داشت ولی نتوانست آن‌طوری که باید طرفداران را راضی کند

. با تمام این‌ها به‌سادگی می‌توان گفت که Mass Effect یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای دنیای بازی‌های ویدئویی است و به همین دلیل زمانی که یک نسخه‌ی بازسازی‌شده از سه بازی اصلی این مجموعه تحت عنوان Mass Effect Legendary Edition معرفی شد، خوشحالی بسیاری از طرفداران را به همراه داشت چراکه حالا می‌توانند این بازی‌ها را با حال و هوای نسل جدید تجربه کنند. حال طبق اطلاعات منتشرشده این بازی در پایان مراحل ساخت خود قرار دارد و به‌اصطلاح گلد شده است.

Mac Walters، کارگردان بازی به‌تازگی پستی در حساب توئیتر خود به اشتراک گذاشته و اعلام می‌کند که بازی Mass Effect Legendary Edition حالا به مرحله‌ی Gold رسیده است، این به این معناست که توسعه‌ی بازی به اتمام رسیده و حالا آماده‌ی تکثیر و چاپ روی دیسک‌های فیزیکی است و به‌احتمال‌زیاد تأخیری را هم به همراه نخواهد داشت.

این‌گونه که در تصاویر و نمایش‌های منتشرشده از Mass Effect Legendary Edition دیدیم، استودیو BioWare قرار است این سه‌گانه‌ی محبوب را با طیف وسیعی از تغییرات گیم پلی و بهبودهای گرافیکی در اختیار طرفداران سری قرار دهد و درعین‌حال به اصل خود نیز وفادار باشد، به‌عنوان‌مثال می‌توانید شخصیت اصلی خود را در ابتدای نسخه‌ی اول طبق سلیقه‌ بسازید و با همان شخصیت تا پایان Mass Effect 3 ادامه دهید. Mass Effect: Legendary Edition در تاریخ 24 اردیبهشت 1400 (14 می) برای پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One، PC، PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.