دانلود بازی Klang 2 برای PC
دانلود بازی Klang 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Klang 2 برای PC

پارسی گیم 30 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,633 بازدید

دانلود بازی Klang 2 برای کامپیوتر

تلفیق سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی ریسک بالایی دارد و هم می‌تواند یک عنوان نوآورانه و متفاوت را خلق کند که مخاطبان زیادی به سمتش جذب می‌شوند و هم ناموفق ظاهرشده و تلاش سازندگان را بی‌نتیجه کند. به همین دلیل معمولاً استودیوهای کوچک‌تر هستند که به سمت تلفیق سبک‌ها می‌روند تا فاکتور ریسک را تا حد امکان پایین‌تر آورند. بازی Klang 2 از استودیو Tinimations عنوانی مبارزه‌ای و اکشن بوده که علاوه بر نبردهای سریع، استفاده از حرکات موزون را نیز در گیم پلی خودش اضافه کرده است.

گیم پلی تلفیقی بازی اولین نکته‌ای است که توجه شما را به خودش جلب می‌کند. شما باید مبارزات سریع و اکشن بازی را در کنار استفاده از حرکات موزونی که با موسیقی زیبای بازی همخوانی دارد پیش ببرید. سبک دوبعدی بازی هم به روان شدن این تجربه متفاوت کمک شایانی کرده است تا بتوانید تمام تمرکز خود را بر روی عناصر روی صفحه‌نمایش قرار دهید.

کاراکتر شما سه حرکت اصلی برای حمله و شکست دادن دشمنان دارد که به ترتیب Strike، Dash و Hold نام دارند. حملات سریع با همان Strike شکل‌گرفته و گلوله‌های آتشینی را نیز به سمت دشمنان روانه خواهد کرد. با استفاده از Dash می‌توانید مقابل حمله دشمنان جاخالی داده و موقعیت جدیدی بگیرید و قابلیت Hold نیز صدمه زیادی به‌صورت یکجا وارد می‌کند. بازی 30 مرحله مختلف داشته که به‌صورت عادی یا سرعتی می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

سیستم مبارزات تلفیقی و متفاوت Klang 2 که موسیقی زیبا را در آن دخیل کرده می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. علاوه بر دشمنان عادی، مبارزه با Boss های قدرتمند نیز در پایان هر مرحله، چالش بازی را بیشتر کرده است و پیروزی مقابل هرکدام نیازمند تاکتیک متفاوتی خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Outer Wilds و Ori and the Will of the Wisps را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Klang 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 10
Processor: Dual-core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 gb vram
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Some laptop users may need to manually enable their discrete GPU to run Klang 2. In-game instructions will be provided when necessary.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Install on SSD recommended.
Sound Card: Best enjoyed with headphones!
Additional Notes: Turn off Steam overlay if experiencing excessive jittering when playing.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Klang 2 is a psychedelic rhythm-action game, blindly pursuing full immersion with dance music through high-speed combat. Conduct electronic symphonies with your lightning powers, wield magical tuneblades, and achieve a euphoric state of trance through skillful play.
The player’s abilities to fight and defeat enemies are divided into three categories: Strikes, dashes and holds. Strikes are the most common and will let you fast-attack the enemy with flashy fireballs. The dash makes you dodge and counter enemy attacks. The hold makes you deal enough lightning damage to shame even the greatest gods of mythology.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.