دانلود بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions برای PS4
دانلود بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 14 شهریور 1399 10 دیدگاه
13,620 بازدید

دانلود بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions برای پلی استیشن 4

مگر می‌شود کسی تابه‌حال اسم سوباسا را نشنیده باشد؟ این انیمه فوق‌العاده محبوب در دل تمام ایرانی‌ها جا خوش کرده است و چه روزهایی که پای این کارتون نمی‌نشستیم و با شوت ادامه‌دار سوباسا، منتظر اتفاقات هفته آینده به گل کوچیک و تکرار حرکات فانتزی آن‌ها می‌پرداختیم. استودیو Tamsoft Corporation به تهیه‌کنندگی شرکت Bandai Namco Entertainment نسخه جدیدی از بازی کاپیتان سوباسا به نام Captain Tsubasa Rise of New Champions را راهی بازار کرده است. این بازی تجربه‌ای آرکید از فوتبال را ارائه می‌دهد که با المان‌های اکشن آمیخته‌شده است و همان شوت‌های معروف انیمه و حرکات سریع سوباسا و کاکرو را در برگرفته است، خود را برای تجربه‌ای هیجان‌انگیز و تکرار نشدنی از دنیای سوباسا آماده کنید.

The Journey مهم‌ترین بخش بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions به‌حساب می‌آید. این بخش در دو قسمت مختلف دنبال می‌شود: : حالت اول در نقش سوباسا قرار خواهیم گرفت و ماجراهای او با نانکاتسو را خواهیم چشید؛ در حالت دوم یک شخصیت ناشناخته در اختیار ما قرار می‌گیرد و ماجراجویی‌های او از تیم‌های کوچک‌تر شروع می‌شود. درصورتی‌که عملکرد خوبی از خود به‌جا بگذاریم، وارد تیم ملی نوجوانان خواهیم شد و آن موقع کنار سوباسا و دیگر شخصیت‌های معروف کارتون به رقابت خواهیم پرداخت. استودیو صرفاً به دنبال ارائه یک بازی اکشن مشابه انیمه نیست و مکانیسم‌های فوتبالی به‌خوبی در عمق گیم پلی جا گرفته‌اند. نه‌تنها داخل زمین فوتبال، بلکه خارج از آن‌هم باشخصیت‌هایی تعامل خواهید داشت و در یک سری چالش‌ها شرکت خواهید کرد. این چالش‌ها به رشد شخصیت کمک خواهند کرد و امتیازهای خوبی را به‌منظور ارتقای سطح کیفی و فنی کاراکترها در اختیار ما قرار می‌دهد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions، حالت Versus است که چهار نفر قادر به شرکت در رقابت‌هایی همانند پنالتی زدن یا بازی دوستانه شرکت کنند. بخش آنلاین بازی موردتوجه استودیو قرارگرفته است و شاهد محتوای بسیار خوبی در این بخش هستیم که هر گیمری را تحت تأثیر قرار خواهند داد. در نقش سوباسا وارد بازی شوید و در جام‌های مختلف شرکت کنید و تجارب فوق‌العاده‌ای را کسب کنید. طراحی بازی کاملاً بر اساس انیمه اصلی ساخته‌شده است و دقیقاً همان حس و حال انیمه را دریافت خواهید کرد. علاقه‌مندان به انیمه و بازی‌های ورزشی قطعاً از Captain Tsubasa Rise of New Champions خوششان خواهد آمد و اگر عاشق این نوع بازی‌ها هستید، Rocket League و Fall Guys Ultimate Knockout را امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Captain Tsubasa Rise of New Champions با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

The worlds of Soccer and Anime converge in Captain Tsubasa: Rise of New Champions, based on the renowned Captain Tsubasa series. The game chronicles the athletic exploits of Tsubasa Ozora as he plays out his love for the game and advances through the ranks of multiple Soccer leagues. Captain Tsubasa: Rise of New Champions immerses players in an action packed soccer game that features exhilarating gameplay, over the top signature shots and accessible gameplay.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 16 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    soheil

    مهمان

    سلام وقتی فایلها از حالت فشرده خارج میشن تبدیل به 4تا فایل pkgمیشن در حالیکه فایل نصبی تو ps4 کپی خور باید یکی باشه چیکار کنیم باید ادغام بشن تبدیل به یه فایل شن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    سلام داداش میشه بگی چجوری بازی رو نصب کنیم رو ps4…ممنونت میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    N

    مهمان

    سلام برای اندروید هست یانه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به N

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    Tnt

    مهمان

    چجوری برای کنسول دانلودش کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    نیما

    مهمان

    بازی واقعاً عالی هستش خیلی ممنون از سازنده واقعاً ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    منوچهر

    مهمان

    سلام خسته نباشید موقع اکستراک پارت 17 میخواد ممنون

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به منوچهر

      مدیر سایت

      سلام
      پارت 17 اضافه شد

    • Avatar

      احمد در پاسخ به منوچهر

      مهمان

      آغا چجوری شوت قدرتی بزنم ترا خدا بگید و جواب بدید ترا خدا

    • Avatar

      محمد در پاسخ به منوچهر

      مهمان

      اضافه شده