دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Call to Arms برای PC
دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Call to Arms برای PC پارسی گیم

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Call to Arms برای PC

پارسی گیم 24 خرداد 1401 بدون دیدگاه
3,840 بازدید

دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Call to Arms برای کامپیوتر

بازی‌های روباتیک و نظامی از آن دسته عناوینی هستند که در کنار تعداد کم و محدودشان، همواره طرف‌داران زیادی در سراسر دنیا داشته‌اند. تصور کنید که کنترل روباتی عظیم را در میدان نبردی بزرگ به دست گرفته و باید با روبات‌های غول‌آسای دیگر مبارزه کنید. این تصور دقیقاً چیزی است که باعث شهرت فرنچایز MechWarrior شده است. این بازی‌ها که به دست استودیوی Piranha Games ساخته شده‌اند، برای سال‌ها است که توانسته‌اند سروصدای زیادی در صنعت گیم به پا کنند. جدیدترین بازی این سری یعنی MechWarrior 5 نیز دستاوردهای زیادی از جمله تعداد زیادی بسته الحاقی و محتوای اضافه داشته است.

بازی MechWarrior 5 دنبال کننده مسیر موفق و افسانه‌ای فرنچایز MechWarrior است. ژانر بازی اکشن و مبارزه‌ای بوده و شما در نقش فرمانده گروهی از مزدورانی بازی می‌کنید که کنترل روبات‌های بزرگ را به دست دارند. پس از اینکه تیم مورد نظر خود را با موفقیت جمع آوری کردید، وقت آن می‌رسد که وارد میدان نبرد شده و روبات‌هایتان را تست کنید. گیم پلی این بازی مملو از انفجارهای عظیم و سروصداهای بی شمار است. اسلحه‌های مختلف بر روی روبات‌ها قرار گرفته تا دشمنان را آبکش کنید. اگر به دنبال دیوانه‌وارترین تجربه از یک بازی جنگی و نظامی می‌گردید، پس MechWarrior 5 دقیقاً برای شما ساخته شده است.

همانند سایر عناوین درون سری، MechWarrior 5 نیز شامل بسته‌های الحاقی فراوانی است که جدیدترین آن‌ها MechWarrior 5 Mercenaries Call to Arms نام دارد. درون این محتوای اضافی، شما 5 مرحله و خط داستانی کاملاً جدید را مشاهده می‌کنید که ساعت‌ها سرگرمتان خواهند کرد. همچنین 23 اسلحه گرم تازه برای روبات‌ها و اسکین های تازه‌ای برای شخصی سازیشان نیز به بازی اضافه شده تا تنوع آن حفظ شود. چالش‌ها و درجات سختی تازه نیز از ویژگی‌های مثبت این بسته الحاقی به شمار می‌رود. اگر به دنبال یکی از حماسی‌ترین تجربه‌های سال می‌گردید، پس MechWarrior 5 Mercenaries Call to Arms برای شما است.

بازی MechWarrior 5 Mercenaries Call to Arms نام بسته‌ای الحاقی برای بازی بزرگ و حماسی MechWarrior 5 است. این محتوای تازه، کلی قابلیت جدید از جمله خط‌های داستانی نو و اسلحه‌های قدرتمند را به بازی اصلی اضافه کرده تا تجربه‌ای کامل‌تر و حماسی تر را به طرف‌داران بازی‌های اکشن تقدیم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ BioMutant را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries Call to Arms برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i3-7100/AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770/AMD Radeon R9 280X
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: Broadband internet connection is needed to play and host Co-op games. Internet Connection is NOT Required for Single player once the game is downloaded.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit version)
Processor: Intel Core i7-6700K/AMD Ryzen 7 1700
Memory: 16 MB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070/AMD RX Vega 56
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Additional Notes: Broadband internet connection is needed to play and host Co-op games. Internet Connection is NOT Required for Single player once the game is downloaded.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

CALL TO ARMS
Join up with the Independent People of Skye to capture the Lyran Commonwealth’s newest BattleMech, the Hatchetman, in a 5 mission quest line. Call To Arms adds the Hatchman chassis, along with 23 new melee-weapon focused ‘Mech variants, 5 new melee weapon-focused Hero ‘Mechs, 9 new melee weapons, and the new animated Stormsurge skin. Explore the new Scrapyard, Rubellite, and Hoodoo Desert biomes, available throughout Campaign and Career modes, and Instant Action.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 27.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.