دانلود بک اپ بازی The Spectrum Retreat برای PC
دانلود بک اپ بازی The Spectrum Retreat برای PC پارسی گیم

دانلود بک اپ بازی The Spectrum Retreat برای PC

پارسی گیم 14 تیر 1400 1 دیدگاه
7,663 بازدید

دانلود بک اپ بازی The Spectrum Retreat برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی The Spectrum Retreat

امروزه شاهد فعال بودن بیشتر استودیوهای کوچک بازی‌سازی هستیم. این استودیوها گاه با نیرو و منابع محدودی که در اختیاردارند، شاهکارهای زیبایی را به صنعت بازی‌های ویدیویی هدیه می‌دهند. بازی The Spectrum Retreat از استودیو Dan Smith عنوانی جدید، معمایی و داستان محور بوده که شما را با زاویه دوربین اول‌شخص، وارد دنیایی جذاب و زیبا می‌کند.

داستان بازی در آینده نزدیک روایت می‌شود. کاراکتر شما در هتلی به اسم Persona بیدار شده که مکانی آرام و عادی به نظر می‌آید و درگیر هرج‌ومرج‌های دنیای بیرون نیست. شما یکی از مهمان‌های ویژه این هتل هستید و هر روز با پیامی به شما خوشامد گفته‌شده و به‌خوبی هم پذیرایی می‌شوید؛ اما کمی می‌گذرد که می‌فهمید همه‌چیز عادی نیست و ظاهراً معمایی در پس این دنیای آرام و زیبا قرار دارد. انگار که شما را برخلاف میل خودتان در این محل نگه‌داشته‌اند.

گیم پلی بازی سراسر در راهروها و اتاق‌های مختلف هتل جریان خواهد داشت. شما با زاویه دوربین اول‌شخص باید در این محل گشت‌وگذار کرده و دنبال جواب باشید. عنصر اصلی دیگر گیم پلی در کنار گشت‌وگذار و فهمیدن داستان مرموز، حل کردن معماهای متعددی است که هرکدام با رنگی منحصربه‌فرد کدگذاری شده‌اند. همچنین چالش‌ها و موانع زیادی با استفاده از قوانین فیزیک قابل‌حل شدن هستند.

از دیگر ویژگی‌های جذاب بازی می‌توان به گرافیک زیبا و سبک و سیاق هنری محیط آن اشاره کرد. همچنین صداگذاری‌ها به نحوی پیاده‌سازی شده تا به‌خوبی درگیر دنیای مرموز هتل شوید و داستان مرموز بازی برایتان جذاب‌تر و مهیج‌تر شود. این موضوع در کنار طراحی هوشمندانه پازل‌ها که گاهی سبک و سیاقی سورئال به محیط می‌دهد، تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت را در The Spectrum Retreat برایتان فراهم کرده تا ساعت‌ها سرگرم شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Resident Evil Village و Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Spectrum Retreat با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD FX 6300 @ 3.5 GHz or Intel Core i3 or higher
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 550 or Nvidia Geforce GTX 750 Ti or higher
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: AMD FX-8350 or Intel Core i5 or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 570 or Nvidia Geforce GTX 1060 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Spectrum Retreat is a challenging, first-person puzzle game set in the near future. You awake at The Penrose hotel, a peaceful yet unsettling refuge from the outside world. As a valued guest, your existence is embedded into the corridors and guest rooms of The Penrose.
Exploration of the striking art-deco hotel will begin to uncover the mysteries of both The Penrose and the uncertainties surrounding your current stay. Your desire to unearth the truth is obstructed by an array of colour coded puzzles, mind-bending physics challenges and the growing fear of exposing your true intentions.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    سلام ببخشید بازی پولی هستش؟

    پاسخ دهید